Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169565 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1700 dnia: 27 Lipiec 2014, 21:15:28 »
Jesli ktos chce sie za to zabrac mozemy wstepnie pogadac. Na koncepcje Deva czekamy juz nieco za dlugo.

Jak czekamy długo ? Jak zadania są do roboty tylko nikt się nie zgłasza?

Zostały dwa zadania do zrobienia, po których wstawie kontynuacje poprzednich? Opactwo ma nawet stronę na wiki, więc o co cho? Do kryształowej jaskini i do strażnicy też nikt się nie zgłasza... Przecież na siłę prosić nie będe.

Ponadto Isu już bardzo dawno przedstawiałem Ci wątek fabularny, który zaakceptowałeś. Wszystko czeka aż gracze ruszą dupska, że się tak wyrażę :D

Statystyki trójzęba, włóczni itd do wiki też zostały Ci dawno pokazane i zaakceptowane przez Ciebie, ale mnie już zmęczyło proszenie o zaktualizowanie tego. Robiliśmy je w 4: ja , Ty, Blaze i Aragorn.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipiec 2014, 21:17:52 wysłana przez Devristus Morii »

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1701 dnia: 27 Lipiec 2014, 21:53:22 »
W Opactwie ja zrobiłem jedno zadanie, ale później kariera ruszyła z kopyta i jakoś tak niestety nie było szansy wrócić. Po wojnie, Devciu, po wojnie...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1701 dnia: 27 Lipiec 2014, 21:53:22 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1702 dnia: 28 Lipiec 2014, 21:51:12 »
Proszę zamknąć ten temat bo jest już ukończony, a ewentualne edycje będziemy dosyłać w miarę postępów, można go też ogłosić w informacjach i do FAQ dodać:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Klimat_Valfden

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gordiana_III - to już usunąć

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gordiana_II - tym się zająć :(

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1703 dnia: 28 Lipiec 2014, 21:53:19 »
Rozumiem, że jeśli ma być ten 1% szansy na sprawdzeniem, to musi mój post być ostatnim.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta

A to?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_6 (pasuje do niego antytoksyczność?)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1704 dnia: 28 Lipiec 2014, 21:55:34 »
Poprawiłem względem błędów, które mogły mieć znaczenie:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mangus


OSTATNI!


Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1706 dnia: 28 Lipiec 2014, 21:56:57 »
Jak wszyscy to i ja

Proszę o sprawdzenie.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1707 dnia: 28 Lipiec 2014, 21:57:24 »
Rozumiem, że jeśli ma być ten 1% szansy na sprawdzeniem, to musi mój post być ostatnim.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta

A to?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_6 (pasuje do niego antytoksyczność?)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1708 dnia: 28 Lipiec 2014, 22:59:41 »
Nowa lokacja, kto był ze mną na wyprawie ostatniej (tej okrętem) to zapraszam do poczytania.
Ketulets'h - jakby jakiś bonus do gminy Rudar to Dev się pewnie ucieszy.



http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gordiana_II - tym się zająć :(

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1709 dnia: 29 Lipiec 2014, 10:18:10 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_lekkozbrojny

To co udało mi się dojrzeć z tej interpunkcji to poprawiłem. Za wszystkie inne przepraszam. :P Możesz dodać do bestiariusza.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1710 dnia: 29 Lipiec 2014, 10:18:37 »
Do niego trzeba dodać tą umkę:

*'''Lewitacja''' - Umiejętność ta pozwala istocie na unoszenie się w powietrzu, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niej problemu.

Rozumiem, że jeśli ma być ten 1% szansy na sprawdzeniem, to musi mój post być ostatnim.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta

A to?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_6 (pasuje do niego antytoksyczność?)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1711 dnia: 30 Lipiec 2014, 15:58:12 »
Skonstruowałem kolejnego gladiatora :) Oto staty + staty poprzedniego, którego też możesz dodać.

Słaby Gladiator ciężkozbrojny
Słaby Gladiator lekkozbrojny

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1712 dnia: 30 Lipiec 2014, 21:39:49 »
ÂŻeby było sprawiedliwie i żebyśmy uniknęli zbędnego spamu to zacytuję wszystkich "Proponujących zmiany" - proszę też, żebyście nie napierdalali tymi swoimi linkami bez sensu, bo tylko jest tu burdel i Dev się wkurza, a rację ma ;/


Rakbar


Bandyta

Ghuraz

Alluador

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.

Do żywiołaka ognia trzeba dodać tą umkę:

*'''Lewitacja''' - Umiejętność ta pozwala istocie na unoszenie się w powietrzu, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niej problemu.

Progan

Mangus


Salazar

Wampir kłusownik

Hirodin


Patty

Ghul


Elrond

Słaby Gladiator ciężkozbrojny

Słaby Gladiator lekkozbrojny

Gordian

Samouczek tworzenia broni

Dun Wan - lokacja ok?

Ara, tylko nazwę zmienić z papugi na arę

Ara
Pisklę potrzebuje dwóch tygodni na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie czternastu tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.

Propozycja nowego obrazka w Tawernie u Tomiego


Prośba o dodanie nowego surowca do wyrobu pancerzy:

==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - 0,5kg (60 dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - 200 grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - 4 grzywny<br>





I jeszcze raz proszę, nie bądźcie chujami, tylko jak dodajecie nową propozycję to zacytujcie tego, kto proponował coś wyżej, żeby to nie zniknęło, bo nie tylko Wy się napracowaliście, a robicie tu taki spam, że "japierdole". ;/ Jak kogoś pominąłem to niech zacytuje post, zlikwiduje zbędny komentarz i doda swoje propozycje.
« Ostatnia zmiana: 31 Lipiec 2014, 20:26:47 wysłana przez Gordian Morii »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1713 dnia: 30 Lipiec 2014, 21:46:58 »
Cytuj
Ptasia zwinność – Przeciwnik otrzymuje minus 150 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do papugi.

Ta papuga ma zbyt duży ujemny współczynnik do celności. Najlepiej wyszkolony mag, np. Isentor, nie jest w stanie punktowo uderzyć ptata z dystansu 1m, kiedy on jest w spoczynku. To strasznie nie logiczne i proponuje to zmienić na 80m. To chciałem abyś zmienił, kiedy pisałem na czacie - piszę tu, gwoli przypomnienia.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1714 dnia: 02 Sierpień 2014, 11:36:51 »
Sporo się tego nazbierało i w większości przypadków, kiedy umiejętność zapisana była jak atak lub od podstaw została źle stworzona po prostu ją wywalałem. Jak się ktoś zreflektuje to dodam poprawioną, i tak najlepiej by było gdyby to ktoś po mnie przeczytał.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Bandyta - ok.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ghuraz - to co niepoprawnie zrobione wywaliłem, reszta poprawiona, pisanie z dużej litery nazwy bestii jest błędem.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Alluador - kilka poprawek
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/%C5%BBywio%C5%82ak_ognia - dodane
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mangus - wszystko co źle zrobione wywaliłem, czyli jakieś 3/4 wpisu. Autor kompletnie nie wie jak tworzyć nowe umiejętności i ataki zaś wykorzystując stare nawet nie potrafi ich poprawnie skopiować. Polecam się doszkolić w tworzeniu bestii.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wampir_k%C5%82usownik - co się dało poprawiłem, reszta wywalona. Jak mogłeś tam wrzucić umki dla graczy oparte o finiszery? To trzeba przerobić na umki dla bestii.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodin - niepoprawnie zapisane rzeczy wywalone, jak możecie mi przysyłać wpisu, w których komuś nie chciało się nawet odmienić rzeczowników w zdaniu?
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ghul - brak przypisu o jadzie do atrybutów, złe rzeczy wywalone.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_ci%C4%99%C5%BCkozbrojny i http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_lekkozbrojny - musiałbym skasować większość więc szkoda zachodu.

Jak ktoś stworzył lokacje i chce za to hajs z ziemi to samemu wrzuca mi link do lokacji. Pozostałe kwestie omawiam na bieżąco.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1715 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:02:31 »
A parę dni temu oprócz błędów interpunkcyjnych było ok. <ignorant>

Co musiałbyś skasować?
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_lekkozbrojny - Ten poprawiony, drugi ma finiszery w umkach.

Zauważyłem, że błędem jest kopiowanie umek rasowych dla takich przeciwników. Pokombinuje nad sensownym rozwiązaniem.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1716 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:06:21 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ghul - brak przypisu o jadzie do atrybutów, złe rzeczy wywalone.

Ta specyficzna trucizna pokrywa zarówno pazury ghula, jak i jego uzębienie. Każde zranienie wiąże się z zakażeniem, gracz musi spożyć [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mikstury_oraz_ich_w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci#odtrutka_.280.2C3l.29 antidotum], inaczej umrze w ciągu 6 godzin, ponadto do czasu jej spożycia gracz otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.
Może być coś takiego? Podlinkowałem miksturkę, którą trzeba spożyć.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1717 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:09:36 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_lekkozbrojny - Ten poprawiony, drugi ma finiszery w umkach.

Zauważyłem, że błędem jest kopiowanie umek rasowych dla takich przeciwników. Pokombinuje nad sensownym rozwiązaniem.

Może po prostu wywalić notkę o dodatkowym finiszerze, zostawiając pierwszeństwo ataku?

Zwykle jest tak, że jak dany potwór pochodzi z jakiegoś regionu, to ma w nim pierwszeństwo ataku. ÂŻadnych dodatkowych finiszerów. Wydaje mi się, że było by dobrze zrobić pod ten schemat.



http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Samouczek_tworzenia_broni#Przepis_23

W tym przepisie wartości ułamkowe nie zgadzają się z procentami w nawiasach. Nie wiem do czego się odnosić.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1718 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:13:11 »
Ta specyficzna trucizna pokrywa zarówno pazury ghula, jak i jego uzębienie. Każde zranienie wiąże się z zakażeniem, gracz musi spożyć [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mikstury_oraz_ich_w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci#odtrutka_.280.2C3l.29 antidotum], inaczej umrze w ciągu 6 godzin, ponadto do czasu jej spożycia gracz otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.
Może być coś takiego? Podlinkowałem miksturkę, którą trzeba spożyć.
Spoko tylko jeszcze wpis do kar.


Może po prostu wywalić notkę o dodatkowym finiszerze, zostawiając pierwszeństwo ataku?

Zwykle jest tak, że jak dany potwór pochodzi z jakiegoś regionu, to ma w nim pierwszeństwo ataku. ÂŻadnych dodatkowych finiszerów. Wydaje mi się, że było by dobrze zrobić pod ten schemat.



http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Samouczek_tworzenia_broni#Przepis_23

W tym przepisie wartości ułamkowe nie zgadzają się z procentami w nawiasach. Nie wiem do czego się odnosić.
Mamy tylko pierwszy ruch w walce. Atak był starym i błędnym zapisem.

Poprawiłem wartości w kuszy.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1719 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:25:01 »
Spoko tylko jeszcze wpis do kar.

Do trucizn:

Jad ghula zatruwa organizm, postać gracza otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów, ponadto osoba mająca w krwiobiegu jad ghula umrze w ciągu 6 godzin, jeśli nie spożyje antidotum.

Może tak być? Nie miałem za bardzo pomysłu jak to ruszyć i wyszło trochę sztywno.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1719 dnia: 02 Sierpień 2014, 12:25:01 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything