Altevan'ix przybył na miejsce...
-Witam, i dołączam się do pytania Siriusa.
____________________
Noszony ekwipunek:
http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg1.Nazwa broni: Cięcie ValfdenOstrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,4 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni:LśniącyOstrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5kg.
3.Nazwa broni: Klinga ValfdenOstrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.
4.Nazwa broni: Cięcie ValfdenOstrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,4 metra, ważący 6kg.
Zbroja:Nazwa odzienia: Stalowa Zbroja Armii
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.
____________________________________________________________________________________
Umiejętności:-walka bronią jednoręczną
-Walka brońmi miotanymi
____________________________________________________________________________________
Specjalizacje:Walka mieczem: IV stopień wtajemniczenia
Walka sztyletem:I stopień wtajemniczenia
____________________________________________________________________________________
Ataki:Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
____________________________________________________________________________________
Atrybuty wyuczane:Szczęście - Zwiększa prawdopodobieństwo powodzenia podczas losowych zdarzeń z 50% do 75%
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.
Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
____________________________________________________________________________________
Pas:x1 Heshar - Runa Ognia
x1 Elshru - Runa Wody
x1 Huxuesh - Runa Powietrza
x2 Eshanish - Runa Ziemi
____________________________________________________________________________________
Atrybuty rasowe:+ długowieczność
- śmiertelność