oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zleceniodawca: KnutNazwa: Koczownicy i najeźdźcyOpis: Jeśli planujemy odbić Bakaresh z rąk asasynów, to możemy namówić do pomocy koczowników z oazy na południowy zachód od miasta. Odpowiednią osobą, z którą musimy porozmawiać jest Knut. Jednak zanim Knut ze swoją ekipą zgodzi się nam pomóc, to wcześniej trzeba będzie wyświadczyć przysługi jego ludziom. Redge za pomoc zażąda 5000 szt. złota (spora sumka, ale powinniśmy tyle mieć), zaś Ateras zechce, żebyśmy odszukali Sinikara (zadanie ,,Odszukaj Sinikara'' opisane niżej). Dla tego ostatniego trzeba będzie również wyświadczyć przysługę (zadanie ,,Wsparcie'' opisane niżej). Dopiero wtedy koczownicy nam pomogą.Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z KnutemReputacja: Koczownicy + 3Atrybuty: BrakZleceniodawca: AterasNazwa: Odszukaj SinikaraOpis: Ateras chce, żebyśmy odszukali Sinikara do pomocy. Przebywa on w jaskini wzdłuż drogi prowadzącej do Bakareshu (jeśli idziemy drogą do Bakareshu, to wystarczy trzymać się lewej strony, a zobaczymy jaskinię).Nagroda: BrakDoświadczenie: + 500Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: SinikarNazwa: WsparcieOpis: Sinikar wyśle nas do miasta, żebyśmy przekonali tamtejszych niewolników do walki. W tej sprawie trzeba zgłosić się do Muraka, ale on przebywa wewnątrz świątyni, więc trzeba będzie zdobyć odpowiednią reputację (i wykonać poniższe zadanie ,,Słowa tu nie wystarczą...'').Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1000Reputacja: Koczownicy + 3Atrybuty: BrakZleceniodawca: MurakNazwa: Słowa tu nie wystarczą...Opis: Aby Murak z niewolnikami nam pomógł, trzeba mu dostarczyć 3 paczki z bronią. Powinniśmy mieć ich sporo, ale w przeciwnym razie można je znaleźć w jednym z domków koło Silvia.Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1500Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: SilvioNazwa: Raport z południaOpis: Trzeba udać się do Benita, który strzeże południowego wejścia do miasta i dowiedzieć, jak wygląda sytuacja. Z wieściami należy wrócić do Silvia.Nagroda: 100 szt. złotaDoświadczenie: + 500Reputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: BrakZleceniodawca: SilvioNazwa: Raport z północyOpis: Należy pójść do Akrabora strzegącego północnej części miasta i odebrać od niego raport.Zanim jednak to zrobi, wcześniej trzeba mu będzie pomóc się pozbyć koczowników (opisane poniżej).Odebrany raport należy przekazać Silvio.Nagroda: 200 szt. złotaDoświadczenie: + 500Reputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: BrakZleceniodawca: AkraborNazwa: Agresywni koczownicyOpis: W pobliskiej jaskini, gdzie stacjonuje Akrabor, przebywa kilku koczowników. Idziemy tam i rozprawiamy się z nimi.Nagroda: 100 szt. złotaDoświadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 poinformowaniu AkraboraReputacja: Bakaresh + 10Atrybuty: BrakZleceniodawca: SilvioNazwa: Gniazdo pełzaczyOpis: Trzeba się udać do jaskini znajdującej się za areną w mieście i zabić wszystkie tamtejsze pełzacze (jest ich niewiele).Nagroda: 250 szt. złotaDoświadczenie: + 1000, dodatkowo kolejne + 1000 poinformowaniu SilviaReputacja: Bakaresh + 15Atrybuty: BrakZleceniodawca: AldoNazwa: Trzy szkatułyOpis: Aldo chce trzy szkatuły, które znajdują się w ruinach przy mieście. Jedna jest na początku ruin na schodach, gdzie kopią niewolnicy, druga w środku ruin, a trzecia na samym końcu ruin.Nagroda: 600 szt. złotaDoświadczenie: + 1000Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: CarlosNazwa: Ruiny BakareshuOpis: Musimy udać się do ruin koło miasta i wytępić bestie, które tam przebywają (chodzi o lwy i szakale).Nagroda: 300 szt. złotaDoświadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 po powrocie do CarlosaReputacja: Bakaresh + 15Atrybuty: Zdolności myśliwskie + 1Zleceniodawca: Aschnu (po zapłaceniu mu 400 szt. złota)Nazwa: Przekonaj kupcówOpis: Aby Aschnu wręczył nam daninę dla Amula, to wcześniej trzeba przekonać do tego trzech kupców - Carlosa, Jaffara i Alda. Dla Carlosa trzeba oczyścić ruiny (opisane powyżej), dla Alda wyświadczyć przysługę (zadanie ,,Drobna przysługa...'' opisane poniżej), zaś Jaffarowi zapłacić 500 szt. złota, albo pochwalić się naszymi kontaktami z przywódcami innych miast.Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1500Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: AldoNazwa: Drobna przysługaOpis: W zamian za zgodę na oddanie daniny (opisane powyżej), Aldo zechce, żebyśmy wyświadczyli mu drobną przysługę. Trzeba będzie udać się do Sigmora, który przebywa w świątyni (trzeba będzie więc zdobyć odpowiednią reputację) i szepnąć o Aldzie dobre słówko (oczywiście, możemy zrobić na odwrót, a wtedy Sigmor zleci nam poniższe zadanie).Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1000Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: SigmorNazwa: I po kłopocieOpis: Jeżeli przekażemy Sigmorowi, że Aldo jednak nie jest w porządku (jest to alternatywne wyjście do powyższego zadania), ten zleci nam, żebyśmy się go zwyczajnie pozbyli. Coż, więc idziemy do Alda i go likwidujemy (nikt nas za to nie będzie atakował).Nagroda: 500 szt. złotaDoświadczenie: + 2500, dodatkowo poinformowaniu Sigmora + 1500Reputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: BrakZleceniodawca: AschnuNazwa: Zanieś Amulowi daninę kupcówOpis: Daninę w wysokości 3000 szt. złota, którą otrzymamy od Aschnu (wykonując zadanie ,,Przekonaj kupców'', które zostało opisane wyżej), należy zanieś Amulowi w ciągu jednego dnia. W przeciwnym razie Aschnu nas zaatakuje.Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1000Reputacja: Bakaresh + 20Atrybuty: BrakZleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu 1000 szt. złota)Nazwa: Pokonaj Irhabara na arenieOpis: Pierwszym naszym przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Irhabar ,,Krwawy''. Pokonamy go bez problemu.Nagroda: 2000 szt. złotaDoświadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z HernandemReputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: Siła + 1Zleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu 1000 szt. złota)Nazwa: Pokonaj Achmeda na arenieOpis: Drugim przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Achmed ,,Zawodowiec''. Tak jak Irhabar, także nie sprawi nam żadnych problemów.Nagroda: 2000 szt. złotaDoświadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z HernandemReputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: Siła + 1Zleceniodawca: Hernando (gdy mu zapłacimy 1000 szt. złota)Nazwa: Pokonaj Mufassę na arenieOpis: Kolejnym naszym przeciwnikiem na arenie jest Mufassa ,,Dziki''. Także nie powinien sprawiać większych problemów w walce.Nagroda: 2000 szt. złotaDoświadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Hernanda + 500Reputacja: Bakaresh + 5Atrybuty: Siła + 1Zleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu mu 2000 szt. złota)Nazwa: Walka o tytułOpis: Aby zostać mistrzem areny w Bakareshu, trzeba pokonać ostatniego przeciwnika, a właściwie to przeciwników, gdyż Hernando wyda nam walkę z dwoma wojownikami świątynnymi. Mimo, iż jest ich dwóch, nie powinni stanowić dla nas wielkiego wyzwania.Nagroda: 4000 szt. złotaDoświadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 po rozmowie z HernandemReputacja: Bakaresh + 10Atrybuty: Siła + 1Zleceniodawca: AmulNazwa: ÂŚwiątynia w BakareshuOpis: Dostęp do świątyni uzyskamy, kiedy osiągniemy odpowiednią reputację (75%) w mieście. Tak jak w przypadku innych miast, wymaganą reputację zdobędziemy wykonując zlecenia dla różnych osób w mieście (opisane wyżej).Nagroda: BrakDoświadczenie: + 1500Reputacja: BrakAtrybuty: BrakZleceniodawca: TizgarNazwa: Lekcja gościnnościOpis: Należy udać się do oazy na południowy zachód od miasta i zabić wszystkich koczowników, którzy się tam osiedlili (chyba, że z nimi współpracujemy - wtedy nie powinniśmy podejmować się tego zadania). Do pomocy możemy wziąć Silvia, który w walce spisuje się całkiem dobrze.Nagroda: 500 szt. złotaDoświadczenie: + 2500, dodatkowo po + 1000, jeśli porozmawiamy z Silviem i TizgaremReputacja: Asasyni + 20Atrybuty: BrakZleceniodawca: KnutNazwa: Oswobodź BakareshOpis: Po tym, jak już wykonamy zadania dla ludzi Knuta (zadanie ,,Koczownicy i najeźdźcy'' opisane wcześniej), będziemy mogli liczyć na pomoc koczowników podczas wyzwolenia Bakareshu. Niestety, Bakaresh to nie Braga, Ben Erai, Lago i Ben Sala, bo w porównaniu z tamtymi miastami, przebywa tam dużo więcej asasynów, ale i też czarnych magów jest kilku. Najlepiej nie wdawać się w walki z kilkoma magami, tylko pojedynczo ich likwidować. Po pojawieniu się jakiegoś maga, szybko staramy się go likwidować, zanim zjawią się następni. A jeśli już niestety pojawi się więcej magów niż jeden, to musimy ich atak sprowadzać na koczowników (wystarczy się nieco oddalić), żeby któryś z nich ich zaatakował, dzięki czemu będziemy mieli możliwość wdać się w walkę z jednym magiem, kiedy drugi mag będzie zajęty walką z koczownikami. Jeśli jesteśmy poważnie ranni, lub jeśli chcemy nieco odetchnąć na chwilę, to oddalamy się poza zasięg innych i po chwili wracamy. Na magów jedynie musimy uważać, bo asasyni nie stanowią dla nas poważnego zagrożenia, zwłaszcza, że ich przewaga liczebna nie jest wielka.Nagroda: BrakDoświadczenie: + 5000, dodatkowo + 1000 po rozmowie z KnutemReputacja: Koczownicy + 5Atrybuty: Brak