NIE! Otóż wielkie "nie". Mag nie będzie mógł douczyć się magii życia, by być przekoksem. A czemu? Oto plan:
Tworzymy:
(W Gildii Magów) Krąg Druidzki - nauczyciel, miejsce do ćwiczeń praktycznych, miejsce do gadania teoretycznego.
Magię ÂŻycia - składającą się z trzech ścieżek: Zdrowie, Duch, Natura.
Atrybuty:
"Druid" (dwa brązowe talenty) - dostęp do Magii ÂŻycia, koszt nauki wszystkiego co związane z magią podwaja się, możliwosć nauki rytualizmu i spirytualizmu, pierwszeństwo ataku w środowisku naturalnym. 20% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 10% szansy że się przyłączy.
"Hierofant": koszt nauki wszystkiego co związane z magią potraja się, możliwosć nauki rytualizmu i spirytualizmu, pierwszeństwo ataku w środowisku naturalnym. 50% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 25% szansy że się przyłączy.
Bycie druidem jest bardzo trudne. Nie ma możliwości by uczyć się innej szkoły magii (dopiero po zgłębieniu wszystkiego, ale czy jakiś nakromanta poznał magię żywiołów?), wszystko co związane z magią kosztuje nas dwa razy więcej doświadczenia. Gracz musi odbyć zadanie sprawdzające, czy się do tego nadaje. Gdy zda test pomyślnie, faszeruje się go eliksirami i odprawia nad nim rytuał. Płaci dwa brązowe talenty i ma atrubut "Druid". Na koniec, gdy pozna już wszystko z Magii ÂŻycia, otrzymuje atrybut "Hierofant". Dopiero teraz może poznać inne szkoły.
Druid / Hierofant
+ Magia życia
+ pierwszeństwo ataku w lesie
+ rytualizm, spirytualizm
+ 20% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 10% szansy że się przyłączy / 50% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 25% szansy że się przyłączy.
- x2 koszt umiejętności magicznch (atrybutów i czarów) gdy jesteśmy druidem
- x3 koszt umiejętności magicznch (atrybutów i czarów) gdy jesteśmy hierofantem
- blokoada innch szkół (zdjęcie po staniu się Hierofantem)