Autor Wątek: Wiejskie problemy  (Przeczytany 15293 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #80 dnia: 18 Kwiecień 2015, 10:53:26 »
Za pagorkiem ukazał się ciekawy widok, na skraju pola odbywała sie duza haratanina. W walce bralo udzial okolo 40 osob. Nie mogliscie od razu dostrzec kto jest agresorem, lecz po chwili juz bylo wiadomo ze walcza 20 na 20. Postanowiliscie pobiec i pomoc.

//Walka toczy sie jakieś 500 metrów na poludnie.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #81 dnia: 18 Kwiecień 2015, 18:27:42 »
W oddali zobaczył niezłą bijatykę. Z daleka przypominało to bójkę pomiędzy zwolennikami dwóch różnych drużyn sportowych. Z takiej pozycji trudno mu było rozpoznać agresorów. Kontynuował bieg ku grupie rozjuszonych awanturników. Liczył, że z bliska rozpozna chłopów i bandytów.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #81 dnia: 18 Kwiecień 2015, 18:27:42 »

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #82 dnia: 18 Kwiecień 2015, 18:52:51 »
Gdy dobiegliscie na miejsce, wieksza czesc bandytow juz nie zyla. Pozostalych szesciu agresorow stawialo zaciekly opor. Gdy zobaczyli was, stwierdzili ze nalezy wam sposcic lomot. 3 bandytow pobieglo na Thema i 3 na krasnoluda Dwalina.
Zauwazyliscie tez ze obroncy to nie zwykla grupa chlopow lecz wyszkoleni wojownicy. Uslyszeliscie glos sołtysa i elfki ktorzy biegli za wami. W oddali biegl tez niziolek, wszystkich spotkaliscie wczesniej w karczmie.
- O te skurwysyny... - krzyknal soltys.
- Spokojnie szefie! - rzucila elfka wypuszczajac strzale z luku, ktora swisnela przywodcy bekartow kolo glowy i trafila w jednego z bandytow atakujacych krasnoluda.
- Niech sie wykaza nasi odwazni goscie. - rzucil niziolek.


5xBandyta

// 3 atakujacych Thema bandytow znajduje sie 10, 11 i 13 metrow przed graczem, biegna.
// 2 atakujacych Dwalina bandytow znajduje sie 12 i 15 metrow od niego, po jego lewej i prawej, biegna.
//Soltys, elfka i niziolek znajduja sie 150 metrow za wami

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #83 dnia: 20 Kwiecień 2015, 01:40:07 »
Nie miał czasu odwracać się. Nie oczekiwał też większej pomocy od osób za jego plecami. Był skupiony na walce. Trzech bandytów biegło na niego. Prawdopodobnie chcieli go okrążyć. Nie mógł im na to pozwolić. Przyspieszył i uderzył puklerzem w pierwszego z nich. Ten próbował się zasłonić swymi sztyletami, lecz upadł na ziemię. Pozostała dwójka już nacierała na niego z wyciągniętymi mieczami. Themo za pomocą swojego ostrze odbił atak jednego z nich. Rękę z tarczą przesunął na plecy odbijając kolejny atak. Dało mu to ułamek sekundy na kontratak. Wyprostował ręce i wykonał obrót mając wyciągniętą broń przed siebie. Ten, który trafił w puklerz zbierał się do kolejnego uderzenia, ale został uprzedzony i nie miał czasu na przygotowanie obrony. Rzeź bękarta przecięła mu tułów. Jego kolega z kolei odskoczył przed trafieniem. Ranny bandyta złapał się za rozcięty brzuch i osunął na ziemię. Trzeci w tym czasie już wstał i szarżował. Bękart zrobił krok w tył i ponownie zasłonił się puklerzem. Ostrza napotkały przeszkodę. Chciał wyprowadzić kontratak, lecz musiał wykonać unik przed kolejnym, który znów nacierał. Kątem oka znów zobaczył błysk stalowych sztyletów. Odwinął się i ciął swym mieczem poziomo, na wysokości broni wroga. Bandyta jedną dłoń odsunął do tyłu, a drugą próbował parować cios. Niestety źle to się dla niego skończyło i końcówka ostrza przejechała mu dość mocno po palcach i był zmuszony wypuścić jedną z broni. Themo nie miał czasu go dobijać, gdyż towarzysz ubezpieczał go. Próbował go zaatakować mieczem celując w szyję. Bękart szybko kucnął, a śmiertelny cios przeszedł nad jego głową odsuwając swój wyrok. Niewiele myśląc, na tej pozycji wykonał pchnięcie w kolano. Udało mu się przebić kość, co spowodowało kalectwo u drugiego z bandytów. Wstał i przyjął pozycję obronną, by móc sparować kolejne ataki. Zobaczył jak jeden zmienia swój krótki sztylet na dłuższy miecz i szykuje się do uderzenia. Drugi z kolei klęknął na jedno kolano i próbował powstrzymać krwotok.

//4x bandyta (1 ranny w dłoń, drugi w kolano)

Offline Dwalin aep Durin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 379
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #84 dnia: 20 Kwiecień 2015, 16:01:10 »
Dwalin w biegu wyciągnął miecz. Sytuacje miał dosyć nieciekawą, 2 bandziorów szło na niego. Stanął trzymając miecz oburącz. Bandyci biegli, jeden z lewej, drugi z prawej. Bękart przygotowany na atak, wyczekiwał. Jego przeciwnicy zaatakowali cięciem od góry. Dwalin zablokował ich atak oraz odskoczył do tyłu. Teraz miał ich przed sobą. Bandyci zaatakowali kolejnym cięciem tym razem obaj celując w głowę krasnoluda. Tenże klęknął unikając śmierci. Jeden z nich szybciej przygotował się  i ciął. Najemnik zamiast sparować atak, odbił miecz  drugiego bandyty, wytrącając go z równowagi. Pierwszy bandzior natomiast jeszcze się nie pozbierał, dlatego Dwalin wykorzystał tą sytuacje i chlasnął go mieczem w udo. Zaatakowany przewrócił się. Tymczasem drugi podstępnie zaatakował od tyłu. Bękart jednak bez problemu ponownie odbił jego atak zyskując kilka sekund. Dwalin kopnął podnoszącego się bandytę. Szybko zbliżył się do jego głowy, silnym pchnięciem wbijając klingę miecza, w łeb wroga.


3x Bandyta

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #85 dnia: 20 Kwiecień 2015, 16:15:42 »
Bandyta ciety w brzuch wykrwawil sie zaś ten zamordowany przez krasnoluda upadl jak kloda. Wsciekli bandyci atakowali.

Pozostalo: 3xBandyta
//Jeden wstal i atakuje Dwalina, jest metr od niego.
Dwoch bandytow atakuje themo, jeden jest 1,5m po lewej drugi 2m po prawej.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwiecień 2015, 20:33:44 wysłana przez Silion aep Mor »

Offline Dwalin aep Durin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 379
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #86 dnia: 21 Kwiecień 2015, 15:23:56 »
Bękart przygotował się. Ostatni z tych dwóch bandziorów którzy porwali się na niego, ruszył do ataku. Był tylko metr od niego. Dwalin szybko przyjął odpowiednią pozę i zablokował cios. Bandyta nie ustępował, wściekle atakował krasnoluda. Tenże blokował. W końcu najemnik zrobił unik i ciął wroga w korpus. Miecz gładko przeszedł przez ubranie i zranił go. Bandyta już naprawdę w furii, zaczął bezmyślnie atakować. Dwalin ponownie blokował lekko posuwając się do tyłu. W końcu silnym ruchem odbił miecz przeciwnika. Bandycie udało się go utrzymać, jednak jego ręka dzierżąca broń odchyliła się aż za plecy. Bękart wykorzystał tą sytuacje. Szybkim, zdecydowanym ruchem wykonał silne pchnięcie w brzuch bandyty. napastnik krzycząc opadł na kolana. Krasnolud silnym zamachem przeciął mu szyję. Bardzo szybko zmarł.

2xBandyta

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #87 dnia: 22 Kwiecień 2015, 14:00:13 »
Dwóch szarżowało na niego. Ten z rannym kolanem jakoś wstał i kuśtykał, lecz zostawał w tyle. Themo postanowił wykorzystać jego sytuację i wykończyć. Zasłonił się więc puklerzem i przygotował na atak. Gdy jeden z nich dobiegł wykonał pchnięcie. Bękart ustawił tarczę pod skosem.  Wrogi miecz ześlizgnął się po niej. Bandyta stracił równowagę i minęłoby parę sekund nim by ją odzyskał i mógł walczyć dalej. Themo zrobił pół obrotu i krok w przód. W ten sposób znalazł się na tyłach przeciwnika. Ciął mieczem w dolną część pleców. Czuł jak ostrze przebija skórę.  Napotkał niewelki opór kręgosłupa, ale stal była bardziej wytrzymała od kości. Gdy jego broń opuściła wrogie ciało, bandyta upadł na ziemię bez ruchu. Został jeszcze jeden z przebitym kolanem.

//1x bandyta

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #88 dnia: 22 Kwiecień 2015, 14:10:21 »
Krasnolud poradzil sobie z wrogiem zas czlowiekowi pozostal jeden bandyta. Przeciwnik szykuje sie do ostatniej desperackiej akcji. Biegnie z mieczem nad glowa i sztyletem w rece.

// Bandyta znajduje sie 5 m od thema.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #89 dnia: 22 Kwiecień 2015, 23:44:03 »
Themo tylko pokręcił głową. Rzucił miecz na ziemię i wyciągnął sztylet. Wybiegł na spotkanie z przeciwnikiem, który postąpił dość głupio. Gdy już byli w zasięgu ostrzy Bękart uniósł puklerz nad głowę blokując spadające z góry ciosy. Silnie trzymał ją w powietrzu uniemożliwiając bandycie opuszczenie dłoni. W ten sposób jego wróg miał odsłoniętą klatkę piersiową. Themo przystąpił do ataku. Posłał serię pchnięć w bandytę. Srebro zmieniło kolor na szkarłatną czerwień. Sztylet wielokrotnie zatapiał się w tułów. W końcu napastnik padł od nadmiaru otworów. Themo strzepnął nadmiar krwi ze sztyletu i włożył go za pas. Podniósł swój miecz i powolnym krokiem szedł ku widowni. Schował pozostałe bronie, a tarczę zarzucił na plecy, by nikt go wrogo nie przyjął.

//bandyci kaput

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #90 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:19:55 »
Niziolek widzac smierc ostatniego bandyty zasmial sie donosnie. - Widzieliscie to co ja? Ten ostatni bandzior, malo sie nie posrał, ładna ofiara losu!
- Oj badz powazny! - skarcila go elfka. - Teraz chodz, trzeba opatrzyc ewentualne rany naszych chlopcow. Szefie, jak cos to wiesz gdzie nas szukac.

Elfka i niziolek podeszli do grupy wojakow, zamienili kilka słów po czym wszyscy odeszli w kierunku wioski a dokladniej karczmy.
- Kurważ... Mocne scierwa, ale wy widze twardsi... No co sie tak patrzycie? Przeszukać tych psich synow. - krzyknal soltys do bekartow.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #91 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:23:12 »
Themo uśmiechnął się pod nosem. Miło słyszeć pochwały.
-Znam się na medycynie, jeśli coś wam potrzeba to pomogę.
Posłuchał sołtysa i odwrócił się. Przyspieszył kroku i kilku chwilach był już przy trupach. Przeszukał dokładnie ich ciała, nieco przy tym brudząc się krwią.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #92 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:28:55 »
Przy ciele jednego z bardziej umiesnionych zakapiorow, ktory prawdopodobnie byl ich szefem, czlowiek znalazl bardzo charakterystyczna opaske na ramie z wyszyta czarna roza.

//Themo: Otrzymujesz:
Nazwa: Opaska Czarnych Róż
Opis: Opaska na ramie z wyszyta czarna roza.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #93 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:37:32 »
Zdjął opaskę, która mogła świadczyć o przynależności do jakiegoś niezbyt legalnego ugrupowania. Trzymając ją w dłoni powrócił do sołtysa i pokazał mu ją.
-Kojarzysz ten symbol? I jeśli nie masz nic przeciwko wezmę to sobie jako trofeum.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #94 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:44:54 »
- Pokaż mi to! - krasnolud wyrwal ci opaske z rak, przyjrzal sie jej, wygladal jakby miał zaraz wybuchnąć z gniewu. - O nie, te sukinsyny zaplaca, jeszcze gorzko tego pozaluja! To czarne róże mniejsza, cholernie szybko rozwijajaca sie konkurencyjna plantacja. Przyszliscie po raport, dostaniecie go jak mi pomozecie.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #95 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:52:57 »
-Przyszliśmy po to, by pomóc. Co więc mamy zrobić?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #96 dnia: 23 Kwiecień 2015, 00:56:01 »
- Bądźcie o polnocy za karczma, wtedy dowiecie sie wszystkiego co trzeba, a narazie macie wolne. Chcesz o cos jeszcze zapytac? - rzekl krasnolud.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #97 dnia: 23 Kwiecień 2015, 01:02:29 »
-Tak, jest coś ciekawego do roboty do tak późnej godziny? Mógłbym pomóc rannym.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Kwiecień 2015, 01:09:55 »
- Nie przejmuj sie, Charlotte juz ich postawi na nogi, zreszta im wystarczy dac bimbru i juz sa jak nowi. Raczej nic nie ma do roboty, mozesz sie przespac, dziewki pozaczepiac anuz moze ktoras ci w oko wpadnie. Chyba ze Londor ci cos znajdzie do roboty. Wybor nalezy do ciebie.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #99 dnia: 23 Kwiecień 2015, 01:13:35 »
-Bimber. Skądś ja to znam, he he. Londor mówisz?
Rozejrzał się nieco po zgromadzonych osobach. Z dziewek w oko wpadła mu elfka. Skoro miał wolne to mógł się zorientować kto tu mieszka. Lecz nadal gryzł się pomiędzy wypełnieniem obowiązku a potrzebami cielesnymi.
-Który to Londor? Nie lubię siedzieć bezczynnie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #99 dnia: 23 Kwiecień 2015, 01:13:35 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything