Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport

Skargi i pomyłki

<< < (27/90) > >>

Koza123:
Ekhym. Czy ja mam 20 talentów? Koniec końców, jestem początkujący. Mniej więcej. I tu nie chodzi o stan majątkowy, tylko o sprawiedliwość. "Czemu jego wyprawa jest oceniona, a moja nie?" Takie podstawowe pytanie, które może zadać taki poszkodowany gracz. Bo dużo nowsze wyprawy od tej, która dała początek dyskusji są już ocenione.

Isentor:

--- Cytat: Koza123 w 11 Kwiecień 2012, 21:24:30 ---Ekhym. Czy ja mam 20 talentów? Koniec końców, jestem początkujący. Mniej więcej. I tu nie chodzi o stan majątkowy, tylko o sprawiedliwość. "Czemu jego wyprawa jest oceniona, a moja nie?" Takie podstawowe pytanie, które może zadać taki poszkodowany gracz. Bo dużo nowsze wyprawy od tej, która dała początek dyskusji są już ocenione.

--- Koniec cytatu ---
Dlatego, że niemożliwe jest ocenienie długiej wyprawy mając tylko chwilę wolnego czasu, który poświęca się na czytanie krótkich wypraw.

Koza123:
To mam rozumieć, że od 13 lutego (wtedy Adaś napisał ostatni post), Zeyfar nie znalazł godziny, aby to zrobić? Czy to jakiś żart? Jeśli tak, to wybitnie kiepski...

Isentor:

--- Cytat: Koza123 w 11 Kwiecień 2012, 22:00:26 ---To mam rozumieć, że od 13 lutego (wtedy Adaś napisał ostatni post), Zeyfar nie znalazł godziny, aby to zrobić? Czy to jakiś żart? Jeśli tak, to wybitnie kiepski...

--- Koniec cytatu ---
Bywa. Nie będę tolerował szczeniackich pyskówek, niedoceniania pracy MG i wymagania od nich służebnego niewolnictwa. Jeśli nie ma zrozumienia z Twojej strony, zabraknie go również z naszej. Tyle na ten temat.

Koza123: