oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Ekipa Tawerny Gothic pragnie zachęcić do zagrania w System RPG "Marant"
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Napisałbym ile to trawienie zajmuje w czasie, bo to nie jest tak, że strafi przeciwnika w mgnieniu oka. Praktycznie każdy połknięty miałby czas na uwolnienie jesli nie zostałby pogryziony.
Nie pasuje, bo on ma tylko dobry węch.
Brak umiejętności jad alluadora.
GhurazOgon może mieć większą wytrzymałość od reszty ciała, tak samo jak pazur i kieł. To, że wyobrażasz sobie go inaczej, to twoja indywidualna sprawa. Tutaj jednak ulegnę, bo to pierdółka.Dopiero co sam pisałeś ten atak dla smoka.
Wzorowałem się na tych potworkach, zgodnych z zasadami gry:http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wiwernahttp://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Krwiopijcahttp://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Czarna_wiwernaCiągle piszesz, żeby stosować schematy - stosuje je. Jak więc to jest, że raz jest dobrze a raz źle? Podobnie było z tą mapką na radzie, po prostu nie sprecyzujesz sobie czego, a potem jak baba się wahasz.
==Jad alluadora==*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.
Isu, jako że nasza Marantowa Brać wyraziła się niemal jednym głosem, to prosimy o zmianę. Jeżeli jest taka możliwość na wikipedii, aby edytować główny panel z przyciskami (tj. Nawigacja, szukaj itp.), to prosimy o wywalenie "Narzędzi" oraz i szczególnie "w innych językach" a zastąpić: "Forum" (z odnośnikiem na forum MArant) oraz "Zasady Gry" (z odnośnikiem do zasad gry).
Broń: szczękiObuch: 45Wytrzymałość: 60
Atak bezpośredni - Mangus unosi swoją nogę i tłucze nią w ziemię. Jeżeli przeciwnik znajdzie się w odległości 2 metrów od upadku kopyta zostaje ogłuszony na następny post z walką lub 2 minuty w pozostałych sytuacjach. ÂŚrednica kopyta wynosi 1,5m.
Ataku tupnięciem - Mangus unosi się na zadnich nogach i opadając potrafi zmiażdżyć przeciwnika. Atak wymaga dwóch postów z walką. W przypadku pomyślności ataku gdy wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 70 przeciwnik zostaje zmiażdżony, o ile nie została uszkodzona górna część korpusu ani głowa, zgon nastąpi po 2 postach z walką lub 2 minutach w innych sytuacjach.
Broń: rogiOstrość: 30Wytrzymałość: 45
Atak rogami - Mangus może ugodzić rogami, zadając trzy rany kute. Przed atakiem nie można wykonać bloku. Jeśli wytrzymałość postaci wynosi pomiędzy 30, a 35, rogi powodują stłuczenie oraz pancerz otrzymuje status "uszkodzony". Jeśli wytrzymałość postaci wynosi poniżej 30, zostaje ona przebita na wylot, powstałe rany mają kształt wrzeciona o średnicy długości 25 cm.
Atak bronią- Istota uzbrojona jest w jednoręczny miecz bandyty o zasięgu 0,9 metra oraz dwa sztylety bandyty o zasięgu 0,3 metra. Dzięki broni może ranić przeciwników zadając im rany kute i cięte. Po śmierci kultysty jego broń zamienia się w zgniliznę.
{{Uwaga!|Treść zamieszczona na tej stronie nie jest zgodna z prawdziwymi zasadami gry. Należy ją poprawić.}}[[Kategoria:Do poprawy]][[Kategoria:Bestiariusz]]{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_hirodin.jpg}}=Opis=Hirodin jest to pasożytnicze stadium larwalne [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Pierwotnie był to zwyczajny pasożyt, który wraz z pokarmem dostawał się do organizmu, gdzie wykorzystywał ciało nosiciela do "przeżycia". W Wyniku nekromanckich eksperymentów oraz oddziaływaniu czarnej rudy na wyspach wulkanicznych doszło do mutacji tego pasożyta. Stworzenie wraz z odnóżami jest długie na 5 milimetrów a średnica jego ciała to 2 milimetry, dzięki czemu łatwo jest go przeoczyć podczas spożywania pokarmu z dzikich zwierząt - jest to najczęstsza, lecz nie jedyna droga nabycia pasożyta. Pasożyta można nabyć też przez skórę, czemu towarzyszy temu ogromny ból powodujący łatwość wykrycia zarażenia. Hirodin przebywa w ciele nosiciela maksymalnie do 4 dni, oddziałując na organizm nosiciela i powodując jego destrukcję w czasie przeistaczania w ciało [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Dzięki właściwościom ciała jest w stanie regenerować swoje tkanki. A jedynym sposobem zabicia tej istoty jest rozgniecenie jej, gdyż wszelkie rany cięte, zostają błyskawicznie zregenerowane. W przypadku połowicznego przecięcia organizmu, organizm jest w stanie rozdwoić się (powielić).==Statystyki=='''Broń:''' zęby<br>'''Ostrość:''' 7<br>'''Wytrzymałość:''' 10<br><br>'''Broń:''' odnóża<br>'''Ostrość:''' 1<br>'''Wytrzymałość:''' 2<br><br>'''Bestia:''' hirodin<br>'''Kategoria:''' I<br>'''Wytrzymałość:''' 2<br>=Technika walki=Hirodin nie prowadzi ataków, które mogły by odnieść skutek śmiertelny. Jego celem jest wdarcie się do organizmu istoty żywej i pasożytnicze oddziaływanie na nim, poprzez wszczepienie się szczękami w tkanki miękkie organizmu. Ma to na celu przeistoczenie nosiciela w [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Jeżeli pasożyt nie dostanie się do organizmu za pomocą drogi pokarmowej wówczas stosuje ugryzienie. Za pomocą swoich macek powoduje rozszarpanie rany, którą dostaje się do środka. <br>==Ataki==*'''Ugryzienie''' - Dzięki ostrym zębom Hirodin stara się gryźć w miejsca niskiej wytrzymałości: gardło, żeby wytworzyć głęboką ranę, bądź kończyny, żeby wedrzeć się pod skórę. Atak można zastosować raz na jeden post. Ugryzienie zaraża gracza jadem hirodina.*'''Wgryzienie hirodina''' - Za pośrednictwem odnóży, hirodin rozszarpuje ranę tworząc drogę do wnętrza organizmu żywego. Rana jest bolesna lecz niegroźna dla życia nosiciela.*'''Pasożytowanie wewnętrzne''' - Będąc wewnątrz organizmu, Hirodin stosuje atak ugryzienia blokując je na stałe zblokowaniem szczęk. Tworząc więź, podczas której zatruwa jadem nosiciela przeistaczając go w Hirodusa. Atak można zastosować raz na 1 post z walką. =Umiejętności=*'''Cieniolubność''' - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w jaskiniach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszy ruch w walce.*'''Wielkość hirodina''' - Dzięki niewielkiemu rozmiarowi, hirodin potrafi wejść w trudno dostępne miejsca. Ponadto przeciwnik otrzymuje minus 100 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do hirodina.*'''Odporność na ogień''' - Przeciwnik jest niepodatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują -60 punktów do siły czaru.*'''Jad Hirodina''' - Istota posiadająca jad hirodina we krwi staje się niewrażliwa na ból na 1 post z walką lub 5 minut w pozostałych sytuacjach. Podczas trwania ataku pasożytowania wewnętrznego istota ma podwyższoną ciepłotę ciała do 40 stopni, oraz odczuwa nudności przez okres 2 dni. Po tym czasie zapada w śpiączkę, przypominającą śmierć osobnika. ÂŚpiączka trwa 2 dni, podczas której występuje zanik aktywności mózgu. Po 4 dniach od rozpoczęcia pasożytowania wewnętrznego, ciało nosiciela przechodzi przemianę w [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Proces przemiany jest powolny, lecz ujawnienie tego faktu jest natychmiastowe, gdyż polega na rozerwaniu powłoki nosiciela. ÂŚlina zombie jest w stanie zneutralizować jad hirodina w okresie pierwszych dwóch dni od rozpoczęcia ataku pasożytowania wewnętrznego.*'''Witalność Hirodina''' - Wszelkie rany cięte, w tym odcięte kończyny odrastają się w ciągu 2 postów z walką, lub 10 minut w pozostałych sytuacjach. Odcięte elementy ciała regenerują się tworząc drugą identyczną kopię stworzenia w czasie 2 postów z walką, lub 10 minut w pozostałych sytuacjach. Rany od obuchu nie regenerują się. =Słabe punkty=*'''Podatność na ślinę zombie''' - Zwierze jest wrażliwe na ślinę zombie. ÂŚlina zombie jest w stanie uśmiercić hirodina w ciągu 1 posta z walką, lub 5 minut w innych sytuacjach od zatrucia, ponadto przerywa atak pasożytowania wewnętrznego, doprowadzając do śmierci hirodina i neutralizując jad hirodina w ciągu 1 posta z walką, lub 5 minutach w innych sytuacjach.=Trofea='''brak'''
Gordiu czy z takim kodowaniem nie wygląda lepiej? http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Klimat_Valfden
Jak dla mnie kodowanie może być, tylko nie zamykaj mi tego tematu, bo będę go uzupełniał o ewentualne nowe potwory, tak raz w miesiącu. Raczej nikt nie będzie się tam bawił, a w razie dodania nowych lądów, czy właśnie roślin to będę sobie mógł to edytować.