Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Anette  (Przeczytany 1819 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Anette
« dnia: 28 Marzec 2014, 14:28:29 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Anette
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Anette Navarre

Dziewczyna zjawiła się w wyznaczonym miejscu. Czekała tutaj na jakieś dalsze instrukcje.
« Ostatnia zmiana: 28 Marzec 2014, 14:46:53 wysłana przez Blaze »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Marzec 2014, 14:32:40 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 12 metrów od Ciebie.
//Jest ranek, mamy 9:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Marzec 2014, 14:32:40 »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Marzec 2014, 14:46:31 »
-Mam miecz. Chyba jak każdy dziś. - odpowiedziała dziewczyna. Pomijając dopasowaną do jej figury bawełnianą szatę narzuconą na wierzch, miała na sobie typowe podróżnicze ubranie. Zbliżyła się do zagrody i zgrabnym ruchem przeskoczyła przez ogrodzenie.
-Co teraz?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Marzec 2014, 15:04:01 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Annette w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinna sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młoda, czeka Cię walka. Gotowa żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Marzec 2014, 15:10:38 »
Chyba nie docenia kobiet. Anette wyciągnęła swój miecz. Chwyciła pewniej rękojeść broni.
-Gotowa.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Marzec 2014, 16:52:53 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazała się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotowa.


Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Marzec 2014, 21:00:12 »
Dziewczyna wzniosłą rękę do góry.
-Gotowa!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Marzec 2014, 11:10:33 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młoda!


//Wilk znajduje się 7 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Kwiecień 2014, 13:51:40 »
Anette ścisnęła mocniej rękojeść swojego miecz. Wilk wydawał się niezbyt zadowolony z faktu uwięzienia go, a teraz wysyłania naprzeciw nowicjuszom. Dziewczyna spoglądała na bestie. Wilk chwilę potem ruszył powarkując i szczerząc kły. Kobieta uskoczyła na bok przed nadciągającym przeciwnikiem i rąbnęła płazem w pysk zwierzęcia. Rozsierdzony wilk odwrócił się ponownie w jej stronę, a następnie ruszył przed siebie z zamiarem przewrócenia. Anette jednak wykonała szybki unik. Bestia przeleciała paręnaście centymetrów od niej. Dziewczyna postanowiła zakończyć to spotkanie. Wymierzyła szybki cios z lewej, tnąc wilka od przedniej nogi do połowy brzucha. Rana była głęboka na kilka centymetrów. Zanim bestia zareagowała, Anette wraziła miecz wprost w trzewia. Przeciwnik padł na bok śmiertelnie ranny. ÂŻeby nie przedłużać mąk zwierzaka, kobieta chwyciła miecz oburącz i wbiła go w kark.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Kwiecień 2014, 11:08:21 »
- Moje gratulacje Anette. Ukończyłaś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Anette - 4 brązowe talenty( w tym jeden za bonus rasowy)
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Anette
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Kwiecień 2014, 11:08:21 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top