Autor Wątek: Quest Pack 4  (Przeczytany 1721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rikka MalkainAutor wątku

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1508
  • Reputacja: 40
  • Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcianka Ombros - Rikka Malkain
    • Zobacz profil
Quest Pack 4
« dnia: 19 Czerwiec 2011, 11:23:57 »
Quest Pack 4 -
jest to jeden z największych modów do Gothic III, zasługujący na miano dodatku do niego. Modyfikacja dodaje kilkadziesiąt nowych zadań, około trzydzieści nowych pancerzy oraz nowe postacie a także wprowadza wiele poprawek i zmian. Quest Pack 4 jest kompatybilny z Community Patchem 1.74. Do tej modyfikacji wydano także łatkę o nazwie Content Mod 2.2.
Głównym celem tej modyfikacji jest sprawienie, by poziom Gothic III był bardziej zbliżony do poprzednich części.
Zarówno QP 4 jak i CM 2.2 zostały spolszczone.

Lista zmian:


    * Zmienione intro gry - teraz ma ono dubbing i narrację;

    * Gra jest nieco trudniejsza (możliwość instalacji dodatku, który dodaje 20% mniej doświadczenia za pokonanych wrogów);
    * Układ pasków zdrowia, many i wytrzymałości jest taki sam jak w Gothic I i Gothic II;

    * Dodaje imię Hersztowi Orków z Ardei (Prakkaz);

    * Przyjaciele, z którymi Bezimienny przypłynął do Myrtany, noszą swoje pancerze z poprzednich części gry;

    * Milten zleca Bezimiennemu polowanie na młode myrtańskie smoki;

    * Każdy przedmiot ma swój krótki opis;

    * Wiele nowych NPC z zadaniami, które są w stylu tych z poprzednich części;

    * NPC wrogo raegują na Bezimiennego w pancerzu wrogiej frakcji;

    * Do kupna niektórych pancerzy wymagana jest jeszcze większa reputacja;

    * Nowy projekt do wykucia - pancerz z płytek pełzaczy. Można go kupić u kowali;

    * Podczas rozgrywki często możemy być świadkiem napadu bandytów, buntowników lub orków na różne miasta. Przykładowo, możemy spotkać trzyosobową grupkę rebeliantów atakujących orków w Silden;

    * Podobnie jak w Gothic I można teraz handlować z Xardasem. Za dość sporą kwotę pieniężną możemy nabyć mikstury przemiany oraz inne przydatne przedmioty;
    * Postacie są rozmieszczone tak, by świat gry sprawiał wrażenie bardziej żywego;
    * Sporo zmian otoczenia;
    * I wiele, wiele więcej!
Nieznajomość zła nie jest cnotą, lecz głupotą;
zachwycanie się nią to jakby nagradzanie za uczciwość człowieka, który nie ukradł ci zegarka, bo nie wiedział,
że go masz. 
 

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.