Gunses wyszedł z domku Setmre. Czekał na pozostałych.
Nazwa wyprawy: Za śladami historii
MG: Gunses
Wymagana - Walka dowolni bronia - IV; Umiejętność pisania logicznych postów; nieograniczona liczba osób.
Nagroda: ÂŚwiadomość uczestnictwa w mojej wyprawie i oczywiście to co znajdziecie ;]
~ Gunses
~ Mantos
~ Sirius
~ Domenic
~ Ainur
~ Elrond
~ Proglan
Ekwipunek:Broń 1:Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.
Broń 2:
Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
200x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.
Broń 3:Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.
Broń 4:Nazwa: Wampirzy Kieł
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.
Zbroja:
Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.
Umiejętności:Umiejętności bojowe:
* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka dwiema broniami
* walka brońmi miotanymi
Specjalizacje: * walka mieczem - V
* walka toporem - V
* walka włócznią - V
* walka sztyletem - V
* walka szponem - V
* walka młotem - 0
* walka wardyną - IV
* walka łukiem - V
* walka kuszą - II
* walka kosturem -V
* walka buławą - 0
* walka kijem - I
* walka tarczą - 0
Ataki:
Ataki dwiema brańmi:* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny
* Blok prawostronny
Ataki bronią jednoręczną:* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios
Ataki brońmi miotanymi:* Strzał 2 pociskami
* Strzał 3 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał
Ataki długimi brońmi dwuręcznymi:* Uderzenie obustronne
* Pchnięcie
Atrybuty wyuczane:* Kondycja
* Hard Ciała
* Odporność na ból
* Skrytobójstwo
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
- skór
- pazurów
- kłów
- organów
* Wysoka charyzma
* Szczęście
Atrybuty rasowe:Wampir:+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
Przedmioty:* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar
* Skóra Wilkołaka
* 6l jadu Alluadora
* 4 potężne pazury Gralosa
Inne: * 2x piwo
* 10x gin
* 6l ludzkiej krwi
* 2l krwi wilkołaka
* 20x Mikstura dębowej skóry