Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169782 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1480 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:38:26 »
Ja spisałem pięści od kultysty, bo on też niby bez pancerza. Myślałem, że to taki jest obuch pięści po prostu. Ale poprawiłem.
Obuch jak najbardziej tak ale wytrzymałość to 1. :P

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1481 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:41:34 »
No to już jest wszystko gitens.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1481 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:41:34 »

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1482 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:42:29 »
No u siebie też poprawiłem chyba wszystko. Zerknij, Isu :)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_zelerisa

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1483 dnia: 22 Czerwiec 2014, 16:14:22 »
Cytuj
Broń: pistolet
Obuch: 38
Wytrzymałość: 30
Policzone na podstawie 15+ obuch pocisku?


Cytuj
Władanie bronią białą - Kapitan posiada wiedzę pozwalającą jej na używanie mistrzowskich technik walki bronią sieczną [100%].
Dopisałem w starych poprawnych statach dokładnie czym. Więc dopiszcie miecz etc.

Hart ciała
Cytuj
Nie działa na Ciebie kara rany krytyczne.

Cytuj
Hart ciała kapitana - Po otrzymaniu ciosu krytycznego lub postrzału pociskiem jego szybkość nie spada o połowę.
Ekhm... <ignorant> Jak chcesz użyć oryginalnie istniejącej umiejętności to po prostu ją wrzucasz. Nie tworzysz nowej w jakieś dziwnej wariancji, która nie ma nic wspólnego z mechaniką gry. Nazwę możesz zmienić z hartu ciała na hart ciała kapitana. Opis nie w ten sposób, co najwyżej zmiana formy do 3 osoby.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1484 dnia: 22 Czerwiec 2014, 16:20:41 »
Policzone na podstawie 15+ obuch pocisku?

Tak. Podliczone z obuchem żelaznego naboju.

I poprawione, to co tam pisałeś.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1485 dnia: 22 Czerwiec 2014, 16:54:55 »
I ja też.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1486 dnia: 22 Czerwiec 2014, 23:41:40 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1487 dnia: 23 Czerwiec 2014, 08:35:14 »
Bryg
[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{Szablon: BoczneZdjęcie|Stocznia_bryg.jpg}}
=Opis=
Wśród bojowych statków stanowczą pozycje utrzymuje bryg, który swoją niezwykłą mobilnością, niezbyt wygórowaną ceną, predyspozycjami bojowymi a przede wszystkim niewielkimi rozmiarami, wyrasta do rangi niezawodnego zwiadowcy. Bryg to dwumasztowy statek żaglowy. Nie posiada gniazda obserwacyjnego, jednak został wyposażony w 8 armat (po cztery na burtę), stosowane głównie do samoobrony. Bardzo popularny wśród piratów.

==Statystyki==
'''Broń:''' armata <br>
'''Obuch pocisku:''' 100<br>
'''Wytrzymałość pocisku:''' 130<br>
<br>
'''Statek:''' bryg<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>



=Technika walki=
Bryg to okręt zwiadowczy, wykorzystywany głównie do rozpoznania i niewielkich potyczek.

==Ataki==
* '''Abordaż''' - Najczęściej stosowanym rodzajem walki między dwoma jednostkami jest abordaż, który polega na inwazji we wrogi statek. Boczne burty obu statków są wtedy złączone lub w odległości do 1 metra.

* '''Salwa z armat''' – Bryg dzięki czterem armatom po obu stronach (łącznie 8) jest w stanie oddać strzały raz na post lub w innych przypadkach co 5 minut na maksymalną odległość 100 metrów.



=Umiejętności=
* '''Taran''' - Doskonała figura kadłuba ze wzmocnionym dziobem pozwala tej jednostce taranować inne obiekty. Wszystkie obiekty poniżej wytrzymałości 30 zostają w chwili uderzenia zniszczone.



=Słabe punkty=
* '''Podatność na ogień''' - Statek jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*brak

[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{Szablon: BoczneZdjęcie|Stocznia_fregata.jpg}}
=Opis=
Pospolitym okrętem na morzach i oceanach jest średniej wielkości statek zwany Fregatą. Stanowi on niejako kompromis między bezbronnym statkiem handlowym a wojennym galeonem. Fregata to statek żaglowy o trzech masztach i szesnastu armatach burtowych umieszczonych na pokładzie działowym –
po ośmiu na burtę oraz dwa działa pościgowe na jej dziobie. Podobnie jak galeon posiada gniazdo na szczycie masztu. Fregata ze względu na swe dość niewielkie zanurzenie i wysoką ładowność, ok. 1000 ton zaopatrzenia i ładunku, jest idealnym statkiem eskortującym oraz badawczym. Siła ogniowa oraz niezwykła szybkość sprawiają, że są to najczęściej wybierane statki kaperskie służące do polowania na piratów.

==Statystyki==
'''Broń:''' armata <br>
'''Obuch pocisku:''' 100<br>
'''Wytrzymałość pocisku:''' 130<br>
<br>
'''Statek:''' fregata<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 50<br>



=Technika walki=
Standardowy sposób walki fregaty, to przede wszystkim ostrzał burtowy wrogich jednostek, z uwagi na sporą siłę dział statku. Jednak z uwagi na wysoką szybkość i mobilność okrętu, jak również liczną załogę równie popularne są abordaże wrogich jednostek.

==Ataki==
*'''Abordaż''' - Najczęściej stosowanym rodzajem walki między dwoma jednostkami jest abordaż, który polega na inwazji we wrogi statek. Boczne burty obu statków są wtedy złączone lub w odległości do 3 metrów.

*'''Salwa z armat''' – Fregata dzięki ośmiu armatom po obu stronach (łącznie 16) jest w stanie oddać strzały raz na post lub w innych przypadkach co 5 minut na maksymalną odległość 100 metrów.



=Umiejętności=
*'''Taran''' - Doskonała figura kadłuba ze wzmocnionym dziobem pozwala tej jednostce taranować inne obiekty. Wszystkie obiekty poniżej wytrzymałości 50 zostają w chwili uderzenia zniszczone.

*'''Dalekowzroczny''' - Gniazdo zamontowane na szczycie masztu umożliwia dostrzeżenie nowych obiektów na linii horyzontu (np. inny statek, ląd) i daje zapas czasu na reakcję przez 1 post bądź 10 minut w innych pozostałych przypadkach.



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Statek jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*brak

[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{Szablon: BoczneZdjęcie|Stocznia_statekhandlowy.jpg}}
=Opis=
Jednym z najtańszych, a co za tym idzie, najmniejszych okrętów, jest slup. Slupy stosowane są głównie w handlu, ze względu na swoją niedużą cenę oraz mobilność. Jest okrętem żaglowym o jednym maszcie. Nie posiada gniazda obserwacyjnego ani jakiejkolwiek broni pokładowej.

==Statystyki==
'''Statek:''' slup<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 25<br>



=Technika walki=
Slup nie jest jednostką bojową, zatem nie posiada żadnego uzbrojenia.

==Ataki==
*'''Abordaż''' - Najczęściej stosowanym rodzajem walki między dwoma jednostkami jest abordaż, który polega na inwazji we wrogi statek. Boczne burty obu statków są wtedy złączone lub w odległości do 1 metra. 



=Umiejętności=
*'''Taran''' - Doskonała figura kadłuba ze wzmocnionym dziobem pozwala tej jednostce taranować inne obiekty. Wszystkie obiekty poniżej wytrzymałości 25 zostają w chwili uderzenia zniszczone.



=Słabe punkty=
* '''Podatność na ogień''' - Statek jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*brak

[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{Szablon: BoczneZdjęcie|Stocznia_galeon.jpg}}
=Opis=
Największym i jednocześnie najwspanialszym statkiem floty Valfden jest galeon. W wolnej sprzedaży osiąga ogromne sumy, ze względu na swoją wielkość oraz zastosowanie bojowe. Galeon porusza się dzięki sile wiatru, który chwytany w żagle rozwieszone na czterech masztach, rozpędza statek do rekordowych prędkości. Statek ten posiada wszystko, czego potrzeba na morzu. Ogromne podpokładowe magazyny mieszczą żywność oraz amunicje do machin bojowych na wiele miesięcy ciągłej żeglugi. Umożliwia on również obserwacje przez gniazdo umieszczone na środkowym maszcie. Statek jest doskonale uzbrojony, posiada 32 działa, po 16 na jedną burtę (dwa pokłady działowe po 8 dział każdy) oraz katapultę na środku pokładu.

==Statystyki==
'''Broń:''' armata <br>
'''Obuch pocisku:''' 100<br>
'''Wytrzymałość pocisku:''' 130<br>
<br>
'''Broń:''' katapulta<br>
'''Obuch pocisku:''' 150<br/>
'''Wytrzymałość pocisku:''' 70<br>
<br>
'''Statek:''' galeon<br>
'''Kategoria:''' III<br>
'''Wytrzymałość:''' 100<br>



=Technika walki=
Galeony na ogół wykorzystywane są do bocznego wystrzału armat ze względu na ich ilość, a co za tym idzie, skuteczność. Czasami, gdy cel jest nieruchomy, załoga statku wykorzystuje katapultę pokładową, eliminując cel z daleka.

==Ataki==
*'''Abordaż''' - Najczęściej stosowanym rodzajem walki między dwoma jednostkami jest abordaż, który polega na inwazji we wrogi statek. Boczne burty obu statków są wtedy złączone lub w odległości do 1 metra.

*'''Salwa z armat''' - Galeon dzięki szesnastu armatom po obu stronach (łącznie 32) jest w stanie oddać strzały raz na post lub w innych przypadkach co 5 minut na maksymalną odległość 100 metrów.

*'''Wyrzut''' - Katapulta umieszczona na środku statku jest w stanie oddać raz na dwa posty lub w innych przypadkach co 10 minut, wystrzał na maksymalną odległość 1000 metrów.



=Umiejętności=
*'''Taran''' - Doskonała figura kadłuba ze wzmocnionym dziobem pozwala tej jednostce taranować inne obiekty. Wszystkie obiekty poniżej wytrzymałości 100 zostają w chwili uderzenia zniszczone.

*'''Dalekowzroczny''' - Gniazdo zamontowane na szczycie masztu umożliwia dostrzeżenie nowych obiektów na linii horyzontu (np. inny statek, ląd) i daje zapas czasu na reakcję przez 2 posty bądź 20 minut w innych pozostałych przypadkach.



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Statek jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*brak

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1488 dnia: 23 Czerwiec 2014, 08:49:38 »
Poprawiłem opisy statków, chociaż jak dla mnie te wartości są chore. Działo 24 funtowe które było podstawową bronią główną na okrętach miało zasięg ponad 1000 metrów. A u nas 100. Okręty nigdy ze sobą nie walczyły na tak bliskie odległości, bo byłoby to chore. Rozumiem siekańce, bądź szrapnele, ale kurde armata?
Druga sprawa to wytrzymałość okrętu. Statek o wytrzymałości 50 uzbrojony w 16 armat o sile ataku 100? Przecież wystarczą dwie byle jakie kule i okręt idzie na dno. To tak trochę średnio jak na mnie. A handlowy, który nazwałem slupem, bo statek handlowy to przecież nie rodzaj okrętu, to już w ogóle można zatopić strzałem z muszkietu, albo pistoletu ;/ Bezsens. Te wytrzymałości powinny być zdecydowanie większe.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1489 dnia: 23 Czerwiec 2014, 09:14:25 »
O potworach napiszę potem.

W sprawie statków. Dobrze, że się na tym znasz, taki projekt przygotowali radni. Możemy to przecież poprawić, od tego jest ten temat.

Proponuje podać newralgiczne punkty okrętu z różnym współczynnikiem wytrzymałości, by zatopić okręt trzeba je po prostu wszystkie rozwalić. Wytrzymałości dałbym na granicy przebicia się pocisków. Zasięg jak najbardziej zwiększył nie popadając w przesadę. Dlatego, że mówisz o okrętach z okresu ich świetności, zaś armaty jakie mamy w uniwersum należą do tych z wczesnego okresu średniowiecza.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1490 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:08:35 »
No ok, to ja to wszystko ładnie przygotuję, powolutku. ÂŻeby nie pominąć żadnego statku. Bo taki gaeon według wiki nie miał ani jednej armaty a 8 balist i katapultę. Tak trochę się ktoś nie przyłożył. :) Ja Tam powypisuję też ładowności, żeby było wiadomo ile taki statek handlowy posiada tonażu i ile ładunku może przewieźć.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1491 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:25:15 »
No ok, to ja to wszystko ładnie przygotuję, powolutku. ÂŻeby nie pominąć żadnego statku. Bo taki gaeon według wiki nie miał ani jednej armaty a 8 balist i katapultę. Tak trochę się ktoś nie przyłożył. :) Ja Tam powypisuję też ładowności, żeby było wiadomo ile taki statek handlowy posiada tonażu i ile ładunku może przewieźć.
Super Gordiu. :)


Cytuj
Z racji swej zależności od wody utopce są podatne na ogień oraz mają wyostrzone zmysły.
Z tego zdania wynika tyle, że dzięki temu, że są z wody mają wyostrzone zmysły. :P

Cytuj
Morskie zwierzę - Dobrze zna morze. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.
Bez sensu bo nigdzie go w morzu nie spotkasz, raczej przy rzekach etc.

Cytuj
Niezwykła percepcja - Istota obdarzona jest niebywałym darem zauważania procesów i zdarzeń zachodzących w około niej. Składają się na to doskonały wzrok i słuch. Czasami również nienaganne wykrywanie drgań powietrza i zapachu. W związku z tym nie można podejść do utopca niewykrytym.
Brak wzmianki o cichym zabójcy. Możesz sobie skopiować poprawioną umiejętność z innych potworów.

Cytuj
Zależny od wody - Istota jest zależna od środowiska życia, jakim jest woda. Jeśli przebywa na stałym lądzie przez 10 postów z walką lub 3 godziny w innych sytuacjach, szybkość i precyzja utopca spadają o połowę, ponadto po 5 postach z walką lub godzinie w innych sytuacjach traci pierwszeństwo ataku.
Napisałeś, że jego szybkość i precyzja spada o połowę, ale nie ma tego zdefiniowanego w opisie bestii. Więc piszemy tam konkrety, bo nic mi to nie mówi. Bestie nie tracą pierwszeństwa ataku tylko pierwszy ruch w walce, ponieważ bestie nie mają finiszerów.  I zamiast ghula wrzuciłbym tam grafikę utopca.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_zelerisa
Zapisałbym tylko bardziej czytelnie te trofea.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1492 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:30:41 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1493 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:37:47 »
Poprawiłem z kodowaniem, bo było kilka błędów.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_zelerisa

Rozumiem, że kapitan posiada 1 miecz i 1 pistolet?

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1494 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:38:41 »
Tak, jeden miecz, jeden pistolet i jeden sztylet.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1495 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:41:22 »
Brak wzmianki o cichym zabójcy. Możesz sobie skopiować poprawioną umiejętność z innych potworów.
Skopiowałem z widma  <ignorant> Ale dodałem wzmiankę o cichym zabójcy.

Cytuj
Bez sensu bo nigdzie go w morzu nie spotkasz, raczej przy rzekach etc.
Poprawiłem.

Cytuj
Z tego zdania wynika tyle, że dzięki temu, że są z wody mają wyostrzone zmysły. :P
Poprawiłem.

Cytuj
I zamiast ghula wrzuciłbym tam grafikę utopca.
Taka grafika już tam była. Szukam czegoś nowego, ale to dość problematyczne.

Cytuj
Napisałeś, że jego szybkość i precyzja spada o połowę, ale nie ma tego zdefiniowanego w opisie bestii. Więc piszemy tam konkrety, bo nic mi to nie mówi.
To znaczy co konkretnie zmienić? Dać wzmiankę w opisie, że dłuższe przebywanie poza wodą sprawia, że utopiec słabnie i w końcu umiera?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1496 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:45:22 »
Cytuj
Istota jest zależna od środowiska życia, jakim jest woda. Jeśli przebywa na stałym lądzie przez 10 postów z walką lub 3 godziny w innych sytuacjach traci pierwszy ruch w walce.
Tyle wystarczy.

No teraz jest spoko bo cichy zabójca jest podlinkowany. :P

2 oczy utopca :P

Grafikę ogarnę jak już poprawisz. ;)

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1497 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:47:28 »
Ok, poprawione.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1498 dnia: 23 Czerwiec 2014, 11:48:42 »
Kapitana wrzucać do Bestiariusza, czy jeszcze coś do poprawy?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1499 dnia: 23 Czerwiec 2014, 12:04:45 »
Kapitana wrzucać do Bestiariusza, czy jeszcze coś do poprawy?
Już go wrzuciłem.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1499 dnia: 23 Czerwiec 2014, 12:04:45 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top