Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Xvier  (Przeczytany 529 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Xvier
« dnia: 16 Wrzesień 2013, 11:07:59 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Xvier
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Xvier


« Ostatnia zmiana: 17 Wrzesień 2013, 16:29:05 wysłana przez Xvier »

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Początek przygody - Xvier
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Wrzesień 2013, 19:10:19 »
//Nie istnieje taka wyprawa, nie istnieje taki mistrz gry. Proponuje poprawić i dopiero wtedy, dać temu mistrzowi gry znać, że założyłeś temat. Ponadto wrzuć do profilu kartę postaci.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Początek przygody - Xvier
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Wrzesień 2013, 19:10:19 »

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Wrzesień 2013, 05:20:16 »
//Isu teraz dobrze?? ;>

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Wrzesień 2013, 06:57:13 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 13 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 11:00.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Wrzesień 2013, 14:20:51 »
- Oczywiście mam swój miecz. - powiedział wskazując na broń, po czym udał się w stronę zagrody.

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Wrzesień 2013, 20:10:58 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Xvierem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Wrzesień 2013, 20:15:23 »
-Miecz mam i tak, jestem gotów.-odpowiedział.

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Wrzesień 2013, 20:17:47 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Wrzesień 2013, 20:47:20 »
-Mylę że sobie poradzę, juz zdarzało mi się walczyć ze zwierzętami. - oznajmił po czym wszedł do zagrody.
Chłopak sprawiał wrażenie spokojengo, jednak wewnętrznie czuł niepokój. Jeszcze nigdy nie słszał tak przeraźliwego warczenia i ujadania. Xvier wiedział że to zwierzę nie będzie najłatwiejszym przeciwnikiem, musiało ono przejść przez istne piekło w trakcie przygotowań do walki. Od natłoku myśli ręce chłopaka zaczęły się pocić, a nogi zaczęły się pod nim uginać, ale było już za późno, zrobił by z siebie jedynie poświewisko.
//nachodzi mnie myśl: co jak bym nie zabiłtego tego wilka? ;D

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Wrzesień 2013, 22:10:00 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 8 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Wrzesień 2013, 16:12:15 »
Xvier stał przerażony kiedy Raspev podniósł kratę oddzielającą go od wilka. Zwierze wyszło z klatki powolnym krokiem mierząc chłopaka wzrokiem, co jeszcze bardzie sparaliżowało biedaka. Xvier nie miał pojęcia co zrobić, stał i próbował myśleć ale nawet to mu się nie udawało, w międzyczasie przeciwnik zbliżał się do niego coraz bardziej. Wilk dobrze wiedział, że chłopak nie myśli o nim i o walce, tak więc powoli podszedł do chłopaka, kiedy ten bujał w obłokach, na odległość 1m. Zwierz postanowił zabić swoją zwierzynę szybko i boleśnie, wyskoczył wprost w stronę szyi chłopaka, gdy nagle rozległo się głośne:
- O, cholera!
Xvier machnął odruchowo mieczem, gdy spostrzegł zmierzającego w stronę jego krtani wilka. Ostrze trafił wilka w lewą stronę pyska i spowodowało, że zwierz nie trafił w swój cel. Młodzieniec ocknął się z niby snu, a adrenalina uderzyła do jego głowy. Odepchnął on wilka od siebie, jednak siła uderzenia była na tyle duża, że usiadł na wydeptanej arenie. Przynajmniej wilk nie leżał na nim, a wstawał z ziemi na przeciw chłopka. Młodzieniec i wilk wstali niemal jednocześnie.
-To teraz się zabawimy kolego.- powiedział chłopak, po czym podrzucił lekko miecz, a na jego twarzy zagościł cwaniacki uśmieszek. Zmierzył on następnie wilka wzrokiem, a zwierze wyraźnie stało się mniej pewne siebie. Tym razem to Xvier ruszył w stronę przeciwnika złapał miecz mocniej, a będąc 0,5m od zwierzęcia wziął olbrzymi zamach prawą nogą, po czym kopnął zdezorientowane zwierze prosto w pysk.
Zwierze wyraźnie zaskomlało i oszołomione uderzeniem znalazło się odwrócone bokiem do przeciwnika. Było dla niego już za późno, chłopak wykonał pchnięcie prosto między żebra wilka, następnie jeszcze jedno i następne. Przeciwnik chłopka leżał zakrwawiony na ziemi, a młodzieniec klęczał nad nim i wydajać z siebie śmiech godny wariata dalej zbijał miecz w jeszcze ciepłe zwierze.


Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31947
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Wrzesień 2013, 22:35:20 »
- Moje gratulacje Xvierze. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Xvier - 3 brązowe talenty (bonus rasowy +1 brązowy talent)
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Wrzesień 2013, 22:35:20 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top
anything