Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169705 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1300 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:06:32 »
Wiele umiejętności się powtarza, lub zostały już spisane przy innych potworkach. Niema problemów już z poprawą większości z potworów, wystarczy przypatrzeć się poprawnemu kodowaniu. W przypadku Kreshara Isu zmienił w mojej propozycji nazwę obrazka i obrazek na nowy, a u wiewiórki to polecił mi zmianę obrazka. Ale zrobienie ich statystyk trwało niewiele czasu, a zarobiłem więcej, niż spędzając miesiąc na wyprawach  <ignorant> . Polecam bo warto :D .

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1301 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:10:24 »
Mi by tam pasowało, mam ten tydzień wolny, więc z czasem nie problem. A moznaby podać jakiś spis rzeczy do poprawienia, albo coś.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1301 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:10:24 »

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1302 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:11:09 »
Mi by tam pasowało, mam ten tydzień wolny, więc z czasem nie problem. A moznaby podać jakiś spis rzeczy do poprawienia, albo coś.



To by się przydało

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1303 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:14:03 »
Kategoria: Potwór

Wszystkie te stworzenia tutaj zamieszczone są niepoprawne, bądź częściowo poprawione. Tylko jak ktoś się podejmie, to niech się przyłoży do tego, a nie robienie "na odwal".Pojedynczo najlepiej i włóżyć w to jak najwięcej starań...
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2014, 20:17:56 wysłana przez Salazar »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1304 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:19:10 »
Kategoria: Potwór

Wszystkie te stworzenia tutaj zamieszczone są niepoprawne, bądź częściowo poprawione. Tylko upominam o przyłożenie się do tego, a nie robienie "na odwal". Róbcie pojedynczo i włóżcie w to jak najwięcej starań...

Te cośtam/upgrade, to moje.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Spis_zakl%C4%99%C4%87_magicznych#Powietrze_2

Mam dwa "ALE":

1. Czemu zwykłe żelazo może zadać obrażenia zamienionemu w dym bądź w wiatr? Czerwoną rudę rozumiem.
2. Ciało maga ulega przemianie w strzęp dymu. Strzęp jakoś dziwnie brzmi, jakby mówiło o czymś materialny. Nie lepiej było by napisać "kłąb"?

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1305 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:21:10 »
Proponuje wprowadzenie umiejętności zmiennokształtny.To umiejętność polegająca na zmianie wyglądu.Są tego 2 warianty.Wariant 1-[Dla Kruków] Dzięki tej umiejętności potrafisz zmienić swój wygląd aby podejść ofiarę,zabójstwa  lub kradzieży.Wariant 2-[Dla Magów] Ta umiejętność sprawia że za pomocą swych zdolności możesz zmienić pobliski Tłum,w swoje podobizny co może zmylić wrogów.Natomiast nazwy to były by takie:

Zmiennokształtny-Przebranie
Zmiennokształtny-Zamiana


Co wy na to?

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1306 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:24:38 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Spis_zakl%C4%99%C4%87_magicznych#Powietrze_2

Mam dwa "ALE":

1. Czemu zwykłe żelazo może zadać obrażenia zamienionemu w dym bądź w wiatr? Czerwoną rudę rozumiem.
2. Ciało maga ulega przemianie w strzęp dymu. Strzęp jakoś dziwnie brzmi, jakby mówiło o czymś materialny. Nie lepiej było by napisać "kłąb"?

1. Na żelazo też są podatne zjawy i takie tam. Niematerialne, magiczne stworzenia. Uznałem, że pasuje to do takiego zaklęcia :(
2. Nie :(

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1307 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:53:21 »
Aha. W sumie tak myślałem.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1308 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:56:49 »
Aha. W sumie tak myślałem.
To co ferment siejesz. <lol>

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1309 dnia: 21 Kwiecień 2014, 21:11:00 »
Proponuje wprowadzenie umiejętności zmiennokształtny.To umiejętność polegająca na zmianie wyglądu.Są tego 2 warianty.Wariant 1-[Dla Kruków] Dzięki tej umiejętności potrafisz zmienić swój wygląd aby podejść ofiarę,zabójstwa  lub kradzieży.Wariant 2-[Dla Magów] Ta umiejętność sprawia że za pomocą swych zdolności możesz zmienić pobliski Tłum,w swoje podobizny co może zmylić wrogów.Natomiast nazwy to były by takie:

Zmiennokształtny-Przebranie
Zmiennokształtny-Zamiana


Co wy na to?



Co wy na to?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1310 dnia: 21 Kwiecień 2014, 21:18:38 »
To co ferment siejesz. <lol>

Pobudzam wasze mózgi do działania, poprzez lekki chaos. :)


Co wy na to?

Już istnieje. Dzięki za chęci. :)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalno%C5%9Bci_magiczne#Metamorfia



Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1311 dnia: 21 Kwiecień 2014, 21:19:31 »
Pobudzam wasze mózgi do działania, poprzez lekki chaos. :)

Już istnieje. Dzięki za chęci. :)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalno%C5%9Bci_magiczne#Metamorfia


Nie martw się mam parę pomysłów

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1312 dnia: 21 Kwiecień 2014, 21:23:25 »
Portret

Plik:"Portret

Plik:"Bestariusz-

Rasa: Elf
Mutacja: brak
Udźwig: 7,43kg/18kg
Bronie

PRZY PASIE [1]

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA PLECACH [2]

Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
PRZY PASIE I KOSTCE [3]

brak

NA KORPUSIE [4]

brak


Odzienie

GÂŁOWA [1]

brak

RAMIONA [2]

brak

KORPUS [3]

Nazwa odzienia: Napierśnik łucznika
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 2,1kg skóry hydry.
RÊCE [4]


Nazwa odzienia: Lewa rękawica łucznika
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,28kg skóry hydry.
NOGI [5]

Nazwa odzienia: Nogawice łucznika
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 2,45kg skóry hydry.
STOPY [6]

Nazwa odzienia: Elfie buty
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Statystyki postaci

Specjalizacje walki

Walka bronią dystansową - ÂŁuk III [100%]
Walka bronią sieczną - Sztylet II [75%]
Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane

Kamuflaż
Podstawy łowiectwa
Umiejętności rasowe

Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Chuderlak
Magia

brak

Rasa: Elf
Mutacja: brak
Udźwig: 7,43kg/18kg
Bronie

PRZY PASIE [1]

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA PLECACH [2]

Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
PRZY PASIE I KOSTCE [3]

brak

NA KORPUSIE [4]

brak


Odzienie

GÂŁOWA [1]

brak

RAMIONA [2]

brak

KORPUS [3]

Nazwa odzienia: Napierśnik łucznika
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 2,1kg skóry hydry.
RÊCE [4]


Nazwa odzienia: Lewa rękawica łucznika
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,28kg skóry hydry.
NOGI [5]

Nazwa odzienia: Nogawice łucznika
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 2,45kg skóry hydry.
STOPY [6]

Nazwa odzienia: Elfie buty
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Statystyki postaci

Specjalizacje walki

Walka bronią dystansową - ÂŁuk III [100%]
Walka bronią sieczną - Sztylet II [75%]
Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane

Kamuflaż
Podstawy łowiectwa
Umiejętności rasowe

Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Chuderlak
Magia

brak


może być?
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2014, 21:29:07 wysłana przez Gorn z Rivi »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1313 dnia: 21 Kwiecień 2014, 21:55:41 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_darlenita
Tadam! Co do demonicznych umiejętności, to chodziło mi raczej o stworzenie kolejnego mięsa armatniego (hłeh, 50% tekstu przekopiowane z demoniątka), tyle że zależało mi na kruku. Co do trofeów miałem problem i wypisałem, co tylko przyszło do głowy. Nie karaj bardzo, Isu, plosiem.

Edit:
A że miałem chwilkę czasu...

[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_blednyognik.jpg}}
=Opis=
Błędny ognik to mająca około 30 centymetrów średnicy i ważąca około 1,5 kilograma kula skondensowanych bagiennych oparów świecących słabym światłem o określonym dla danego osobnika kolorze. Powstaje poprzez skumulowanie emanujacych z żywych istot silnych emocji, takich jak panika. Błędne ogniki to z natury złe stworzenia, sycące się strachem. Pojawiają się tylko w ciemnościach, przez co z daleka przypominają światło latarni. Wibrując wydają widmowe dźwięki.

==Statystyki==
'''Bestia:''' błędny ognik<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>



=Technika walki=
Błędny ognik zwykle unika walki. Stara się ściągnąć samotnych podróżników w niebezpieczne miejsca, wywołując u nich niepokój i usiłując uśmiercić. W ostateczności jest zdolny do ataku używając wyładowań elektrycznych.

==Ataki==
*'''Wyładowanie elektryczne'''- Błędny ognik może przesłać spory ładunek elektryczny, dotykając metalu lub żywej tkanki. Jeżeli wytrzymałość celu jest mniejsza niż 10, wywołuje zapłon. W przypadku, gdy wytrzymałość celu wynosi mniej niż 20, zostaje on ogłuszony na następny post i nie ma pierwszeństwa ataku.

*'''Błyskawica'''- Błędny ognik posyła ładunek elektryczny na odległość nie większą niż 100 metrów. Jeżeli wytrzymałość celu jest mniejsza niż 5, wywołuje zapłon. W przypadku, gdy wytrzymałość celu wynosi mniej niż 15, zostaje on ogłuszony na następny post i nie ma pierwszeństwa ataku. Atak można zastosować 3 razy na post.


=Umiejętności=
*'''Przyciąganie''' - Imitując światło latarni oraz wydając dźwięki błędny ognik oddziałowuje na umysł. Ofiara jest nieświadoma i niemal bezmyślnie stara się zbliżyć do tej istoty. Na przyciąganie odporni są przeciwnicy posiadający odporność na umysł oraz umiejętności czarna skaza, żądza krwi, krwiopijca lub koncentracje i jej wyższe formy.

*'''Lewitacja''' - Umiejętność ta pozwala istocie na unoszenie się w powietrzu, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niej problemu.

*'''Niezwykła percepcja''' - Istota obdarzona jest niebywałym darem zauważania procesów i zdarzeń zachodzących w około niej. Składają się na to doskonały wzrok i słuch. Czasami również nienaganne wykrywanie drgań powietrza i zapachu. W związku z tym nie można podejść do zjawy niewykrytym. Ponadto w walce zawsze otrzymuje pierwszeństwo ataku.

*'''Ciało lotne''' - Błędny ognik jest odporny na wszelkie ataki fizyczne. Może zostać zraniony jedynie przez żelazo, srebro lub zaklęcia żywiołów: ogień, woda, powietrze, ziemia, śmierć, życie.

*'''Niewidzialność''' - Dzięki tej umiejętności istota może rozpłynąć się w powietrzu znikając z oczu przeciwnika na dowolny okres czasu. Kurtyna niewidzialności trwa do chwili zrzucenia bądź wykonania pierwszej akcji związanej z atakiem. Nie można użyć przeciwko przeciwnikom wyposażonym w umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Czarne_serce czarne serce] i [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_rasowe#Dotyk_demona dotyk demona].


=Słabe punkty=
*'''Podatność na srebro ''' - Przeciwnik jest podatny na srebro w związku z czym bronie stworzone ze srebra otrzymują +5 punktów do ostrości lub obuchu.

*'''Podatność na żelazo ''' - Przeciwnik jest podatny na żelazo w związku z czym bronie stworzone z żelaza otrzymują +5 punktów do ostrości lub obuchu.



=Trofea=
*brak
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2014, 22:59:03 wysłana przez Darlenit »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1314 dnia: 22 Kwiecień 2014, 08:00:58 »
Portret

Plik:"Portret

Plik:"Bestariusz-

Rasa: Elf
Mutacja: brak
Udźwig: 7,43kg/18kg
Bronie

PRZY PASIE [1]

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA PLECACH [2]

Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
PRZY PASIE I KOSTCE [3]

brak

NA KORPUSIE [4]

brak


Odzienie

GÂŁOWA [1]

brak

RAMIONA [2]

brak

KORPUS [3]

Nazwa odzienia: Napierśnik łucznika
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 2,1kg skóry hydry.
RÊCE [4]


Nazwa odzienia: Lewa rękawica łucznika
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,28kg skóry hydry.
NOGI [5]

Nazwa odzienia: Nogawice łucznika
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 2,45kg skóry hydry.
STOPY [6]

Nazwa odzienia: Elfie buty
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Statystyki postaci

Specjalizacje walki

Walka bronią dystansową - ÂŁuk III [100%]
Walka bronią sieczną - Sztylet II [75%]
Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane

Kamuflaż
Podstawy łowiectwa
Umiejętności rasowe

Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Chuderlak
Magia

brak

Rasa: Elf
Mutacja: brak
Udźwig: 7,43kg/18kg
Bronie

PRZY PASIE [1]

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA PLECACH [2]

Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
PRZY PASIE I KOSTCE [3]

brak

NA KORPUSIE [4]

brak


Odzienie

GÂŁOWA [1]

brak

RAMIONA [2]

brak

KORPUS [3]

Nazwa odzienia: Napierśnik łucznika
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 2,1kg skóry hydry.
RÊCE [4]


Nazwa odzienia: Lewa rękawica łucznika
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,28kg skóry hydry.
NOGI [5]

Nazwa odzienia: Nogawice łucznika
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 2,45kg skóry hydry.
STOPY [6]

Nazwa odzienia: Elfie buty
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Statystyki postaci

Specjalizacje walki

Walka bronią dystansową - ÂŁuk III [100%]
Walka bronią sieczną - Sztylet II [75%]
Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane

Kamuflaż
Podstawy łowiectwa
Umiejętności rasowe

Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Chuderlak
Magia

brak


może być?
Staramy się już unikać takich statystyk, ponieważ poprawne odczytywanie ich jest trudne dla nowych graczy.


Cytuj
Jeżeli wytrzymałość celu jest mniejsza niż 10, wywołuje zapłon. W przypadku, gdy wytrzymałość celu wynosi mniej niż 20
W takich przypadkach należy pisać punktów, bo bez tego nie wiadomo o co Ci chodzi. :P Przeczytaj statystyki potwora pod nosem i nanieś tego typu poprawki. Robiłeś to wczoraj, także dziś powinieneś mieć już świeży umysł i dostrzegać własne błędy. ;)

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1315 dnia: 22 Kwiecień 2014, 09:01:39 »
Portret:



Plik:"Bestariusz-
Statystyki postaci:

Rasa: Elf
Mutacja: brak
Udźwig: 7,43kg/18kg
Bronie:Złowróżbny szept, ÂŁuk myśliwsk



Specjalizacje walki:

Walka bronią dystansową - ÂŁuk III [100%]
Walka bronią sieczną - Sztylet II [75%]
Używanie zbrój miękkich:

PRZY PASIE [1]

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
NA PLECACH [2]

Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan: 30 żelaznych strzał
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.

odzienie:

GÂŁOWA [1]

brak

RAMIONA [2]

brak

NA KORPUSIE:[3]

Nazwa odzienia: Napierśnik łucznika
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 2,1kg skóry hydry.

RÊCE:[4]
Nazwa odzienia: Lewa rękawica łucznika
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,28kg skóry hydry.

NOGI:[5]
Nazwa odzienia: Nogawice łucznika
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 2,45kg skóry hydry.

Stopy[6]:
Nazwa odzienia: Elfie buty
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.
Statystyki postaci:




Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane
*Kamuflaż
*Podstawy łowiectwa
Umiejętności rasowe:
*Dziecię Nalasa
*Dziecię lasu
*Sokole oko
*Potencjał magiczny
*Chuderlak
Magia

brak


może być?

Jak teraz?
« Ostatnia zmiana: 22 Kwiecień 2014, 09:04:19 wysłana przez Gorn z Rivi »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1316 dnia: 22 Kwiecień 2014, 09:30:29 »
To po prostu niczego nie zmienia. Wolalbym unikac tego typu statystyk, poniewaz malo kto potrafi je poprawnie interpretowac w walce. One bardziej pasuja do walk GvG. Zobacz sobie np. jak wygladaja statystyki kultysty.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1317 dnia: 22 Kwiecień 2014, 09:35:05 »

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1318 dnia: 22 Kwiecień 2014, 10:29:14 »
Też spróbuje...


[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_najemnik.jpg}}
=Opis=
Najemnik to ochotnik walczący za pieniądze, często w służbie dla danego państwa, miasta, władcy lub jakiejś organizacji, a nawet osoby prywatnej. Człowieka tego można wynająć do walki w praktycznie dowolnej sprawie, ponieważ nie kieruje się on żadnym idealizmem. Najemnik to człowiek, dla którego wojna jest zawodem.

==Statystyki==
"Broń:" Pięści <br>
"Obuch:" 2<br>
"Wytrzymałość:" 3<br>

"Broń:" Flamberg<br>
"Ostrość:" 23<br>
"Wytrzymałość:" 30<br>

"Bestia:" najemnik<br>
"Kategoria:" I<br>
"Wytrzymałość:" 27 <br>

=Technika Walki=
Najemnik potrafi świetnie walczyć na pięści, jednak jego główną bronią jest dwuręczny miecz. Stosuje standardowe techniki walki. W przypadku walki z opancerzonym przeciwnikiem stosuje głównie pchnięcia, w przypadku walki z nieopancerzonym wrogiem stosuje przede wszystkim cięcia.

==Ataki==
*'''Walka wręcz'''- Najemnik potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika.

*'''Atak bronią'''- Istota uzbrojona jest w dwuręczny flamberg  o zasięgu 1,5 metra. Dzięki broni może ranić przeciwników zadając im rany kute i cięte.

=Umiejętności=
*'''Potencjał magiczny''' - Pozwala rzucić 1 formę inkantacji na post.

*'''Władanie bronią białą''' - Istota posiada wiedzę pozwalającą jej na używanie zaawansowanych technik walki bronią sieczną [75%].

*'''Potencjał chemiczny''' - Może wypić dodatkowo jedną miksturę na post.

*'''Ciało z gliny''' - Udźwig postaci do 20kg. Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 1 metr. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 4 metry. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 3 metry.

*'''Ulubieniec bogów''' - W przypadku odnalezienia złota w skrzyni lub pozyskaniu złota z zabitego przeciwnika Mistrz Gry dolicza bonus +15% do znalezionych grzywien.

*'''Bystry umysł''' - Dodaje bonus +1 do najwyższego otrzymanego w wyprawie talentu. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu. Mistrz Gry doliczy bonus w postaci 1 srebrnego talentu.

*'''Hart ciała najemnika''' - Po otrzymaniu ciosu krytycznego lub postrzału pociskiem jego szybkość nie spada o połowę.

*'''Ciało najemnika''' - Jego szybkość wzrasta dwukrotnie, w przypadku noszenia zbroi płytowej nie spada o połowę. Dzięki wysportowanemu ciału lepiej znosi wysiłek podczas noszenia zbrój niepłytowych i płytowych.

=Słabe punkty=
*Brak

=Trofea=
*5 litrów krwi najemnnika

//
Dodałem taki obrazek:


Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1319 dnia: 22 Kwiecień 2014, 10:46:35 »
Wymyśliłem nowy atak magiczny.Jego inkantacją będzię Kadamr!.To Atak wymagający 1 inkantacji na post.Jest to silny atak,ale łatwo się go można nauczyć.Dlatego wiekszośc magów by się nim posługiwała.




Co wy na to?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1319 dnia: 22 Kwiecień 2014, 10:46:35 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top