Nazwa zadania: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w metrońskim "Złotym Rogu"
Opiekun: Gunses
Wymagania: Walka jakąkolwiek bronią minim [75%] lub [50%] + różdzka/dwie runy lub minimum dwa zaklęcia z II poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły/jedno zaklęcie z III poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły; głowa na karku i zdolność logicznego myślenia; max 2-3 osóby.
Spis nagród: To co znajdziecie, zdobędziecie itp.
Z samego rana, o godzinie którą zazwyczaj uznaje się za zbrodniczą i niemoralną wręcz, na dziedzińcu kruczej twierdzy pojawił się Severus, lub jak kto woli Dragosani. Był już właściwie gotów do drogi. Czekał tylko na elfkę, która zgodziła się mu towarzyszyć. Na wschodzie powoli wstawało słońce, niebo pokryte było nielicznymi chmurami, wiał lekki wiatr. Pogoda niemalże idealna na podróż. Co oczywiście może szybko się zmienić, biorąc pod uwagę klimat Valfden i porę roku. Severus siedział na murku wpatrując się w niesprecyzowaną dal nieba. Zupełnie jakby analizował kształty chmur, porównując je do zwierząt, twarzy lub innych części ludzkiego, tudzież elfiego ciała.
PortretStatystyki ekwipunkuStatystyki ekwipunku
Odzienie
GÂŁOWA [1]brak
RAMIONA [2]brak
KORPUS [3]Nazwa odzienia: koszula wędrowca
Rodzaj: koszula
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,03kg bawełny.
RĂCE [4]brak
NOGI [5]Nazwa odzienia: spodnie wędrowca
Rodzaj: spodnie
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyte z 0,03kg bawełny.
STOPY [6]Nazwa odzienia: buty wędrowca
Rodzaj: buty
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Wyrobione z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Bronie
PRZY PASIE [1]Nazwa broni: miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
NA PLECACH [2]brak
PRZY PASIE I KOSTCE [3]Nazwa runy: Huxuesh
Rodzaj: runa powietrza
Opis: Rzucający wyzwala w wolnej dłoni energię psioniczną za pomocą, której może przesunąć dany przedmiot np. beczka, dźwignia, klucz. Proces odbywa się powoli nie można również unosić przedmiotów cięższych od siebie.
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA KORPUSIE [4]brak
Specjalizacje- Walka bronią sieczną [50%]
- Walka bronią dystansową [50%]Umiejętności nabywane- Język starowampirzy
- Akrobatyka
- Kradzież kieszonkowaUmiejętności rasowe - Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł