Autor Wątek: Quest Pack 4  (Przeczytany 1981 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Rikka MalkainAutor wtku

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 1788
  • Reputation Power: 51
  • Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.Rikka Malkain jest wznoszącą się gwiazdą.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcianka Ombros - Rikka Malkain
    • Zobacz profil
Quest Pack 4
« dnia: 19 Czerwiec 2011, 11:23:57 »
Quest Pack 4 -
jest to jeden z największych modów do Gothic III, zasługujący na miano dodatku do niego. Modyfikacja dodaje kilkadziesiąt nowych zadań, około trzydzieści nowych pancerzy oraz nowe postacie a także wprowadza wiele poprawek i zmian. Quest Pack 4 jest kompatybilny z Community Patchem 1.74. Do tej modyfikacji wydano także łatkę o nazwie Content Mod 2.2.
Głównym celem tej modyfikacji jest sprawienie, by poziom Gothic III był bardziej zbliżony do poprzednich części.
Zarówno QP 4 jak i CM 2.2 zostały spolszczone.

Lista zmian:


    * Zmienione intro gry - teraz ma ono dubbing i narrację;

    * Gra jest nieco trudniejsza (możliwość instalacji dodatku, który dodaje 20% mniej doświadczenia za pokonanych wrogów);
    * Układ pasków zdrowia, many i wytrzymałości jest taki sam jak w Gothic I i Gothic II;

    * Dodaje imię Hersztowi Orków z Ardei (Prakkaz);

    * Przyjaciele, z którymi Bezimienny przypłynął do Myrtany, noszą swoje pancerze z poprzednich części gry;

    * Milten zleca Bezimiennemu polowanie na młode myrtańskie smoki;

    * Każdy przedmiot ma swój krótki opis;

    * Wiele nowych NPC z zadaniami, które są w stylu tych z poprzednich części;

    * NPC wrogo raegują na Bezimiennego w pancerzu wrogiej frakcji;

    * Do kupna niektórych pancerzy wymagana jest jeszcze większa reputacja;

    * Nowy projekt do wykucia - pancerz z płytek pełzaczy. Można go kupić u kowali;

    * Podczas rozgrywki często możemy być świadkiem napadu bandytów, buntowników lub orków na różne miasta. Przykładowo, możemy spotkać trzyosobową grupkę rebeliantów atakujących orków w Silden;

    * Podobnie jak w Gothic I można teraz handlować z Xardasem. Za dość sporą kwotę pieniężną możemy nabyć mikstury przemiany oraz inne przydatne przedmioty;
    * Postacie są rozmieszczone tak, by świat gry sprawiał wrażenie bardziej żywego;
    * Sporo zmian otoczenia;
    * I wiele, wiele więcej!
Nieznajomość zła nie jest cnotą, lecz głupotą;
zachwycanie się nią to jakby nagradzanie za uczciwość człowieka, który nie ukradł ci zegarka, bo nie wiedział,
że go masz. 
 

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.