(bbcode): This dice roll has been tampered with!
Rolled 1d6 : 2, total 2
Mężczyzna przez jakiś czas śledził orka, dotarł aż pod arene. Stał za wejściem skryty w mroku nocy. ÂŁadował żelaznym bełtem jedną ze swoich jednoręcznych kusz. Tymczasem Kenshin trenował. Sil stanął z załadowaną żelaznym bełtem kuszą w jednej ręce, do drugiej dobył swój szklany nóż. "Mroźny oddech". Wykorzystał moment gdy ork był odwrócony plecami do krasnoluda, Sil podkradł się do niego na odległość 2-ch metrów i wycelował z kuszy w głowę. Wcisnął spust a bełt poszybował przed siebie. Po strzale cofnął się i wysunął do przodu nóż by zablokować ewentualny cios jeśli strzał go nie zabije.
//Cichy zabójca i kamuflarz.
Co w tym złego? Nie będziemy się skupiać nad tym, że skradanie się do kogoś na odległość 2 metrów na wielkiej, pustej arenie wygląda komicznie i prędzej czy później ktoś nas zauważy. Ale o to, że jest to post zaczynający atak. W nim po prostu określasz, że chcesz go zaatakować. Podchodzisz i wyciągasz broń etc.
1. Po zlokalizowaniu gracza należy napisać post z wstępem do walki, który polega na fabularnym zainicjowaniu akcji. Wymagany jest rzut kostką (6 oczek), który określi pierwszeństwo w walce. W tym celu używamy kodu (bbcode): Rolled 1d6 : 4, total 4
.
Tak więc załóżmy, że stajesz przed przeciwnikiem i wyciągasz broń. Odpalasz losowanie kością. On teraz ma czas na reakcję.
2. Zaatakowany przez nas gracz ma teraz prawo do wykonania rzutu obronnego. Może zadecydować o tym czy zamierza walczyć lub uciekać. Jeśli zaatakowany gracz podejmie wolę walki rzuca kością ( 6 oczek) używając kodu (bbcode): Rolled 1d6 : 2, total 2
. Ten kto wyrzuci więcej oczek otrzymuje pierwszeństwo w ataku. Jeśli zaatakowany gracz zamierza uciec rzuca kością (6 oczek) używając kodu (bbcode): Rolled 1d6 : 1, total 1
. Po wyrzuceniu więcej niż 2 oczek ma 100% szansę na ucieczkę. W przypadku wyrzucenia 1 lub 2 oczek zmuszony jest do ponownego rzutu w celu określenia pierwszeństwa ataku w walce, której nie zdołał uniknąć.
Dopiero po tych 2 postach MG robi podsumowanie postaci i wstęp do walki pisząc kto ma pierwszy ruch w walce.