Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473397 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1240 dnia: 26 Czerwiec 2012, 21:30:53 »
Mi pasuje. Ale czegoś chcę:

- Chcę aby pazury, kły i inne tego typu ustrojstwa jak rogi czy coś były wykorzystane. ÂŻeby były nieodłącznym elementem ozdób rękojeści, hełmów itp. Bo mi się nie opyla ich ściągać.

- Chcę aby w alchemii i wszelkiej magii były wykorzystywane zwierzęce organy. Oczy strzygi, język topielca, serce wiwerny i inne ustrojstwa. To jest ważne, żeby się kręciło wszystko. I jeszcze jedno...

- Zacznijmy ranić graczy. Zmuszać ich do kupowania mikstur. I zacznijmy robić takie misje, gdzie gracz będzie wiedział, że np. trzeba paterzeć w ciemnościach, trzeba stać się niewidzialnym. Wtedy np. Zeyfar kupi sklepie od kupca (gracz), którą ten kupił u alchemika (gracz), którą ten zrobił z organów kupionych od myśliwego (gracz). ALE TO NIE MOÂŻE BYÆ JEDNORAZOWE. TAKIE AKCJE MUSZÂĄ BYÆ NA PORZÂĄDKU DZIENNYM. JAK SPAM W OFFTOPIE.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1241 dnia: 26 Czerwiec 2012, 21:33:27 »
Mi pasuje. Ale czegoś chcę:

- Chcę aby pazury, kły i inne tego typu ustrojstwa jak rogi czy coś były wykorzystane. ÂŻeby były nieodłącznym elementem ozdób rękojeści, hełmów itp. Bo mi się nie opyla ich ściągać.

- Chcę aby w alchemii i wszelkiej magii były wykorzystywane zwierzęce organy. Oczy strzygi, język topielca, serce wiwerny i inne ustrojstwa. To jest ważne, żeby się kręciło wszystko. I jeszcze jedno...

- Zacznijmy ranić graczy. Zmuszać ich do kupowania mikstur. I zacznijmy robić takie misje, gdzie gracz będzie wiedział, że np. trzeba paterzeć w ciemnościach, trzeba stać się niewidzialnym. Wtedy np. Zeyfar kupi sklepie od kupca (gracz), którą ten kupił u alchemika (gracz), którą ten zrobił z organów kupionych od myśliwego (gracz). ALE TO NIE MOÂŻE BYÆ JEDNORAZOWE. TAKIE AKCJE MUSZÂĄ BYÆ NA PORZÂĄDKU DZIENNYM. JAK SPAM W OFFTOPIE.
Taki jest plan. W przypadku wykorzystywania tych trofeów do broni i odzień będziemy to robić małymi kroczkami. Bo za każdym razem trzeba zrobić wpis do statystyk materiałów i lepiej nie robić tego na szybkiego.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1241 dnia: 26 Czerwiec 2012, 21:33:27 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1242 dnia: 26 Czerwiec 2012, 22:21:30 »
Fajnie.

Jak bym potrafił warzyć miksturki, mógłbym sobie iść do lasku, pozbierać odpowiednich roślinek, zrobić eliksirki i je sobie upychać na boku w domku?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1243 dnia: 26 Czerwiec 2012, 22:45:37 »
Fajnie.

Jak bym potrafił warzyć miksturki, mógłbym sobie iść do lasku, pozbierać odpowiednich roślinek, zrobić eliksirki i je sobie upychać na boku w domku?
Dokładnie tak. W przypadku myślistwa sprawa jest o tyle prosta, że naprawdę poluje się na zwierza, a wyprawy zawierają walki. W przypadku zbieractwa będziemy musieli zastosować coś na wzór czasowego ogranicznika. Typu im rzadsze rośliny tym mniej ich zbieramy na godzinę. Od czasu do czasu w zależności od tego, gdzie gracz zbiera rośliny MG mógłby losowo nasłać na niego występujące tam zwierze. Jakiegoś wilka czy coś w ten deseń.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1244 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:12:15 »
W opisie roślin mogła by być taka notka.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1245 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:14:19 »
W opisie roślin mogła by być taka notka.
Jest coś takiego jak występowanie.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1246 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:15:06 »
Dokładnie tak. W przypadku myślistwa sprawa jest o tyle prosta, że naprawdę poluje się na zwierza, a wyprawy zawierają walki. W przypadku zbieractwa będziemy musieli zastosować coś na wzór czasowego ogranicznika. Typu im rzadsze rośliny tym mniej ich zbieramy na godzinę. Od czasu do czasu w zależności od tego, gdzie gracz zbiera rośliny MG mógłby losowo nasłać na niego występujące tam zwierze. Jakiegoś wilka czy coś w ten deseń.


Tylko żeby czasem nie było dwu tygodniowych wypraw po roslinki bo nie ma co robić ;f Poza tym pomysł jak najbardziej w porządku, czas w sumie też może być umowny żeby nie było sytuacji, że ktoś musi do 2:13 czekać żeby się na wyprawę wybrać.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1247 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:21:41 »
Tylko żeby czasem nie było dwu tygodniowych wypraw po roslinki bo nie ma co robić ;f Poza tym pomysł jak najbardziej w porządku, czas w sumie też może być umowny żeby nie było sytuacji, że ktoś musi do 2:13 czekać żeby się na wyprawę wybrać.
Chodzi o to, że w przypadku zbieractwa gracz pisałby pierwszy post o tym gdzie się wybiera etc. W drugim poście pisałby o tym, że szuka np. ziela leczniczego. Rośnie ono w lasach, łąkach i polach na wiosnę i w lecie. Rośnie praktycznie wszędzie. Więc dajmy na to gracz pisze w poście, że szuka 5 ziół leczniczych. Jedno znajduje co 10 minut, więc następny post z opisem tego jak już zerwał wszystkie może napisać za 50 minut. W przypadku rzadkich i potężnych ziół byłby to czas godziny lub więcej na poszukiwania. I gracz pisałby tak sobie post za postem z odstępstwami czasu. Także tylko od niego zależałoby kiedy wraca do miasta i kończy wyprawę. MG po prostu mógłby wejść i losowo wtrącić się do wyprawy pisząc o tym, że gracz napotkał bestie.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1248 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:29:23 »
A jak działa to w sprawie bestii? Np. na zlecenie. mamy zabić kuroliszka w piwnicy. Możemy sami sobie go dać?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1249 dnia: 26 Czerwiec 2012, 23:31:08 »
A jak działa to w sprawie bestii? Np. na zlecenie. mamy zabić kuroliszka w piwnicy. Możemy sami sobie go dać?
To już jako zwykła wyprawa. W końcu jest zlecenie.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1250 dnia: 27 Czerwiec 2012, 12:08:07 »
Isu kędy magija?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1251 dnia: 27 Czerwiec 2012, 15:01:11 »
Isu kędy magija?
Dziś miałem egzamin z diagnozy, pojutrze mam psychopatologie. Także nie wiem.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1252 dnia: 28 Czerwiec 2012, 01:41:21 »



Takie coś. Kilka klas, różnych, konkrety. Różnorakie umiejętności, skille itp. I żeby wszyscy nie wiedzieli wszystkiego.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1253 dnia: 28 Czerwiec 2012, 11:21:23 »
Tak, prawda. Ale zauważ że twój przykład jest skonstruowany kompletnie. Tzn, od a do z i gracze rozpoczynając grę mają produkt finalny. Czy tak będzie kiedykolwiek w Marancie? Wątpię. Ty sam nagle wyskoczyłeś że chcesz magię, skoro jesteś kompletnym lekkozbrojnym wojem, posiadającym kilka atutów.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1254 dnia: 28 Czerwiec 2012, 11:24:52 »
Czemu nie wyekwipujesz się w runy, różdżki, i może w przyszłości zwoje? Tak normalnie, jak to robią wojowie w grach RPG, używając gotowych przedmiotów magicznych.

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1255 dnia: 28 Czerwiec 2012, 12:26:52 »
Ej a czemu jak Isentor jest w środku updateu to wam się przypomina teraz, że cały system trzeba nowy postawić i zrobić od nowa rasy i wszystko 0.ooo

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1256 dnia: 28 Czerwiec 2012, 12:51:39 »
Mówisz budowlańcowi o zmianie koloru płytek podczas remontu, czy jak już wszystko będzie zrobione?

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1257 dnia: 28 Czerwiec 2012, 13:18:51 »
Nie nie to tak jak by on już zrobił kibel a ty mu mówisz, ze nie w tym miejscu i trzeba inny.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1258 dnia: 28 Czerwiec 2012, 13:33:07 »
Elrond. Z Magią wyskoczył is nie ja. Jak daje, to trzeba brać. Chociaż myślę czy by tego nie zamienić na jakieś inne umiejętności. Ale na razie była dana tylko propozycja, nad którą trzeba popracować.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1259 dnia: 28 Czerwiec 2012, 15:40:15 »
Nie bierzcie propozycji za punkt do wykonania. Skończę magie jak tylko będę miał chwile na odsapnięcie od nauki i możemy grać już w pełnym zakresie w Marant. Pozostałe aktualizacje będą się odbywać mniej więcej co miesiąc. Więc jeśli coś zapowiemy, wykonamy to według terminu.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1259 dnia: 28 Czerwiec 2012, 15:40:15 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything