Nazwa: Bratobójca - I śledztwo
Wymagania: Logiczne myślenie
MG: Kratos
Ilość wykonujących: 1
Nagroda: 100 grzywien
Nieznajomość zasad gry. Tak powinien wyglądać pierwszy post w wyprawie:
Nazwa wyprawy:
Prowadzący wyprawę:
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie:
Uczestnicy wyprawy:
Powinieneś zwrócić graczowi uwagę na PW, gdy nie zna zasad i stosuje jakieś dziwaczne wzory.
Talenty
Jiroslaw
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 2 złote talenty
Walka: 2 złote talenty (bonus rasowy)
Bonus pieniężny: 500 grzywien
Za aktywność jak i opisy przysługuje maksymalnie 1 talent. Także będziesz to musiał poprawić. Co do nominału rozdanych talentów. Opisy i aktywność gracza zasługuje jak najbardziej na pochwałę i wręczenie złotych talentów. Niestety 95% opisanych walk ma się nijak do mechaniki gry, a Ty to zaakceptowałeś co świadczy również o Twoich brakach w wiedzy na ten temat.
To nie są zatwierdzone statystyki z bestiariusza:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/RycerzJiroslav wysunął z ukrycia swój sztylet i dźgnął nim rycerza w kark i kilka innych miejsc, w których pancerz był najsłabszy. Rycerz zginął wykrwawił się w ciągu kilku krótkich chwil.
Przeciwnik ubrany jest w zbroje o pancerzu, którego wytrzymałość przekracza ponad dwukrotnie ostrość broni gracza. Nie ma szans, by gracz odnalazł jakiekolwiek słabe punkty w pancerzu. Przeciwnik nie mógł zostać dźgnięty w kark, ponieważ wyposażony był w hełm i napierśnik.
Więzień został zmuszony do uklęknięcia przed katem i położenia głowy na pieńku. Czas na planowanie już się skończył. Nadszedł moment, w którym należy działać. Kosturem otworzył sobie drogę przez tłum i wskoczył na podest, na którym prócz więźnia i kata stała także czwórka rycerzy. -Co jest!?-Krzyknął jeden z nich i zbliżył się by zepchnąć Jirosa z podwyższenia. Ten jednak doskoczył do niego pierwszy i błyskawicznie wyciągając sztylet zza pasa dźgnął go w twarz i w szyję. Kat przestraszył się i zaczął uciekać, a pozostała trójka gwardzistów rzuciła się na Jirosa. Jednego z nich zepchnął z podestu telekinezą. Pozostało dwóch na podeście i kilkunastu na placu. Nie wyglądało to dobrze, jednak nie wiedział jak zachowa się nieznana mu banda, która wmieszała się w tłum na rynku.
Drugi gladiator wyglądał na bardziej doświadczonego niż pierwszy, miał także zdecydowanie lepszy pancerz. Jiros ponownie zakręcił kosturem w powietrzu, przybrał postawę obronną i zaczął powoli okrążać swojego przeciwnika. Przyglądał mu się uważnie w poszukiwaniu jakiegoś szczegółu, czegoś co pozwoliło by mu szybko zakończyć walkę. Nic z tego. W pewnej chwili wojownik pchnął go mieczem, Jiros odbił cios kosturem i skończył się zastanawiać. Trzeba było skupić się na walce. Przeciwnik zaatakował ponownie, Jiros z największym trudem odbił jego ostrze. Człowiek był szybki. Atakował niezwykle zaciekle spychając przyszłego maga do obrony... I wtedy nadeszło olśnienie. Maga! Do tej pory Jiroslav nie miał okazji używać telekinezy w walce, a jednak... Odskoczył w tył uderzając plecami o ścinę areny, chwycił kostur pod pachę, skupił się i szybko uderzył przeciwnika siłą woli. Uderzenie nie było zbyt potężne jednak odrzuciło wroga do tyłu i przewróciło na piach. Nie taki znowu młody adept magii błyskawicznie doskoczył do obalonego wojownika i kopniakiem wybił mu miecz z ręki. Pozostało dobić go paroma uderzeniami kostura w głowę i drugi gladiator skończył tak samo jak pierwszy, to znaczy, martwy.
Ten sam przykład co powyżej. Ponadto gracz może parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki. 75% to jak dla mnie zdecydowanie więcej niż 50%, zaś gracz bez problemu blokuje ciosy i obezwładnia tak zaawansowanych w boju przeciwników, kiedy sam ledwie potrafi utrzymać miecz.
Przykładów źle zastosowanej mechaniki jest masa. Z dobrych postów naliczyłem dwa. Dlatego proponuje 2 brązowe talenty za walkę.
To jedna z Twoich pierwszych wypraw dlatego nie otrzymasz kary w postaci grzywien i minusowych talentów, ale pilnuj się następnym razem.