Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169476 razy)

Description:

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1740 dnia: 03 Sierpień 2014, 23:14:14 »
==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 20 punktów wytrzymałości<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - xkg (x dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - x grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - x grzywny<br>


Ale jak ja Ci mogę podać poprawnie coś co nie jest zdefiniowane nigdzie. Dwie zmienne trzeba ustalić: wagę dałem 0,5 kg za metr kwadratowy (bo smocza łuska waży 0,6kg ) no i cenę, którą zaproponowałem jako 200 grzywien, bo ten materiał jest dość wytrzymały, więc powinien trochę kosztować. Ale to wystarczy zmienić 3 liczby i już jest poprawnie :P

Poza tym dodanie nowych ubrań jakimi są kubraki (krótkie szaty wierzchnie), suknie i kapelusze.

==Suknia==
[[Plik:Odzienia_suknia.jpg]]
===Przepis===
Korpus - 2 metry kwadratowe materiały (200%)<br>
Sukno - 2 1/2 metra kwadratowego materiału (250%)<br>

===Przykład===
Dla przykładu, suknia wykonana z bawełny.<br>
Korpus 0,02kg + sukno 0,025kg = łącznie 0,045kg<br>
<br>
Można to zaokrąglić do 0,04kg.<br>
Jeśli cena bawełny to 2 grzywny za 1 dekagram, a suknia waży 0,04kg, czyli 4 dekagram to za same materiały zapłacimy 8 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowa suknia<br>
'''Rodzaj:''' suknia<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyta z 0,04kg bawełny.<br>



==Kapelusz==
[[Plik:odzienia_kapelusz.jpg]]
===Przepis===
Kapelusz - 1 metr kwadratowy materiału (100%)<br>

===Przykład===
Dla przykładu, kapelusz wykonany ze skóry kreshara.<br>
Kapelusz 0,05kg = łącznie 0,05kg<br>
<br>
Jeśli cena skóry kreshara to 1 grzywna za 1 dekagram, a kapelusz waży 0,05kg, czyli 5 dekagram to za same materiały zapłacimy 5 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowy kapelusz<br>
'''Rodzaj:''' kapelusz<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyty z 0,05kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.<br>



==Kubrak==
[[Plik:odzienia_kubrak.jpg]]
===Przepis===
Lewy rękaw - 1/2 metra kwadratowego materiału (50%)<br>
Prawy rękaw - 1/2 metra kwadratowego materiału (50%)<br>
Kubrak - 2 metry kwadratowe materiału (200%)<br>
 
===Przykład===
Dla przykładu, kubrak wykonany z bawełny<br>
Lewy rękaw 0,005kg + prawy rękaw 0,005kg + korpus 0,02kg= łącznie 0,03kg<br>
<br>
Jeśli cena bawełny to 2 grzywny za 1 dekagram, a kubrak waży 0,03kg, czyli 3 dekagramy to za same materiały zapłacimy 6 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowy kubrak<br>
'''Rodzaj:''' kubrak<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyty z 0,03kg bawełny.<br>
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień 2014, 14:07:50 wysłana przez Gordian Morii »

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1741 dnia: 04 Sierpień 2014, 00:26:53 »
Matka roju -> Ten potwór z bestiariusza jest moim zdaniem błędny, trzy ataki: Dzika zwinność, Pierwotny instynkt, Górskie zwierze, powinny znajdować się w umiejętnościach (chyba).

Szczur -> Proszę o sprawdzenie potworka... Jeżeli było by dobrze to proszę o dodanie go do spisu chowańców. -> To nie żart...

Chowańce

==[[Szczur]]==
Młode potrzebuje jednego tygodnia na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie dwóch tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpień 2014, 01:01:19 wysłana przez Salazar Trevant »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1741 dnia: 04 Sierpień 2014, 00:26:53 »

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1742 dnia: 08 Sierpień 2014, 13:38:08 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mangus

Pozmieniany ale wszedł, może jakieś grzywny co łaska? Bo ja biedę klepię :(

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1743 dnia: 08 Sierpień 2014, 13:43:18 »
Myślałem, że jesteś takim marantowym połączeniem Diogenesa z Synopy i Franciszka z Asyżu, a materializmu to nie tykasz nawet kijem owiniętym w błogosławione liście dębu. :/

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1744 dnia: 08 Sierpień 2014, 13:45:36 »
Czy grzywny nie są przypadkiem zbyt mainstreamowe?

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1745 dnia: 08 Sierpień 2014, 13:46:13 »
Myślę, że Isek powinien rozważyć nagradzanie Cię kasztanami. :D

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1746 dnia: 09 Sierpień 2014, 12:27:13 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Funerisa_Venatio
Jakieś sugestie, uwagi, propozycje? Moje pierwsze podejście do urozmaicania bestiariusza.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1747 dnia: 09 Sierpień 2014, 13:35:33 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Funerisa_Venatio
Jakieś sugestie, uwagi, propozycje? Moje pierwsze podejście do urozmaicania bestiariusza.

Poprawiłem Ci kodowanie i błędziocha "wacha?" oj grzeszysz synu Zartat nie spojrzy na Ciebie przychylnym okiem. Poza tym. 450kg, serio? drapieżnik powinien ważyć 150-200kg a nie prawie pół tony. Druga sprawa ta bestia ma aż 16 kłów? Nie za dużo? 4 chyba dwa z góry i dwa z dołu. No i ostatnia rzecz skóra, a właściwie jej brak. 3,5m2 z 5 metrowej bestii? :)

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1748 dnia: 09 Sierpień 2014, 13:44:55 »
450, sugerowałem się nieco sambirem. :/ Ale fakt, wagę zmniejszę. A te kły... Myślałem o zębach jako ogółowi, poprawię na 4. A ta skóra? No znowu podpatrywałem sambira. Poza tym sirin ma 5 metrów z pokaźnym ogonem. :P

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1749 dnia: 09 Sierpień 2014, 13:58:27 »
To tym bardziej powinien być lżejszy bo patrz na logikę. Górski drapieżnik, mało jedzenia, konieczność wyłażenia i biegania po wysokościach, gdzie powietrze rozrzedzone. Musi być lżejszy ;]
A kieł to kieł. Długi ostry ząb do rozszarpywania.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1750 dnia: 09 Sierpień 2014, 14:09:59 »

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1751 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:00:41 »

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1752 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:35:36 »
A gdyby tak wprowadzić  fartuchy dla rzemieślników? Niektórzy pracują przy wysokich temperaturach, powinni mieć jakieś kitle na sobie

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1753 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:41:03 »
Chyba wiadomo że jak idziemy do zakładu produkcyjnego to tam jakiś jest a nie nago wykuwamy miecze i szyjemy stroje w samych skarpetach :P

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1754 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:47:05 »
A gdyby tak wprowadzić  fartuchy dla rzemieślników? Niektórzy pracują przy wysokich temperaturach, powinni mieć jakieś kitle na sobie

Po co? O.o A piżamki do spania? Przecież w domkach śpimy :P

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1755 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:50:18 »
Nie zaszkodzi takim czymś się pobawić. A raz na ruski rok, Isu pierdyknie:

Podczas kucia fragmentu zbroi rozgrzany do czerwoności odłamek upadł Ci na nieosłoniętą fartuchem rękę i wyrządził oparzenie III stopnia.



Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1756 dnia: 09 Sierpień 2014, 19:58:21 »
No już nie wydziwiajmy, bo komplikowanie gry do tego stopnia raczej zniechęca aniżeli nakłania do gry. Szczególnie w przypadku nowych graczy.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1757 dnia: 09 Sierpień 2014, 20:00:49 »
No już nie wydziwiajmy, bo komplikowanie gry do tego stopnia raczej zniechęca aniżeli nakłania do gry. Szczególnie w przypadku nowych graczy.

+1

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1758 dnia: 10 Sierpień 2014, 12:25:14 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Funerisa_Venatio
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szymon
Nie wiem czy tam coś jeszcze wcześniej było nieogarniętego, ale to już zaczyna umykać w gąszczu innych pytań/propozycji.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1759 dnia: 10 Sierpień 2014, 22:32:34 »
Tu trzeba tylko te numerki poprawić. Wytrzymałość wziąłem z wytrzymałości bestii, odporność na wodę również. Bestia

==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 20 punktów wytrzymałości<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - 0,5 kg (50 dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - 100 grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - 2 grzywny<br>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1759 dnia: 10 Sierpień 2014, 22:32:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top