Autor Wątek: Misje na Reputacje w bakareszu  (Przeczytany 4579 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Danio315

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ^^
Misje na Reputacje w bakareszu
« dnia: 10 Maj 2009, 22:56:07 »
Witam.

Mam pytanie w sprawie Questów w Bakareszcie. Zrobiłem z Raportem u Silvo , ze skrzyniami u Aldo ,
Wybiłem gniazdo pełzaczy za areną , Jestem mistrzem Areny,

Prosze o jasne i żetelne napisanie misji i jak je zrobic ! :D
 Wrazie jakichkolwiek pytań PIsac na GG 10545799
 Przeniesiony do dobrego działu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Misje na Reputacje w bakareszu
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Maj 2009, 23:08:54 »
Masz na stronie:
http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=252
Cytuj
Zleceniodawca: Knut
Nazwa: Koczownicy i najeźdźcy
Opis: Jeśli planujemy odbić Bakaresh z rąk asasynów, to możemy namówić do pomocy koczowników z oazy na południowy zachód od miasta. Odpowiednią osobą, z którą musimy porozmawiać jest Knut. Jednak zanim Knut ze swoją ekipą zgodzi się nam pomóc, to wcześniej trzeba będzie wyświadczyć przysługi jego ludziom. Redge za pomoc zażąda 5000 szt. złota (spora sumka, ale powinniśmy tyle mieć), zaś Ateras zechce, żebyśmy odszukali Sinikara (zadanie ,,Odszukaj Sinikara'' opisane niżej). Dla tego ostatniego trzeba będzie również wyświadczyć przysługę (zadanie ,,Wsparcie'' opisane niżej). Dopiero wtedy koczownicy nam pomogą.
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z Knutem
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Ateras
Nazwa: Odszukaj Sinikara
Opis: Ateras chce, żebyśmy odszukali Sinikara do pomocy. Przebywa on w jaskini wzdłuż drogi prowadzącej do Bakareshu (jeśli idziemy drogą do Bakareshu, to wystarczy trzymać się lewej strony, a zobaczymy jaskinię).
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Sinikar
Nazwa: Wsparcie
Opis: Sinikar wyśle nas do miasta, żebyśmy przekonali tamtejszych niewolników do walki. W tej sprawie trzeba zgłosić się do Muraka, ale on przebywa wewnątrz świątyni, więc trzeba będzie zdobyć odpowiednią reputację (i wykonać poniższe zadanie ,,Słowa tu nie wystarczą...'').
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Murak
Nazwa: Słowa tu nie wystarczą...
Opis: Aby Murak z niewolnikami nam pomógł, trzeba mu dostarczyć 3 paczki z bronią. Powinniśmy mieć ich sporo, ale w przeciwnym razie można je znaleźć w jednym z domków koło Silvia.
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Silvio
Nazwa: Raport z południa
Opis: Trzeba udać się do Benita, który strzeże południowego wejścia do miasta i dowiedzieć, jak wygląda sytuacja. Z wieściami należy wrócić do Silvia.
Nagroda: 100 szt. złota
Doświadczenie: + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Silvio
Nazwa: Raport z północy
Opis: Należy pójść do Akrabora strzegącego północnej części miasta i odebrać od niego raport.
Zanim jednak to zrobi, wcześniej trzeba mu będzie pomóc się pozbyć koczowników (opisane poniżej).
Odebrany raport należy przekazać Silvio.
Nagroda: 200 szt. złota
Doświadczenie: + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Akrabor
Nazwa: Agresywni koczownicy
Opis: W pobliskiej jaskini, gdzie stacjonuje Akrabor, przebywa kilku koczowników. Idziemy tam i rozprawiamy się z nimi.
Nagroda: 100 szt. złota
Doświadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 poinformowaniu Akrabora
Reputacja: Bakaresh + 10
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Silvio
Nazwa: Gniazdo pełzaczy
Opis: Trzeba się udać do jaskini znajdującej się za areną w mieście i zabić wszystkie tamtejsze pełzacze (jest ich niewiele).
Nagroda: 250 szt. złota
Doświadczenie: + 1000, dodatkowo kolejne + 1000 poinformowaniu Silvia
Reputacja: Bakaresh + 15
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Aldo
Nazwa: Trzy szkatuły
Opis: Aldo chce trzy szkatuły, które znajdują się w ruinach przy mieście. Jedna jest na początku ruin na schodach, gdzie kopią niewolnicy, druga w środku ruin, a trzecia na samym końcu ruin.
Nagroda: 600 szt. złota
Doświadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Carlos
Nazwa: Ruiny Bakareshu
Opis: Musimy udać się do ruin koło miasta i wytępić bestie, które tam przebywają (chodzi o lwy i szakale).
Nagroda: 300 szt. złota
Doświadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 po powrocie do Carlosa
Reputacja: Bakaresh + 15
Atrybuty: Zdolności myśliwskie + 1
Zleceniodawca: Aschnu (po zapłaceniu mu 400 szt. złota)
Nazwa: Przekonaj kupców
Opis: Aby Aschnu wręczył nam daninę dla Amula, to wcześniej trzeba przekonać do tego trzech kupców - Carlosa, Jaffara i Alda. Dla Carlosa trzeba oczyścić ruiny (opisane powyżej), dla Alda wyświadczyć przysługę (zadanie ,,Drobna przysługa...'' opisane poniżej), zaś Jaffarowi zapłacić 500 szt. złota, albo pochwalić się naszymi kontaktami z przywódcami innych miast.
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Aldo
Nazwa: Drobna przysługa
Opis: W zamian za zgodę na oddanie daniny (opisane powyżej), Aldo zechce, żebyśmy wyświadczyli mu drobną przysługę. Trzeba będzie udać się do Sigmora, który przebywa w świątyni (trzeba będzie więc zdobyć odpowiednią reputację) i szepnąć o Aldzie dobre słówko (oczywiście, możemy zrobić na odwrót, a wtedy Sigmor zleci nam poniższe zadanie).
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Sigmor
Nazwa: I po kłopocie
Opis: Jeżeli przekażemy Sigmorowi, że Aldo jednak nie jest w porządku (jest to alternatywne wyjście do powyższego zadania), ten zleci nam, żebyśmy się go zwyczajnie pozbyli. Coż, więc idziemy do Alda i go likwidujemy (nikt nas za to nie będzie atakował).
Nagroda: 500 szt. złota
Doświadczenie: + 2500, dodatkowo poinformowaniu Sigmora + 1500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Aschnu
Nazwa: Zanieś Amulowi daninę kupców
Opis: Daninę w wysokości 3000 szt. złota, którą otrzymamy od Aschnu (wykonując zadanie ,,Przekonaj kupców'', które zostało opisane wyżej), należy zanieś Amulowi w ciągu jednego dnia. W przeciwnym razie Aschnu nas zaatakuje.
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1000
Reputacja: Bakaresh + 20
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu 1000 szt. złota)
Nazwa: Pokonaj Irhabara na arenie
Opis: Pierwszym naszym przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Irhabar ,,Krwawy''. Pokonamy go bez problemu.
Nagroda: 2000 szt. złota
Doświadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Siła + 1
Zleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu 1000 szt. złota)
Nazwa: Pokonaj Achmeda na arenie
Opis: Drugim przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Achmed ,,Zawodowiec''. Tak jak Irhabar, także nie sprawi nam żadnych problemów.
Nagroda: 2000 szt. złota
Doświadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Siła + 1
Zleceniodawca: Hernando (gdy mu zapłacimy 1000 szt. złota)
Nazwa: Pokonaj Mufassę na arenie
Opis: Kolejnym naszym przeciwnikiem na arenie jest Mufassa ,,Dziki''. Także nie powinien sprawiać większych problemów w walce.
Nagroda: 2000 szt. złota
Doświadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Hernanda + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Siła + 1
Zleceniodawca: Hernando (po zapłaceniu mu 2000 szt. złota)
Nazwa: Walka o tytuł
Opis: Aby zostać mistrzem areny w Bakareshu, trzeba pokonać ostatniego przeciwnika, a właściwie to przeciwników, gdyż Hernando wyda nam walkę z dwoma wojownikami świątynnymi. Mimo, iż jest ich dwóch, nie powinni stanowić dla nas wielkiego wyzwania.
Nagroda: 4000 szt. złota
Doświadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 10
Atrybuty: Siła + 1
Zleceniodawca: Amul
Nazwa: ÂŚwiątynia w Bakareshu
Opis: Dostęp do świątyni uzyskamy, kiedy osiągniemy odpowiednią reputację (75%) w mieście. Tak jak w przypadku innych miast, wymaganą reputację zdobędziemy wykonując zlecenia dla różnych osób w mieście (opisane wyżej).
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Tizgar
Nazwa: Lekcja gościnności
Opis: Należy udać się do oazy na południowy zachód od miasta i zabić wszystkich koczowników, którzy się tam osiedlili (chyba, że z nimi współpracujemy - wtedy nie powinniśmy podejmować się tego zadania). Do pomocy możemy wziąć Silvia, który w walce spisuje się całkiem dobrze.
Nagroda: 500 szt. złota
Doświadczenie: + 2500, dodatkowo po + 1000, jeśli porozmawiamy z Silviem i Tizgarem
Reputacja: Asasyni + 20
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Knut
Nazwa: Oswobodź Bakaresh
Opis: Po tym, jak już wykonamy zadania dla ludzi Knuta (zadanie ,,Koczownicy i najeźdźcy'' opisane wcześniej), będziemy mogli liczyć na pomoc koczowników podczas wyzwolenia Bakareshu. Niestety, Bakaresh to nie Braga, Ben Erai, Lago i Ben Sala, bo w porównaniu z tamtymi miastami, przebywa tam dużo więcej asasynów, ale i też czarnych magów jest kilku. Najlepiej nie wdawać się w walki z kilkoma magami, tylko pojedynczo ich likwidować. Po pojawieniu się jakiegoś maga, szybko staramy się go likwidować, zanim zjawią się następni. A jeśli już niestety pojawi się więcej magów niż jeden, to musimy ich atak sprowadzać na koczowników (wystarczy się nieco oddalić), żeby któryś z nich ich zaatakował, dzięki czemu będziemy mieli możliwość wdać się w walkę z jednym magiem, kiedy drugi mag będzie zajęty walką z koczownikami. Jeśli jesteśmy poważnie ranni, lub jeśli chcemy nieco odetchnąć na chwilę, to oddalamy się poza zasięg innych i po chwili wracamy. Na magów jedynie musimy uważać, bo asasyni nie stanowią dla nas poważnego zagrożenia, zwłaszcza, że ich przewaga liczebna nie jest wielka.
Nagroda: Brak
Doświadczenie: + 5000, dodatkowo + 1000 po rozmowie z Knutem
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak

Forum Tawerny Gothic

Odp: Misje na Reputacje w bakareszu
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Maj 2009, 23:08:54 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything