Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy wspomogą naszą sprawę swoimi umiejętnościami. Aby móc iść naprzód potrzebujemy zdolnych ludzi, chcących zasilić nasze szeregi. Znaczą większość tego nad czym pracujemy lub pracowaliśmy, włącznie z silnikiem, teksturami i udźwiękowieniem, tworzymy od podstaw, bez korzystania z dostępnych w sieci "gotowców".
Nasz projekt ma kilka cech, dzięki którym naprawdę warto wziąć w nim udział. Istniejemy na scenie internetowej już od pewnego czasu i zdążyliśmy zaskarbić sobie uwagę różnych środowisk – przede wszystkim, posiadamy liczną i prężnie rozwijającą się społeczność. Współpraca z innymi członkami ekipy jest możliwością na zdobycie cennych doświadczeń oraz znaczącego wpisu do portfolio. Co więcej, Wasze prace będą miały niejednokrotnie okazję, by być zaprezentowanymi szerokiej publice (najbliższym tego typu wydarzeniem będą październikowe ogólnopolskie targi twórców gier niezależnych Poznań Game Arena, na których wystąpimy).
Jeden z utworów naszej ścieżki dźwiękowej:
>>MUZYKA<<W swoich założeniach skupiamy się na kilku głównych kwestiach:
- realizm – w grze ma występować logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, zaś postacie graczy nie będą nieśmiertelnymi i pozbawionymi ograniczeń bogami;
- kooperacja sieciowa - gra nastawiona będzie na sytuacje, w których pojedynczy gracz nie będzie w stanie sobie poradzić bez pomocy innych graczy;
- odejście do standardu „one-click-doing” - crafting, awans postaci, walka, budowa i wiele innych aspektów gry chcemy zaprojektować tak, by z wykonaniem ich wiązał się większy wysiłek, a co za tym idzie, większa satysfakcja z osiągnięcia celu;
- sanboxowy świat – możliwość wznoszenia ie tylko prostych budowli, ale nawet zakładania własnych miast
- rozbudowany crafting – zaistnieje duża ilość narzędzi, stanowisk rzemieślniczych i szeroki wachlarz receptur;
- zaawansowany handel – zamierzamy wprowadzić w życie prawo popytu i podaży oraz ograniczyć zasoby kupców.
Jeśli chodzi o nas samych, nie jesteśmy studiem gamedeveloperskim, ale niezależną grupą indie, złożoną z kilkunastu zapalonych hobbystów, którzy starają się osiągnąć postawiony sobie cel – stworzyć grę, która stanie się prawdziwym wyzwaniem. Choć nie wykluczamy nikogo spośród grona potencjalnych graczy, celujemy przede wszystkim w graczy hardcorowych. Sam projekt na tę chwile liczy sobie już dwa lata.
W chwili obecnej potrzebujemy przede wszystkim grafików 3D. Prowadzimy również ciągłą rekrutację na inne stanowiska. Link do tematu znajduje się
>>TUTAJ<<.
Wszelkich zainteresowanych prosimy o kontakt przez: rekrutacja@enidust.com
Więcej informacji na naszej stronie:
http://pl.enidust.com/