- Ehh... Duchy i żywiołaki to trochę za mało. Powinieneś wiedzieć chociaż w teorii jeszcze o błędnym ogniku, golemach, szkieletach, widmach, zombiakach, entach, drzewcach. Oczywiście dochodzą jeszcze do tego różnego rodzaju stworzenia wypaczone przez magiczną czarną rudę. To również na swój sposób magiczne stworzenia. Walka z nimi może być szczególnie niebezpieczna, gdy zabrudzimy się ich krwią. To podstawy, o które mam nadzieję zapytasz, gdy test dobiegnie końca. Teraz nie mam czasu by Ci wykładać. Teraz jest test. A w nagrodę za niepełną odpowiedź, bo co do poprzednich to podałeś konkrety i nie ma co już mieszać, będziesz mógł przejść test który pokaże jak dobrze rozwinąłeś swoje umiejętności walki kosturemPrzyglądną Ci się uważnie i pokręcił głową.
- Którego oczywiście nie masz. Ciekawe jak mam niby Cię testować? Co? - szarpnął ręką wypełnioną magią, wyrwał Ci procę i runy. Nad jego drugą dłonią wysunął się stożek z podłogi, zakończony jakimiś dziwnymi płaskimi kryształami. Nacisnął na środkowy. Na gładkiej powierzchni placu zarysował się okrąg o średnicy dwóch metrów. Był to filar, który zaczął podnosić się do góry. Był wysoki na trzy metry i pusty w środku. Wyskoczył z niego szkielet. Jego puste oczodoły zwróciły się w twoim kierunku.
Arcymag rzucił w twoim kierunku drewniany kostur, którym się podpierał, a przeciwnik ruszył w twoim kierunku. Był oddalony o 10 metrów.
Umieść sobie w ekwipunku na czas tego testu, po zakończeniu jak przeżyjesz oddasz:Nazwa broni: Kostur Fenora
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wystrugany z 1,15kg drewna, zwieńczony 1kg czerwonym kryształem o zasięgu 2 metrów.
1 x Szkielet// Kościotrup wyposażony jest w:Nazwa broni: Martwy toporek
Rodzaj: topór
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,73kg mosiądzu i wystrugany
z 0,2kg drewna o zasięgu 0,7 metra.