Autor Wątek: Midgard RolePlay  (Przeczytany 3496 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vasemir

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Midgard RolePlay
« dnia: 01 Maj 2014, 15:38:52 »

Seria Gothic już od przeszło kilkunastu lat cieszy się niegasnącą popularnością oddanej rzeszy fanów komputerowych RPG-ów z prawdziwego zdarzenia. Pomimo upływającego czasu, a także rozwoju technologicznego i poziomu graficznego dzisiejszych gier, zastępy fanów w dalszym ciągu tworzą modyfikacje, dodatki i fanowskie dzieła do tej posuniętej już w latach produkcji. Jeden z efektów pracy tej zwariowanej społeczności to platforma Gothic Multiplayer, która służy do rozgrywki wieloosobowej.

Kiedy już podejmiemy decyzję o wkroczeniu do e-świata Gothica, należy wybrać serwer, na którym będziemy mogli pograć. I tu właśnie wkraczamy my – Midgard RolePlay. Jesteśmy jednym z serwerów GMP nastawionym w całości na rozgrywkę fabularną oraz klimatyczne odgrywanie własnoręcznie wykreowanych postaci. Akcja gry ma miejsce w Kolonii Karnej (jedyny polski serwer osadzony w najpodlejszym miejscu w całej Myrthanie), gdzie skazańcy uwięzieni pod magiczną Barierą zmuszeni są do pozyskiwania niezwykłego kruszcu: magicznej rudy. Można by się tu rozpisać o fabule prowadzonej na naszym serwerze, jednak o wiele lepiej opowie o niej... sam aktor dubbingowy Tomasz Marzecki, który szerzej znany jest z użyczenia głosu postaci Xardasa w serii Gothic. I wywiązał się ze swego zadania doskonale!


Wypadałoby jednak parę słów od nas dodać, gdyż nie można tylko i wyłącznie błyszczeć olśniewającym blaskiem gwiazdy. Nasz serwer jako jedyny na całej arenie polskiego GMP cieszy się stabilną sytuacją i zapewnia stały rozwój gry. Nie są to czcze przechwałki, a dowodem - oprócz zapewnień osób, które zaufały nam i współtworzą społeczność Midgard RolePlay - może być również powyższy trailer z Xardasem. Ponadto oferujemy niezwykle klimatyczną grę przy zachowaniu niezwykłego, surowego klimatu Górniczej Doliny, a także kolejno:

Tak zwaną "White List", czyli system biografii (kart postaci), których akceptacja jest wymagana do gry z nami. To sprawdzona i najbardziej odpowiednia forma selekcji graczy. Pozwala nam na odseparowanie osobników, których umiejętności nie są wystarczające do gry na odpowiednim poziomie roleplay. Sztab legislatorów (osób odpowiedzialnych za akceptację i odrzucenie KP) dopuszcza do gry na serwerze jedynie użytkowników odznaczających się umiejętnościami niezbędnymi dla tego typu rozgrywki - sprawdzona jest zarówno poprawność językowa i gramatyczna tekstu, jak i zdolność do prowadzenia postaci posiadającej zarówno zalety, jak i wady.

Otwartą na współpracę administrację projektu. Wiemy, że nie jest to domena każdego serwera tego typu, jednak my bazujemy na zasadzie dialogu. Dzięki temu istnieje między innymi możliwość inicjowania i tworzenia własnych frakcji, grup i projektów fabularnych, a także organizacja przygód i zdarzeń fabularnych, które wniosą nieco świeżości w ramy znanego nam świata Gothic oraz wpłyną na wydarzenia pod Barierą. Tworzenie projektu wespół z graczami nie ogranicza się jednak tylko i wyłącznie do sfery In Game - użytkownicy mogą także wpływać na wygląd forum i funkcjonalność gamemodu poprzez propozycje, które nasi skrypterzy (o ile dane rozwiązanie jest sensowne i ciekawe) implementują do rozgrywki.

Własne profesje i system rzemiosł, pozwalające na całą gamę czynności: począwszy od tworzenia pancerzy i uzbrojenia, a skończywszy na nowości na scenie GMP - grze na instrumentach, dzięki której możemy odgrywać dowolne melodie, posługując się aż kilkunastoma klawiszami - każdy z nich odpowiedzialny jest za inny dźwięk konkretnego instrumentu. Brzmi to ciekawie, jednak jeszcze ciekawiej wygląda - wszystko jest zaprezentowane na poniższym filmiku:

Dostępny system zdolności, oferujący obecnie osiem odmiennych zawodów (myśliwy, bimbrownik, rybak, łuczarz, płatnerz, kowal, kucharz i alchemik), jednak w przyszłej aktualizacji będzie tych profesji ponad trzydzieści! Będzie je można łączyć w samodzielnie tworzone klasy obejmujące do czterech lub sześciu wybranych zdolności – daje nam to ponad 2000 kombinacji!
Ze specyficznych i ciekawych skryptów można nadmienić również system zmęczenia podczas pracy przy wykopie rudy (praca w kopalni). Podczas kucia kilofem w bryłę rudy nasze PÂŻ stopniowo spada do 1 Punktu ÂŻycia. Kiedy tak się stanie, nie jesteśmy w stanie dalej pracować - musimy coś zjeść, by dalej mieć siłę na machanie kilofem (zwrócenie PÂŻ). W najbliższej aktualizacji znajdzie się również m.in zaawansowany system inteligentnych zachowań potworów (jedne mogą mieć wyczulony węch, inne natomiast bardziej czuły wzrok lub słuch) i oswajanie zwierząt.


Zapraszamy na nasze forum (http://midgard-roleplay.pl/), gdzie uzyskacie więcej informacji o samym serwerze, poradniki do gier fabularnych, a w razie problemów – szybką odpowiedź!


« Ostatnia zmiana: 01 Maj 2014, 16:31:50 wysłana przez Vasemir »

Forum Tawerny Gothic

Midgard RolePlay
« dnia: 01 Maj 2014, 15:38:52 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top