Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Neffertai  (Przeczytany 2458 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Neffertai
« dnia: 11 Maj 2014, 13:18:15 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Neffertai
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Neffertai

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Maj 2014, 18:48:56 »
//Wrzuć do swojego profilu na forum link do karty postaci. Wtedy pod Twoim avatarem pojawi się tarcza, przez którą w łatwy i szybki sposób będzie można przejść do karty postaci. Ułatwia to wszystkim grę.


- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest ranek, mamy 6:30.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Maj 2014, 18:48:56 »

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Maj 2014, 19:00:27 »
Skinął głową, po czym jednoznacznie odpowiedział tak, posiadam oręż, po czym zgodnie z poleceniami Respeva, ruszył w stronę zagrody.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Maj 2014, 19:02:07 »
- Nie potrafisz walczyć żadną bronią! Udaj się do Jana i naucz walczyć danym typem oręża. Następnie wróć do mnie.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Maj 2014, 19:38:07 »
Zaraz po treningu, Neffertai zameldował się u Respeva, po czym miał zamiar kontynuować zadanie szkoleniowe.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Maj 2014, 22:31:10 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Neffertaim w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Maj 2014, 16:46:57 »
Neffertai, mając najgorsze myśli, a zarazem czując podekscytowanie, jak by nie mając nic do stracenia, powiedział.
Tak, jestem gotów!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Maj 2014, 21:51:57 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Maj 2014, 22:21:28 »
Neffertai, z zaciekawieniem, wszedł do środka nie wiedząc co na niego czeka. Po czym wyciągnął swój miecz, i stanął w pozycji bojowej. Co równie dobrze, świadczyło o tym że jest gotowy.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Maj 2014, 22:32:08 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Maj 2014, 23:54:31 »
Neffertai, ujrzał wychodzącą bestię, z ciemności, niczym z mrocznej otchłani, z orężem w dłoni, stanęli na przeciw sobie, po czym powolnym krokiem zaczął  zmierzać, w kierunku bestii, nie spuszczając z niej wzroku, chodź by na sekundę. Nie dając po sobie poznać strachu, patrzył prosto w jej nieruchome ślepia, które były przepełnione złem, i nienawiścią.
W końcu, Neffertai z okrzykiem na ustach rzucił się na bestię, która również postanowiła niezwłocznie ruszyć do ataku, jednak kiedy ta, próbując skoczyć z ostrymi jak brzytwa szponami na bohatera, ten wykonał unik po czym, jak błyskawica jednym machnięciem odrąbał bestii łeb.
Kiedy przeciwnik, leżał już martwy Nefferati stojąc nad nim w kałuży krwi, spoglądał na zwłoki. Nadal trzymając zakrwawiony miecz w swej dłoni. Ruszył w kierunku wyjściowej bramy, jako zwycięzca.
« Ostatnia zmiana: 13 Maj 2014, 20:09:35 wysłana przez DesertScream »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Maj 2014, 23:04:51 »
//Nie możesz odrąbać łba posiadając specjalizacje walki na 50%.


- Moje gratulacje Neffertai. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
DesertScream - 2 brązowe talenty
Otrzymujesz 50 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Neffertai
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Maj 2014, 23:04:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything