oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Ekipa Tawerny Gothic pragnie zachęcić do zagrania w System RPG "Marant"
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Główna fabuła nawiązująca to zakonu Pradawnych rozpoczyna się od maga (Gardhar) z obozu strażników przed kopalnią. Mag wyśle nas na zwiedzanie terytorium orków w poszukiwaniu miejsca gdzie uderzył pocisk z jego „maleńkiej” katapulty. Wejście do jaskini jest pomiędzy Obozem Orków a wieżą Xardasa w dole, niedaleko bajorka.
Rozmawiamy z Valkirem, szefem ÂŁowców. Zleca nam znalezienie przyczyny, dlaczego w Koloni pojawia się tylu orków szczególnie Elit. Idziemy jak do wieży Xardasa, przed tym wąwozikiem z Golemami jest jaskinia po lewej. Tam widać w wejściu Elitę, który do nas zagada. Dowiemy się co i jak, zabijamy kogo trzeba i wracamy do Valkira. W środku jaskini jest teleport, o którym mówił ork, ale działa tylko w jedną stronę: orkowie mogą tutaj przybyć, ale nie mogą stąd zwiać. Valkir nam podziękuje i dostaniemy od niego pancerz łowców.