Autor Wątek: Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?  (Przeczytany 5242 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tytan302

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gdzie jest groszek?
Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?
« dnia: 02 Marzec 2009, 21:58:12 »
Witam!
Jak wszyscy (?) wiedzą, gdy założymy średnią lub ciężką zbroję bandyty, zostaniemy zaatakowani przez nie-bandytów.
Proszę o pomoc, a mianowicie o wytłumaczenie mi jak zmienić skrypt (albo cokolwiek) tej zbroi, by ludzie mnie nie atakowali.

Mówię też, od razu, że jestem zupełnie zielony, i nie mam GMDK, ani player Kita. Więc gdyby co, proszę od razu do nich linki.

Z góry dzięki.


(Do Moderatorów: Jeśli zły dział, to przepraszam. Nie wiedziałem gdzie to wsadzić. Ale w końcu jest to problem w G2NK, czyż nie? ;D)

Respev

  • Gość
Odp: Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Marzec 2009, 13:02:49 »
Programowanie to nie bułka z masłem dla 13 latka. Nikt nie poda Ci gotowej recepty. Poza tym nie masz GMDK, to i pewnie nie wiesz jak skompilować skrypty.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Marzec 2009, 13:02:49 »

Offline Ci@cho

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Marzec 2009, 18:08:56 »
Można przeniesc zbroje z G1 do G2 i wpisujesz kody z jedynki na np. zbroje szkodnika. Oto tutek dla zielonych http://themodders.org/index.php?showtopic=327 Oczywiscie musisz miec Gothic Starter i G2MDK

Respev

  • Gość
Odp: Jak z bandyckiej zbroi, zrobić nie-bandycką zbroję?
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Marzec 2009, 22:14:56 »
A co to ma wspólnego z pytaniem autora tematu?

Offline Ci@cho

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna