oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Z tego co się orientuję wystarczy podstawowa specjalizacja walki. Jeśli jesteś wyuczony walki sztyletem na jakimkolwiek poziomie, to możesz walczyć jednym albo dwoma, wedle uznania. Oczywiście ilość finiszerów w obu przypadkach będzie odpowiadać tej ze specjalizacji.
Witam. Tak zacząłem się zastanawiać nad tworzeniem broni i możliwościami orków. Skoro mogą oni władać bronią oburęczną jedną łapą, to czy jest możliwość stworzenia dla nich broni, przy której musieliby nawet oni użyć dwóch łap? Coś jak wyrwane drzewo z korzeniami Broń o zwiększonej masie, zasięgu i cechą "wgniatanie w ziemię" : )
O, czyli jednak da radę : ) To pewnie będę się kręcił w tym temacie i jak ogarnę tu trochę cyferki to coś się może zaproponuje.
A to nie wystarczy dodać do projektu (np. miecza): "ciężki dwuręczny - X% sztabki". Jeżeli jednoręczny ma np. 25% sztabki, dwuręczny 80%, to ciężki dwuręczny np. 140%? Tak czysto teoretycznie.