Autor Wątek: Klika własnych profesji  (Przeczytany 1310 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ArCIoX

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 2
Klika własnych profesji
« dnia: 18 Listopad 2011, 16:27:12 »
Siemka, mam wam do zaprezentowania kilka własnych profesji, oczywiście wytłumaczę wszystko i dlaczego postanowiłem tak ponazywać je, oczywiście możecie grać jak chcecie, to tylko tak żeby wczuć się w klimat tej postaci jeśli dobrze rozumiecie. No to do dzieła ;)


1.Osiłek

Posługuje się tylko dwuręcznymi broniami, nosi zbroje normarczyków, najtwardsze na jakie pozwala mu poziom reputacji i stan pieniężny, czyli krótko - kupujecie najlepszą jaką możecie dodaje siłę, zdrowie oraz wytrzymałość (jak to rozdacie zależy od was).

2.Asasyn

Klasa prezentująca ciekawy styl gry, mianowicie - nosi dwa miecze i łuk, dodajemy więcej w siłę niż umiejętności łowieckie (gdzieś o 40 więcej siły niż UÂŁ), nosi pancerze asasynów, w życie dodajemy na wyższych poziomach, lecz w małych ilościach(gdzieś od 22lvl) gdyż sprawia trochę kłopotów bieganie z 200 PÂŻ na dalszym postępie gry.

3.Paladyn

Paladyna poddałem trochę ciekawej zmianie - zamiast posługiwać się mieczem z tarczą i magią, postanowiłem by miał wszystko co się da w obronę(ciężka zbroja, hełm, naszyjnik, pierścienie, tarcza) i trochę siły oraz życia w średnim stanie (około 350 na poziomach wysokich), czyli jest to taki wojownik który nie zadaje ogromnych obrażeń lecz jest bardzo trudny do pokonania.

4.ÂŁowca

ÂŁowca to ulepszona wersja myśliwego, dlaczego? Ponieważ oprócz bycia myśliwym jest też złodziejem przez co zdobywa wiele cennych przedmiotów, które może sprzedać. Oprócz tego może okradać innych w bardzo proste sposoby (zobacz drzewko umiejętności i poczytaj) Na niskich levelach dodajemy przede wszystkim w Umiejętności łowieckie, a tak od 15lvl zaczynamy mniejszą naukę złodziestwa, jak np: otwieranie trudniejszych zamków. Na bardzo wysokich lvl (takich jak 45) możemy dodać troszkę w życie.

5.Asasyn Bojowy

Ciekawa klasa dla miłośników dwóch ostrzy i totalnej masakry ;) Nic innego jak noszenie pancerzy assasynów, kupa siły, posługiwanie się tylko mieczami oraz bardzo dużo życia. W życie dodajemy w mniejszym stopniu niż w siłę ale żeby była też na wysokim poziomie

6.Magowie - Podzieliłem ich na 3 grupy chodź to samo zrobiła gra, tylko postanowiłem że je tu napiszę:

Dodajemy tylko w manę i prastarą wiedzę. Znajomość alchemii na magu nie jest potrzebna, na prawdę!

1.Czarny Mag (Magia Beliara) - Posługują się tylko czarną magią, czyli Beliara. Posługujemy się zarówno przyzywaniem jak i rzucaniem zaklęć zadających spore obrażenia (przeważnie na jeden cel)

2.Magowie Ognia (Magia Innosa) - Można powiedzieć że posługują się tak zwaną, magią dobra, czyli Innosa.
Brak zaklęć przyzwania ale większość zaklęć zadaje obrażenia roztryskowe, czyli atakuje kilka celów na raz

3.Mag Wody (Magia Adanosa) - Magia mieszana z każdą inną, mamy w niej zarówno czary z dużymi obrażeniami jak i przyzwania

7.Druid

Walczymy dzięki kamieniom przemiany i magi Adanosa, lecz w mniejszym stopniu niż Mag Wody ponieważ on nie posługuje się dodatkowo kamieniami przemiany i alchemią, druid dodaje sobie umiejętności również dzięki wymienionej już alchemii.

8.Mag Bojowy

Czyli tak zwany w grze Paladyn - posługujemy się magią Innosa lub Adanosa (jak wolimy), oraz mieczem i dobrym uzbrojeniem (najlepiej zbroją Paladyna, oraz jego mieczem i tarczą), dodajemy umiarkowanie w życie oraz w siłę i prastarą wiedzę, lecz w to 3 z mniejszą ilością niż siła.

To wszystko, mam nadzieje że wam się spodoba, proszę nie dissujcie mnie aż tak bardzo za jakieś błędy ;p Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 18 Listopad 2011, 18:03:47 wysłana przez ArCIoX »

Forum Tawerny Gothic

Klika własnych profesji
« dnia: 18 Listopad 2011, 16:27:12 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything