Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473411 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1560 dnia: 17 Sierpień 2012, 00:49:46 »
Według tego co tam pisze, Innos przekazał swoją moc Rasherowi, a Beliar Zewoli. Dalej pisze że Rasher jest bogiem śmierci itp, a Zewola ognia itp. Powinno być na początku na odwrót.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1561 dnia: 17 Sierpień 2012, 08:37:26 »
Według tego co tam pisze, Innos przekazał swoją moc Rasherowi, a Beliar Zewoli. Dalej pisze że Rasher jest bogiem śmierci itp, a Zewola ognia itp. Powinno być na początku na odwrót.
On śmierci, a ona życia. Adanos namieszał i tak wyszło.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1561 dnia: 17 Sierpień 2012, 08:37:26 »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1562 dnia: 17 Sierpień 2012, 10:23:51 »
W historii Rashera i Zewol nie powinno być na odwrót? To znaczy Rashera storzył Beliar, a Zewolę Innos. I dodatkowo, pierwszy akapit troche nielogiczny, bo wynika z niego, ze ludzie lub jakies tam istoty juz byly. A po chwili w nastepnym pisze, że Adanos stworzyl morze a na końcu ludzi. I z tym też jedna rzecz. Napisane jest o powstaniu ludzi, a inne rasy? Dla mnie troszkę zagmatwane.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1563 dnia: 17 Sierpień 2012, 10:41:48 »
Tak, dla mnie to też całkowicie nielogiczne, że Innos - bóg sprawiedliwości, światła i ognia dał swoją moc temu, kto teraz jest odpowiedzialny za wojny, noc, śmierć i zniszczenie, a Beliar który był od wojny, nocy, śmierci i zniszczenia, teraz daje swoją moc bogini od światła, ognia, domowego ogniska i życia. Wg mnie, powinno być odwrotnie. Innos - Zewola, Beliar - Rasher.

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1564 dnia: 17 Sierpień 2012, 10:53:26 »
Fajna ta mitologia :D

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1565 dnia: 17 Sierpień 2012, 11:58:40 »
Też i się to wyfaje kompletne bez sensu. Rasher jest bogiem z którym identyfikują się nekromanci, tak jak kiedyś z Beliarem. Fakt tego pomieszania cech jest conajmniej dziwny. Obecnie to dość komiczne, że następca boga pokoju, ognia, światła, reprezentuje noc, śmierć i wojny :D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1566 dnia: 17 Sierpień 2012, 13:48:22 »
Jestem na nie!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1567 dnia: 17 Sierpień 2012, 21:14:29 »
No dobra zamienię.




Początek jest zerżnięty z mitologii gier Gothic. Zedytowałem i tak by brzmiało w miarę logicznie. Postaram się później dopieścić. A poza tym fragmentem?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1568 dnia: 17 Sierpień 2012, 21:50:53 »
Mnie zawsze raziło, że teraz mamy najpotężniejszego boga, potem dwie puszczalskie i potem stadko bękartów (dzieciaki). Nigdy nie lubiłem mitologii greków/rzymian, gdzie bogowie pieprzyli się nie gorzej jak w Modzie na sukces. Matka z synem, wnuczka z dziadkiem, teść z synową i brat ze szwagrem. Poza tym pieprzeniem na prawo i lewo i tym, że jest teraz jakiś najpotężniejszy bożek, to nic więcej mnie chyba nie razi.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1569 dnia: 18 Sierpień 2012, 00:50:45 »
Dokładnie mam te same odczucia co Gucio.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1570 dnia: 18 Sierpień 2012, 07:58:37 »
A ja lubiłem ob ie starożytne mitologie mitolgie, więc mi się podoba. Nigdzie nie zauważyłem by było napisane, że ktoryś jest najpotężniejszy. Rasher jest najstarszy jedynie. Dodatkowo mamy fajny, pseudotajemniczy motyw Zartata. Ogółem mi zestaw wierzeń w marancie, zawsze się podobał.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1571 dnia: 18 Sierpień 2012, 08:33:30 »
A ja lubiłem ob ie starożytne mitologie mitolgie, więc mi się podoba. Nigdzie nie zauważyłem by było napisane, że ktoryś jest najpotężniejszy. Rasher jest najstarszy jedynie. Dodatkowo mamy fajny, pseudotajemniczy motyw Zartata. Ogółem mi zestaw wierzeń w marancie, zawsze się podobał.
Jeden zadowolony. ;) Biblie dopieszczano przez 400 lat, a wy tak krytycznie podchodzicie do mitologii napisanej w godzinę.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1572 dnia: 18 Sierpień 2012, 10:09:00 »
Motyw Zarata najfajniejszy Anvuś. Nie siedzę w fabule gry, nie znam żadnych sekrecików, ale na razie nie wiadomo, czy taki bóg na pewno istnieje, a mamy całe Bractwo jego zwolenników. Może dlatego o nim nie wiadomo, bo jeszcze nikt za to się nie wziął, albo dlatego, że jeszcze nie pora. Bo jego historia zdradza trochę przyszłej fabuły. Ej, ale czekajcie, widzicie do CZEGOÂŚ podobieństwo? Nieznany bóg, który ma wszystko odmienić, ma już swoich zwolenników w BRACTWIE ÂŚwitu?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1573 dnia: 18 Sierpień 2012, 13:42:35 »
Latające spaghetti?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1574 dnia: 18 Sierpień 2012, 15:22:23 »
Nieznany bóg, który ma wszystko odmienić, ma już swoich zwolenników w BRACTWIE ÂŚwitu?
Rzeczywiście jest podobieństwo do ÂŚniącego, ale dla Zartata przygotowany jest inny motyw. Niestety fabularnie zaplanowany na samym końcu głównych wątków.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1575 dnia: 18 Sierpień 2012, 21:57:54 »
Poprawiłem mitologię. Ma ktoś jeszcze jakieś uwagi? Wątpliwości? Co warto dopisać?

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1576 dnia: 20 Sierpień 2012, 13:11:54 »
Mnie zastanawia jedna rzecz. Mianowicie: dlaczego, jeśli jeden gracz chce zabić drugiego, to ten drugi musi się na to zgodzić. Przykładowo- Zeyfar podpadł magom. W tym momencie magowie chcą go ubić. No i jak to wygląda. Muszą uzyskać pozwolenie Isa (co jest dobre, bo inaczej każdy zabijałby każdego), oraz Zeyfara. Nie wyobrażam sobie, aby w walce ktoś podchodził do wroga i pytał: "Cześć, mogę Cię zabić?".

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1577 dnia: 20 Sierpień 2012, 15:43:37 »
Mnie zastanawia jedna rzecz. Mianowicie: dlaczego, jeśli jeden gracz chce zabić drugiego, to ten drugi musi się na to zgodzić. Przykładowo- Zeyfar podpadł magom. W tym momencie magowie chcą go ubić. No i jak to wygląda. Muszą uzyskać pozwolenie Isa (co jest dobre, bo inaczej każdy zabijałby każdego), oraz Zeyfara. Nie wyobrażam sobie, aby w walce ktoś podchodził do wroga i pytał: "Cześć, mogę Cię zabić?".
Wystarczy moje.

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1578 dnia: 20 Sierpień 2012, 15:59:16 »
Aaa, rozumiem. Wydawało mi się, że potrzeba również zgody osoby zabijanej.  ;)

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1579 dnia: 20 Sierpień 2012, 16:19:40 »
Ci już jakieś zabójstwa na mnie planują ;/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1579 dnia: 20 Sierpień 2012, 16:19:40 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top