Devristus podszedł do ołtarzyka który był już przyszykowany do rytuału. Położył kawałem cegły koło szklanego kielicha, który Demon napełnił własną krwią. Skoncentrował i wszedł w trans aby uzyskac połączenie z bogiem. Wstał i podszedł do ołtarzyka.
- Ellmor, Elgrash Ruilosh, Ilxuash Izush, Iaosh Xueloshgr, Anish, Arash, Eliphuosh Ilxuesh Arishesh, Ruosh, Qieleshib, Iphuash Isharysh, Ashupysh, Iahuxuesh Arisheshizil, Izishesh, El, Osh Rugresh Isgresh, Anisheshib Izilesh.Po wypowiedzeniu monologu Devristus wypuścił energię komulując je wokół kielicha i cegły. Krew zawrzała i pękła, a ja w tym czasie zostałem przeniesiony do miasta.
Noszony ekwipunek:1.Nazwa broni: Krwawy Rytuał
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty ze 95 sztuk srebra zakończony brunatnym magicznym kryształem (Magia Krwi), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii Krwi są dwa razy potężniejsze; zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Skrzynia:
Umiejętności: * walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka dwiema broniami
* walka brońmi miotanymi
Specjalizacje:Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V
Ataki:Broń jednoręczna:Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios
Zaklęcia:
Magia Urungaol:I Stopień Wtajemniczenia:Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:Aury Dusz
Przemiana przeciwnika
Magia Lindangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:- Grad Piorunów
Magia Amarangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy
Magia Nenangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały
Magia KrwiI stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie Życia
- Wysysanie Energii Magicznej
II stopień wtajemniczenia:
-Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agoni
- Transfer Życia
- Uderzenie Cienia
III stopień wtajemniczenia:
- Dotyk Śmierci
Magia ŚmierciI stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła
II stopień wtajemniczenia:
- Tchnienie Śmierci
Klątwy:I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź
- Zatrucie
- Osłabienie
II stopień wtajemniczenia:
- Laleczka Voodoo
Atrybuty wyuczane:Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-Żuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Metamorfoza
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała
Upuszczanie krwi stopień I
Atrybuty rasowe:-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny