oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
No a trofea? Gdzie to się nosi? Skoro mikstur nosić się nie da, to jak tu zabrać się z trofeami z 5 wilków i 2 ścierwojadów?
Da się nosić mikstury, masz napisane jak krowie na rowie GDZIE! Dobre pytanie.
No ja wiem, że mogę te kilka mikstur. Mi chodzi o to, że skoro nie mogę sobie wziąć do tego widmowego plecaka innych mikstur, bo nie. To gdzie ja mogę nosić inne rzeczy.
Skoro jest wpisane coś takiego jak parowanie łukiem to albo błąd albo przydałaby się wytrzymałość wpisana tej broni.
"powoli"? Byle bandzior ma taki i do tego wymaksowaną specjalizację. A gracz musi męczyć misje u krasnali i się wykosztować...
A jak tak teraz patrzę, to za niedługo nie będziemy potrzebowali wcale żadnych zbrój, bo skoro weszły w Marant pizdolety to już teraz byle jaki bandit może Ci przywalić w garłacza w dzióbek. Powoli przechodzimy ze średniowiecza w renesans. Idę do piwnicy składać maszynę parową. Zajebiemy Meaneba z czołgu. I wmówimy mu, że magii nie ma.
To samo może zrobić bełtem i jakoś pretensji nie ma. Sztuczne problemy Gordiu. Zapomniałeś z historii, kiedy pojawiły się pierwsze pistolety skałkowe?
Trzeba było grać krasnalem. Przynajmniej misji nie trzeba wykonywać.
Jestem ciekaw co by ankieta powiedziała na temat broni palnej w marancie.
Nie marudź. Kup se płytowy czy jakikolwiek armor o wytrzymałości 30+ jak ja. Te kule mogą mie gówno zrobić