Wampir zjawił się na miejscu, mierząc wzrokiem po zebranych, wtrącił w rozmowy tylko krótkie: Witam wszystkich.
Ekwipunek:
Broń 1
brak
Broń 2
brak
Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 4
brak
Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pas:
- 2,4l krwi
- Runa Ognia
- Runa Wody
- Runa Ziemi
- Runa Powietrza
Statystyki postaci:
Specjalizacje:
* Walka bronią sieczną 50%
* Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
* Akrobatyka
Umiejętności rasowe:
* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew