Gunses wyszedł z Siedziby Mrocznego Paktu. Dokoła panowała nieprzebyta dżungla. Drzewa, te najstarsze o wysokości powyżej 200 metrów, oplątane siecią lian i mchów tworzyły dziki matecznik. Tylko członkowie Mrocznego Paktu znali ścieżki pośród matecznika. Coś zapiszczało metalicznym skrzekiem. To były ptaki. Drapieżcy. Coś zaryczało, niby byk, niby jeleń, mocnym niskim rykiem przeszywającym las. Na skraju zabłyszczały żółto-zielone lampi ślepi. Wampir nie lękał się, widywał i słyszał takie rzeczy już nie raz. Stały sie jego codzienności.
Udał się na miejsce spotkania
- Mistrzu - rzekł do Isentora
- Anvarunisie - zwrócił się do Bestii
- Zmierzcha, mamy więc okazję do działania. Chyba nie ma co przedłużać, każda sekunda może być cenna, jeśli nasza teoria okaże się prawdziwa.
Portert
Statystyki ekwipunkuBroń 1Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 2Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 3brak
Broń 4brak
OdzienieNazwa odzienia: Szata Wampira
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni przed światłem słonecznym, ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
PasSakiewka - 100 sztuk złota
6 litrów ludzkiej krwi
Statystyki postaciSpecjalizacje* Walka bronią sieczną - stopień mistrzowski [100%]
* Walka bronią dystansową - stopień mistrzowski [100%]
* Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane* Podstawy myślistwa
* Akrobatyka
* Upuszczanie krwi
* Straszliwe Spojrzenie
* Przemiana w Nietoperza
* Odbijanie pocisków
* Pamięć Krwi
* Aura Inteligencji
* Krzyk
Umiejętności rasowe* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew
* Całun mroku
* Dotyk demona
* Potęga BestiiMagia(brak)