Nazwa: Antagonista
Ilość wykonujących: 1
MG: Zeyfar
Wymagania: Walka dowolną bronią 75%, przynależność do Bractwa ÂŚwitu
Nagroda: 125 grzywien
Siedziałam spokojnie w reflektorium z kubkiem kawy w ręce, przysłuchując się rozmowom obecnych zakonników. Od momentu oddania przywództwa trzymałam się na uboczu, nie udzielając się zbytnio w siedzibie czy też w mieście. Po prostu potrzebowałam chwili spokoju. Teraz jednak zwróciłam uwagę na szczególnie ożywioną wymianę zdań pomiędzy dwoma rycerzami. Siedzieli nad kuflami z piwem i żywo debatowali nad nieznaną mi jeszcze kwestią.
- Mówię ci, że te dzieciaki zaginęły zupełnie od, tak! - brat zamachał gwałtownie rękami, obrazując nagłość rzeczonego zniknięcia.
- Dzieciaki znikają, normalna rzecz, wszak potworów u nas dostatek, zawsze coś się trafi... - wzruszył ramionami jego rozmówca
- Ale masz rację, jest w tym coś dziwnego. Jak się to sioło nazywało?- Mówię przecie, pijaku chędożony, że Drzymałowo! Napijmy się! - zakonnicy, nie marnując czasu wznieśli kufle i przytknęli je do ust. Uznałam, że informacji jak dotąd mam dość, wstałam zatem i ruszyłam w stronę dormitorium, szykując potrzebny sprzęt. Wkrótce na gniadym wierzchowcu galopowałam w stronę Drzymałowa.
Portret:Ekwipunek:1. Broń:Nazwa broni: Tarcza zakonna
Rodzaj: średnia tarcza
Typ: jednoręczna
Wytrzymałość: 13
Opis: Bazą tej tarczy była niezbyt gruba drewniana płyta, którą wykwalifikowany kowal okuł stalową blachą. Ten prosty zabieg nadał jej sporą wytrzymałość, przy dosyć okrojonej wadze oraz zapewnił izolację dla ręki, która nie ma teraz styczności z metalem. Wykonana z 10 kawałków drewna i 60 sztabek stali.
Wymagania: Walka tarczą
[75%]2. Broń:-
3. Broń:Nazwa broni: Kołysanka
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 30 sztabek stali i 25 sztabek srebra o zasięgu 1,4 metra. Długi miecz o specyficznie przedłużanej rękojeści, która pozwala chwycić miecz oburącz. Pod jelcem zostało umieszczone podkrzyże, przeznaczone do walki w półmieczu. Dzięki srebrnym wykończeniom zadaje większe obrażenia przeciwnikom podatnym na ten metal.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[75%]4. Broń:-
Odzienie:Nazwa odzienia: Kolczuga zakonnika
Rodzaj: Zbroja niepłytowa
Typ: Zbroja kolcza z przeszywanicą i płaszczem
Wytrzymałość: 26
Opis: Wykonana ze 150 sztabek stali, 100 kawałków bawełnianego i 100 kawałków wełnianego płótna. Zbroja ta stworzona została jako oficjalny niepłytowy pancerz zakonników Bractwa ÂŚwitu. Bawełniana odzież spodnia stanowi podstawę zbroi chroniącą ciało przed zimnem i otarciami metalowych części pancerza, a gruby, pikowany kaftan dodatkowo chroni przed ciosami broni obuchowych. Sama kolczuga wykonana jest z drobnych, stalowych kółek odpornych na cięcia i uderzenia broni siecznych. Wyglądem przypomina stalową tunikę, osłaniającą tułów i uda, z długimi rękawami i kolczym kapturem, chroniącym głowę. Dzięki dwóm specjalnym zapinkom do pleców przymocowany został płaszcz w kolorach Zakonu Braci. Jest on nieodzownym elementem ubioru każdego zakonnika podczas długich podróży jak i zwiedzaniu katakumb. Tkana wełna stanowi doskonałą ochronę przed zimnem, przeszywającym wiatrem czy deszczem, z którymi to ma styczność każdy zakonnik.
Wymagania:
Używanie zbroi miękkich,
używanie zbroi niepłytowych.Statystyki postaci:Specjalizacje:Walka bronią sieczną
[100%]Walka bronią obuchową
[75%]Walka tarczą
[75%]Walka bronią drzewcową
[50%]Walka bronią dystansową
[50%]Używanie zbrój miękkichUżywanie zbrój niepłytowychUmiejętności nabywane:+ Akrobatyka
+ Ciało atlety
+ Ezoteryka
+ Hart ciała
+ Intuicja
+ Koncentracja
+ Kradzież kieszonkowa
+ Pogromca smoków
+ Przemieszczenie
+ Telekineza
+ Upuszczanie krwi
+ Znajomość języka Draconów
+ ÂŻelazny żołądek
Umiejętności rasowe:+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł
Magia:UrangolI stopień wtajemniczenia- Wyostrzenie zmysłów
- Przemiana w kruka
- Duchowe wypalenie
II stopień wtajemniczeniaNaurangolI stopień wtajemniczenia