Autor Wątek: Początki magiem bitewnym  (Przeczytany 9021 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adana4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
Początki magiem bitewnym
« dnia: 08 Lipiec 2009, 12:47:17 »
Witam przeczytałem uważnie poradnik i mam pytanie w ogóle jak zacząć tym magiem bitewnym ? Co zrobić w pierwszych 5 ,10 ,15 lvl (nie dodając ich) i jakie czary są najbardziej opłacalne i jakich umiejętności się uczyć .przecież te 10 lvl to jest 100 PN .Poradźcie mi coś (chodzi oczywiście o NK)

Offline Cookie Monster

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Lipiec 2009, 14:21:26 »
1. Wszystko masz napisane - nawet jak nie tu to google naprawde nie gryzie...
2. B. jedn. - do 28% + bonus u wulfgara, potem tabliczki, książka i dobijesz do jakieś... 60%
3. Zręczn. - do 60 lub do 30 a potem uczysz sie el. zręcz. i dobijasz do 60 (żeby nosić mecz mistrzowski - pamiętaj że Betty jest DWURÊCZNÂĄ). Potem tabliczki, goblinie jagody i bardzo ważne - już nie robisz el. zręcz. żeby nie marnować więcej szczawików.
4. Otwieranie zamków, skórowanie zwierząt, zdejmowanie pazurów (w III rozdziale oddasz Luterowi pazury przywódcy zębaczów i dostaniesz pustą rune).
5. Nauka języków starożytnych - wszystkich 3.
6. Teraz zbierz wszystko w kupe i będzie fajny plan.
7. Możesz też nauczyć sie łuku do 30% ja tak zrobiłem i jestem zadowolony.

Oto mój plan (wklejałem z worda  ;D)

Poziom   Atrybuty   Umjętności   
      Walka   Inne

1   -     -           Skr. i Skóry
2   -     -           Włamywanie
3   Zr. +10     -           -
4   Zr. +9     -           -
5   Zr. +6     B. Jedn. +3    -
6   -     B. Jedn. +10   -
7   -     -           -
8   -     -           E. zr.
9   -     ÂŁuk +10   -
10   -     ÂŁuk +10   -
11   -     -          O. Strz., I krąg
12   -     -          Sz. Gob., Es. Ek. El. M.
13   Mana +10   -   -
14   Mana +7   -   -
15   Mana +9   -   -
Uwagi:         
1. Wpłać datki Daronowi.         
2. Nie wpłacaj pieniędzy na posążek przed zdobyciem 94 many.         
3. Eliksiru zręczności naucz się u Sagitty.         
4. Eliksiru ducha naucz się u Neorasa.         
5. Neoras będzie robił mikstury szybkości.         
6. Wypij 10 (2 znajdziesz) eliksirów zręczności (potem tabliczki zręczności).         
7. Złodziejski gest u Rengaru w 5 poziomie.         
8. Wypij Piwa Coragona po 94 many, Boska Moc Gwiazd też.         
9. Bonus u Wulfgara, nie oddawaj tabliczek Vatrasowi.         
10. 1 H tabliczki po 6 poziomie, łuk tabliczki po 10 poziomie, tabliczki many po 94 many.
11. W 16,17 i 18 poziomie uczysz sie języków.         

Aha i jeszcze jedno.... jak będziesz miał jakieś smocze korzenie, gulasze thekli cokolwiek co dodaje do siły to nie wachaj sie tego jeść od razu  ;D

Kup sobie magiczną różdżke, poszukaj pierścieni oświecenia lub many, zabijaj wszystko co możesz i taka mała pożyteczna taktyka - masz 40 many bez żadnych pierścieni i w ogóle. Teraz zakładasz magiczną różdżke i masz już 20/60 many. Przywołujesz szkielet goblina. Zdejmujesz różdżke i znowu masz 40 many. No i teraz znowu zakładasz różdżke i znowu masz 20/60 many  ;). Dzęki temu możesz przywołać tyle szkieletów ile ci sie żywnie podoba - najlepiej przywołać 10 a potem dać im walczyć i cały czas przywoływać nowe. Z 1 wargiem, trolem, szkieletem sobie poradzą - gorzej jeżeli jest np. 5 szkieletów - wtedy trzeba je wywoływać pojedynczo, wskakiwać na skały i przywoływać szkielety. Cóż w każdym razie trzeba sie troche pomęczyć  ;). Ale warto   ;D
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2009, 14:34:34 wysłana przez Cookie Monster »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Lipiec 2009, 14:21:26 »

Offline adana4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Lipiec 2009, 18:01:41 »
wszystko ładnie pięknie tylko że mam parę uwag
-nie lepiej nauczyć się mikstury ducha
-łucznictwo jest mi nie potrzebne
-betty jest jednoręczna
-czy na 90 zręczności poprzestać w nią ładować
-przydało by się też nauczyć kradzieży kieszonkowej
Ogólnie mi chodziło w co zainwestować pierwsze 15 lvl .Te tricki znam ale i tak masz u mnie +
ps.czekam na dalsze propozycję
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2009, 18:04:38 wysłana przez adana4 »

Offline Cookie Monster

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Lipiec 2009, 19:41:50 »
-nie lepiej nauczyć się mikstury ducha
-łucznictwo jest mi nie potrzebne
-betty jest jednoręczna
-czy na 90 zręczności poprzestać w nią ładować
-przydało by się też nauczyć kradzieży kieszonkowej

1. To zależy od Ciebie. Jeśli chcesz czekać i masz cierpliwość, żeby nabić kilka poziomów więcej to prosze bardzo - możesz bez problemu dojść do zręczności 90 skoro tak bardzo chcesz nosić Betty i uważasz, że jest jednoręczna. Czemu 90? Bo o ile wiem to żeby unieśc Betty potrzebujesz 110 zręczności. Dojdziesz do tylu zbierając wszystkie goblinie jagody których w Khorinis jest 12. Więc policz sobie - I i II rodział to daje już 24 zręczności. Do tego z tabliczek będziesz miał sporo bo również 24.
Wariant I - dobijasz do 86 zręczności, potem zjadasz goblinie jagody i masz już 110. Nosisz Betty. Kiedy wkroczysz do GD czytasz pozostałe tabliczki DEX które sie tam znajdują. Masz więc już łącznie 134 DEX.
Wariant II - dobijasz do 62 DEX, zjadasz goblinie jagody i masz 86 DEX. Teraz po odwiedzeniu GD i przeczytaniu tabliczek masz 110 i nosisz Betty.
Wariant III - uczysz sie el. DEX i nim dobijasz do 86 DEX (skoro Betty jest jedn. to jednak ten wariant ci odradzam - za dużo szczawików stracisz).
Jak mówiłem to zależy od Ciebie i jak chcesz grać.
2. Mówisz, że łucznictwo jest Ci niepotrzebne. W sumie racja - z taktyką zdejmij,załóż różdżke możesz bez przerwy rzucać ogniste strzały lub przywoływać goblinki. Z samych tabliczek dobijesz jednak do 40% więc nie sprzedawaj od razu dobrych łuków.
3. Kradzieży kieszonkowej naucz sie po nauce języków starożytnych. Będziesz jej potrzebował podczas wykonywania zadania Krwawe Kielichy oraz Joe. Nie musisz sie tak strasznie z tym spieszyć. Nie chce mi sie teraz pisać nowego planu, ale napewno jak najszybciej go zrobie w oparciu o nie picie el. DEX. Proponuje ci samemu napisać sobie taki planik, gwaratuje, że gra sie o wiele łatwiej.

Jeśli masz jakieś uwagi to wal śmiało  ;)
  

Offline adana4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Lipiec 2009, 21:39:12 »
chmmm dobra . Ogólnie nie chce dobijać zręczności do betty tylko do miecza mistrzowskiego który wymaga 60 zręczności .I tu mój błąd ponieważ napisałem w moim poprzednim poście 90 zręczność .
-czy na 90 zręczności poprzestać w nią ładować
Przepraszam mój błąd .Dobra to w co zainwestować pierwsze 15 lvl

Offline Cookie Monster

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Lipiec 2009, 21:54:53 »
Nie chce mi sie teraz pisać nowego planu, ale napewno jak najszybciej go zrobie w oparciu o nie picie el. DEX. Proponuje ci samemu napisać sobie taki planik, gwaratuje, że gra sie o wiele łatwiej.

Naprawde w tej chwili nie bardzo chce mi sie to pisać. Po prostu zajrzyj do poradnika "Fenomen maga bitewnego" i przeczytaj wszystkie moje posty z tego tematu. Dzięki temu wyodrębnisz najważniejsze info w co trzeba zainwestować najszybciej (np. otwieranie zamków), a z czym można poczekać (np. kradzież kieszonkowa). Warto również zajrzeć do planu, który napisałem kilka postów wcześniej.

chmmm dobra . Ogólnie nie chce dobijać zręczności do betty tylko do miecza mistrzowskiego który wymaga 60 zręczności .I tu mój błąd ponieważ napisałem w moim poprzednim poście 90 zręczność . Przepraszam mój błąd .Dobra to w co zainwestować pierwsze 15 lvl

Jeżeli o to chodzi to czysta matematyka. 60, czyli szukana liczba DEX - 24, czyli liczba goblinich jagód = 36. Tyle więc musisz zdobyć. W jaki sposób? 10 ---> 20 ---> 29 ---> 34 ---> 35 + bonus u Renagaru za nie wydanie go straży (złodziejski gest). Przeznaczysz na to 3 poziomy, a miecz mistrzowski będziesz mogł nosić dopiero w II rozdziale. W koću w I goblinich jagód jest tylko 12. Do tego czasu wykonaj tyle zadań ile trzeba przed przystąpieniem do magów ognia. Czyli: pobij wszystkich najemników (warto nawet pomimo grzywny, którą musimy zapłacić u Lee), wykonaj od nich zadania, zostań czeladnikiem i wykonaj jak najwięcej zadan pobocznych. Po zostaniu magiem i zorganizowaniu różdżki urządź polowanie na wszystkie potwory z pomoca szkieletów goblinów.
W późniejszych rozdziałach jedz goblinie jagody i przeczytaj tabliczki DEX - może nawet zdobędziesz tyle ile potrzeba na Betty.

Aha i jak już zrobisz ten plan to daj posta. Może jeszcze coś pokombinujemy?

Offline adana4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Lipiec 2009, 22:28:24 »
Kombinować możemy zawsze .eeeeee ale w tamtym temacie nie ma żadnych twoich postów .Dobra zrobiłem taki wstępny plan ale nie wiem co dalej
pierwsze 20 PN (będziemy je mieli jeszcze przed miastem khorinis ) rozdzielamy tak zdejmowanie skór 5 PN(bosper) , 10 PN zręczność (lares ) i 5 PN broń jednoręczna (wolfgar) ,następny cały lvl w broń jednoręczną .Teraz musimy sobie skądś skombinować pałasz (wymagane 20 zręczności i dodaje 5 do broni jednoręcznej i zostajemy wtedy wojownikiem tej że broni ) następne lvl to nie za bardzo wiem w co doradzisz może

Offline Cookie Monster

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Lipiec 2009, 12:49:28 »
No dobra... Ja ułożyłem coś takiego w opraciu o stary plan z użyciem el. DEX:

1   Skr. i Skóry
2   Zr. +10   
3   Włamywanie
4   B. Jedn. +10
5   B. Jedn. +9
6   B. Jedn. +5 oraz Paz. i Serca
7   Zr. +9
8   Zr. +6 oraz Język farmerów
9   Mana +10
10   O. Strz., I krąg
11   Mana +7
12   Sz. Gob., Es. Ek. El. M.
13   Mana +8
14   Mana +5
15   Język wojowników


Uwagi:
1. Wpłać datki Daronowi.
2. Nie wpłacaj pieniędzy na posążek przed zdobyciem 94 many.
4. Eliksiru ducha naucz się u Neorasa.
5. Neoras będzie robił mikstury szybkości.
7. Złodziejski gest u Rengaru w 8 poziomie, potem tabliczki i jagody.
8. Wypij Piwa Coragona po 94 many, Boska Moc Gwiazd też.
9. Bonus u Wulfgara w 6 poziomie, nie oddawaj tabliczek Vatrasowi.
10. 1 H tabliczki po 6 poziomie, tabliczki many po 94 many.
11. Po zdobyciu 15 poziomu:
 dobij do co najmniej 94 many, naucz się języka kapłanów i kradzieży kieszonkowej

Ufff... dobra, myśle, że tyle powinno Ci wystarczyć, ale jakby co to pisz.

Wariant II:
Dobijasz do 41 DEX, idziesz do Renagaru i masz 42 DEX. Teraz wypijasz 2 el. DEX, które znajdziesz:
1. W gnieździe polnych bestii, gdzie wybieramy sie z Festerem.
2. Wchodzisz na namiot u bandytów za farma Sekoba, przechodzisz po kłodzie, idziesz kawałek półką skalną i znajdujesz przy trupie.
Teraz masz już 48 DEX. Zjadasz 12 goblinich jagód i masz już 60 DEX, możesz nosić miecz mistrzowski już w I rozdziale. Jeszcze dzisiaj zmodyfikuje plan, który napisałem jeśli chcesz.
« Ostatnia zmiana: 09 Lipiec 2009, 12:55:54 wysłana przez Cookie Monster »

Aneuthanasia

  • Gość
Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Czerwiec 2011, 10:57:59 »
pamiętaj że Betty jest DWURÊCZNÂĄ)
=].
Jest jednoręczna, tak samo jak El Bastardo.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Początki magiem bitewnym
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Czerwiec 2011, 10:57:59 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top