Podróż trwała wiele godzin, mijaliście dokładnie tą samą trasę, którą przybyliście do kopalni. Widzieliście zgliszcza i martwe truchła ochroniarzy i bandytów, których zabiliście. Komisarz Georg zatrzymał się przy trzech ciałach, które ściął własnoręcznie swym ostrzem. Szkoda, że takie są rozkazy... można było ich rozerwać końmi... mógłby być lepszy widok. Pomyślał, po czym dalej przemierzaliście swoją drogę w milczeniu.
Dotarliście do Atusel, na rynek.
- Dobrze. W tym momencie kończy się wasza służba. za posługę otrzymujecie 150 grzywien od państwa. Wiem, nie są to kokosy, lecz pamiętajcie, ze przysłużyliście się krajowi i jego bezpieczeństwu w wielu sferach zagrożeń. Dziękuję za udaną służbę, w tym momencie zwalniam was ze statusu ochotniczych strażników górniczych. Możecie odejść. - Powiedział wręczając każdemu miech z zawartością 150 grzywien każdy.
Wyprawa Zakończona
Podsumowanie: trójka ochotników: Arya, Kharim Kazama aep Gorem oraz Rakbar Nasard podjęli się wykonania misji wraz z trzema ochroniarzami, oraz komisarzem Georgem Hertlingiem. Pierw uczestnicy wyprawy zorganizowali wozy oraz zapewnili ochronę wozom. Wyruszyli w podróż, po paru godzinach trójka ochroniarzy przejęła dwa wozy i uciekła z nimi, rozpoczął się pościg. W wyniku pościgu grupa śmiałków dotarła do małego obozowiska bandytów, z czego wywiązała się walka z siódemką bandytów i ochroniarzy, wozy uciekały dalej. Po pokonaniu wroga podjęto dalszy pościg i dogoniono uciekinierów. ÂŚcięto uciekinierów za zbrodnie, po czym grupa dalej kontynuowała podróż do kopalń. Grupa w spokoju odpoczęła po przeprawie i wyczekiwała załadunku złóż srebra. _Po załadowaniu grupa wyruszyła w drogę do Atusel, podróż przeminęła bez przeszkód.
Nagrody:
Arya: 150 Grzywien (od Komisarza Georga Hertlinga) + 60 Grzywien (z majątku pokonanych bandytów) = 210 Grzywien
Kharim Kazama aep Gorem: 150 Grzywien (od Komisarza Georga Hertlinga) + 60 Grzywien (z majątku pokonanych bandytów) = 210 Grzywien
Rakbar Nasard: 150 Grzywien (od Komisarza Georga Hertlinga) + 60 Grzywien (z majątku pokonanych bandytów) = 210 Grzywien
+ (Tak, ma dość miejsc na to wszystko...)
Nazwa: List od M. do przywódców małych grup łupieżczych.
Opis: List zawierający informacje o planach i propozycjach dla małych grup bandyckich.
+
Nazwa broni: zniszczony miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra, zniszczony
+
Nazwa broni: zniszczona kusza
Rodzaj: kusza
Typ: oburęczna
Ostrość: 50 + ostrość materiału bełta
Opis: Wykonana z 0,6kg drewna o zasięgu do 500 metrów, zniszczony
+
Kołczan: 30 zniszczonych żelaznych bełtów
Nazwa amunicji: zniszczony żelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna, zniszczony
+
2x
Nazwa broni: zniszczony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, zniszczony.
Talenty:
Arya - Ariadna "Arya" z Delf:
Aktywność - 1 brązowy talent
Opisy - 1 srebrny talent (+1 srebrny talent jako bonus rasowy)
Walka - 1 srebrny talent
Bonus pieniężny - 125 grzywien
Kharim Kazama aep Gorem*:
Aktywność - 1 złoty talent
Opisy - 1 srebrny talent
Walka - 1 złoty talent
Bonus pieniężny - 250 Grzywien
Rakbar Nasard - Rakbar Nasard**:
Aktywność - 1 złoty talent (+ 1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy - 1 złoty talent
Walka - 1 złoty talent + 1 srebrny talent
Bonus pieniężny - 350 grzywien
Jeżeli mogę, to gratuluje Kharim i Rakbar, naprawde fenomenalnie jak dla mnie zagraliście.
//Pytania do MG:
* Czemu Kharim Kazama aep Gorem nie widnieje w "Spisie talentów", bądź widnieje pod nickiem Adamus1221?
** Czemu Rakbar Nasard jest pod literką "M"?