Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473465 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1260 dnia: 28 Czerwiec 2012, 20:40:06 »
Kto mi poprowadzi szkolenie ;[

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1261 dnia: 28 Czerwiec 2012, 21:35:07 »
Na to zadanie powinien zostać przeprowadzony przetarg

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1261 dnia: 28 Czerwiec 2012, 21:35:07 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1262 dnia: 28 Czerwiec 2012, 22:19:05 »
 :D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1263 dnia: 28 Czerwiec 2012, 23:46:58 »
Ale Guciu, powinieneś być solidarny z innymi gaczami :)

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1264 dnia: 02 Lipiec 2012, 22:36:36 »
Odwiedzajta częściej czat na ircu, zapraszam teraz, nudzi mi się.

http://webchat.quakenet.org/?channels=Tawerna-Gothic.pl&uio=d4

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1265 dnia: 02 Lipiec 2012, 23:29:41 »
Nie!

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1266 dnia: 03 Lipiec 2012, 11:54:47 »
Gdzie można umieścić kołczan do bełtów? Bo raczej nie na plecach, bo są za małe.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1267 dnia: 03 Lipiec 2012, 11:58:53 »
Gdzie można umieścić kołczan do bełtów? Bo raczej nie na plecach, bo są za małe.
Tutaj masz wszystko opisane.

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1268 dnia: 03 Lipiec 2012, 12:06:37 »
Kołczan zapisujemy po prostu "Kołczan", czy w ogóle pomijamy, pamiętając, że jedno miejsce ma być wolne?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1269 dnia: 03 Lipiec 2012, 12:08:15 »
Okej, właśnie się na tym opierałem. Tylko problem w tym, że kołczan na bełty, a na strzały ma zupełnie inna wielkość. Na strzały, z racji swojej długości można umieścić na plecy, ale trochę inaczej ma się sprawa z nabojami do kuszy.

Tutaj obrazek.
Sugeruję, że kołczany na bełty powinny znaleźć się przy pasie, to jest w miejscu jedynki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1270 dnia: 03 Lipiec 2012, 16:11:18 »
Kołczan zapisujemy po prostu "Kołczan", czy w ogóle pomijamy, pamiętając, że jedno miejsce ma być wolne?
Zapisujemy kołczan wraz z ilością strzał lub bełtów np.:
Cytuj
Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
Przy każdej zużytej amunicji oczywiście odliczamy.


Okej, właśnie się na tym opierałem. Tylko problem w tym, że kołczan na bełty, a na strzały ma zupełnie inna wielkość. Na strzały, z racji swojej długości można umieścić na plecy, ale trochę inaczej ma się sprawa z nabojami do kuszy.

Tutaj obrazek.
Sugeruję, że kołczany na bełty powinny znaleźć się przy pasie, to jest w miejscu jedynki.
Poprawiłem aby można było umieszczać taką wersje kołczanu również przy pasie pod 1. Nie będę rozdzielał tego na rodzaj kołczanu. Po prostu i kołczan na strzały i kołczan na bełty można sobie upiąć w dwa miejsca.

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1271 dnia: 03 Lipiec 2012, 18:12:19 »
Na wstępie dostaliśmy prezent w postaci pełnego kołczanu po aktualizacji?
« Ostatnia zmiana: 03 Lipiec 2012, 18:14:34 wysłana przez Nuda »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1272 dnia: 03 Lipiec 2012, 18:13:47 »
Nie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1273 dnia: 03 Lipiec 2012, 19:03:39 »
Na wstępie dostaliśmy prezent w postaci pełnego kołczanu po aktualizacji?
U Karena możesz kupić za grosze.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1274 dnia: 03 Lipiec 2012, 20:06:28 »
A komu się będzie chciało odliczać... Mniejsza.

Zapytywanko mam.

Cytuj
Rozpoznawanie roślin

Zielarze i alchemicy są zmuszeni do poznania całego atlasu ziół występujących na świecie. Znajomość ta może okazać się przydatna nawet zwykłym obywatelom, którzy dzięki tej wiedzy będą świadomi czy roślina na którą się natknęli może im pomóc czy zabić. Wiedzę na temat roślin chętnie przekazują druidzi i zielarze, dla których natura jest całym życiem.
Funkcja - Mistrz gry prowadzący wyprawę zobowiązany jest przedstawić Ci nazwę napotkanej rośliny. Chyba, że jest to do tej pory nie odkryty organizm.
Nauka - brak
Koszt - brak
Wymagania - brak

Chcę iść na małe zadanie, zwykły wątek fabularny, bo pogadać, takie tam. ÂŁazić po lesie jak pedały nie będziemy, więc chcemy iść pozbierać roślin. Rozumiem, że nie potrzebuje do tego żadnych umiejętności? Wystarczy znaleźć się tam, gdzie dany chwaścik występuje?

I mam propozycje. Niech to nie będą żadne dziwne godziny, że drużyna wyruszyła o 16.00, poszła zbierać mlecze, a że mlecze mają przelicznik 2szt/h, kończąc zbieranie o 20.00 nazbierała ich 8 sztuk. Brzydko to będzie wyglądało.

Lepiej by było, gdyby po prostu na jeden napisany post gracza, przypadała jedna roślinka. Gracz opisuje jak szuka i jak znajduje, każdą jedną roślinkę w poście. Jeśli coś nie gra, teren, pora dnia, faza księżyca, czy sam nędzny opis, MG pisze po prostu, że roślina uległa zniszczeniu podczas wyciągania czy coś takiego.

Proste, miłe i przyjemne. Im dłużej jesteś na zadaniu, tym więcej uzbierasz. Niektóre rośliny trudniej znaleźć? Oczywiście, jeśli korzeń many rośnie w jaskiniach i na mokradłach, na stepie go nie znajdziemy. I tutaj może wparować nasz kochany MG, który widząc że dana roślina, która rzadziej występuje, wyrywana jest co kilka metrów. Albo krzaczek obsikany przez skrzaty, albo zjedzony, albo źle wyrwany. Prossste.

Isu? Co ty na to?



Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1275 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:02:36 »
A komu się będzie chciało odliczać... Mniejsza.
<facepalm>


Chcę iść na małe zadanie, zwykły wątek fabularny, bo pogadać, takie tam. ÂŁazić po lesie jak pedały nie będziemy, więc chcemy iść pozbierać roślin. Rozumiem, że nie potrzebuje do tego żadnych umiejętności? Wystarczy znaleźć się tam, gdzie dany chwaścik występuje?
Potrzebujesz właśnie tej umiejętności. W końcu jak nie znasz roślin, to nie pozbierasz odpowiednich składników.


I mam propozycje. Niech to nie będą żadne dziwne godziny, że drużyna wyruszyła o 16.00, poszła zbierać mlecze, a że mlecze mają przelicznik 2szt/h, kończąc zbieranie o 20.00 nazbierała ich 8 sztuk. Brzydko to będzie wyglądało.

Lepiej by było, gdyby po prostu na jeden napisany post gracza, przypadała jedna roślinka. Gracz opisuje jak szuka i jak znajduje, każdą jedną roślinkę w poście. Jeśli coś nie gra, teren, pora dnia, faza księżyca, czy sam nędzny opis, MG pisze po prostu, że roślina uległa zniszczeniu podczas wyciągania czy coś takiego.

Proste, miłe i przyjemne. Im dłużej jesteś na zadaniu, tym więcej uzbierasz. Niektóre rośliny trudniej znaleźć? Oczywiście, jeśli korzeń many rośnie w jaskiniach i na mokradłach, na stepie go nie znajdziemy. I tutaj może wparować nasz kochany MG, który widząc że dana roślina, która rzadziej występuje, wyrywana jest co kilka metrów. Albo krzaczek obsikany przez skrzaty, albo zjedzony, albo źle wyrwany. Prossste.

Isu? Co ty na to?
Nie i już Ci mówię dlaczego. Twoja koncepcja nie różni się od mojej poza czasem. Jednak Twoja koncepcja ma defekt. Gracz może w niej pisać combo postów, za postem. W przypadku dalszych wypraw, kiedy będzie miał już przygotowane opisy z wcześniejszych poszukiwań. Może zrobić combo 20 postów i zebrać 20 roślinek w ciągu kilkunastu sekund. Tak więc takie coś mija się z celem. W mojej koncepcji musi odczekać kilka minut by napisać następny post.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1276 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:17:16 »
Przecież napisałem, że jak będzie za często znajdował, to mu MG da po łapkach?

Cytuj
Nauka - brak
Koszt - brak
Wymagania - brak

Nauczyciel - zgadnijcie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1277 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:19:06 »
Przecież napisałem, że jak będzie za często znajdował, to mu MG da po łapkach?

Nauczyciel - zgadnijcie.
Na jedno wychodzi z tym, że moja koncepcja nie wymaga 24h aktywności Mistrza Gry, więc jest lepsza. Jak mogłeś zauważyć na poprzedniej stronę dyskusji to była to omawiana koncepcja. Także umiejętność również jest tylko koncepcją.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1278 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:21:18 »
Niby by umiejętność Gildii, choć równie dobrze chyba mogłaby być na uniwersytecie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1279 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:22:59 »
Niby by umiejętność Gildii, choć równie dobrze chyba mogłaby być na uniwersytecie.
Niby by umiejętność Gildii, choć równie dobrze chyba mogłaby być na uniwersytecie.
Kwestia do ustalenia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1279 dnia: 03 Lipiec 2012, 22:22:59 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top