Autor Wątek: Opis Miast w Dodatku.  (Przeczytany 41945 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Opis Miast w Dodatku.
« dnia: 21 Listopad 2008, 23:56:43 »
1. Silden

Po wstępie, który opowiada dzieje Myrtany podczas naszej nieobecności, rozpoczynamy grę.
Silden, jak zapewne pamiętamy było w Gothic'u 3, pierwszym zdobytym przez Orków miastem.
Wioska leżąca na rozstaju rzek wróciła w władanie ludzi.
 Dowodzi ją znany nam z poprzedniej części, Anog, który informuje nas o aktualnej sytuacji w Myrtanie.
 Po krótkiej rozmowie z Anogiem, nie pozostaje nam nic innego jak wyjść i cieszyć się widokiem nowego krajobrazu.
 Na pierwszy rzut oka nie widać by się cokolwiek zmieniło w wiosce, lecz gdy opuścimy jej mury, widać, że stare więzienie wybudowane przez Orków, przeszło już do historii.



Na miejscu starego więzienia powstały domy.
Do wioski przybyli również druidzi.
Silden od strony rzeki prowadzącej z Okary zostało obudowane drewnianymi murami.
Reszta wioski również została obudowana gęsto wbitymi między sobą palami drewna.
Arena nie została w znacznej wielkości rozbudowana.
Na terenie starego więzienia pojawiła się również zagroda z zdecydowanie przesadną ilością krów, są one niemalże ściśnięte między sobą.
Większość Orkowych budowli została zniszczona, jednak że pozostał posąg Beliara, a wokół niego dwaj martwi Paladyni wiszący na palach.
Można powiedzieć że wiosna zaczyna się odradzać, i znów zaczyna tętnić życiem.

Galeria Zdjęć:

Widok na zewnątrz Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/124c9xi.png
Widok na Silden z Okary.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/r9ls15.png
Widok z młyna na nową część Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/10xsd8l.png


Górna Dzielnica w Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/mlts1z.png
Dolna Dzielnica w Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/2ephbaa.png
Dzielnica Portowa w Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/35c4fep.png

Widok na Młyn w Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/15s9cgp.png
Most prowadzący z Silden do Geldern.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/15qao3b.png
Arena w Silden.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/seb0vn.png




2. Cape Dun

Po zwiedzeniu Silden, wybrałem się na wybrzeże, pierwszym odwiedzonym przeze mnie miastem było Cape Dun.
Droga z Silden do Cape Dun, przez Montere była dosć niebezpieczna.
Po drodze do Montery Orkowie rozbili mnóstwo namiotów, i osiedlili się tam.
Powróćmy jednak na wybrzeże, Montere i jej tereny opiszę nieco później.
Cape dun, jako jedno jedyne miasto na wybrzeżu jest w władaniu Orków.
Po drodze do wioski można napotkać Orków z Paladynami.
Nie sądził bym żeby nagle Paladyni sprzymierzyli się z swoimi odwiecznymi wrogami, więc śmiem przypuszczać, iż byli to tzw. renegaci.
Przejdźmy jednak do opisu wioski.




Na pierwszy rzut oka widać że całkowicie zniknęła 'część niewolnicza' wioski, a na jej miejscu postawiono 4 budynki.
Ku wielkiemu zdziwieniu pojawiła się kuźnia, niestety w dość niekomfortowym dla graczy miejscu, blokuje ona bardzo dużo przestrzeni.
Została również rozbudowana Arena, na której walki można toczyć tylko i wyłącznie z Orkami.
Przypuszczam również, że w wieży, w której niegdyś więziony był Paladyn Wenzel, aktualnie ktoś przesiaduje, ew. jest więziony.
Wejścia do wieży strzeże trzech Orków.
Być może iż rezyduje tam władca miasta. Stary magazyn w Cape Dun, został zamieniony w typowy dom, znajdują się tam łóżka oraz półki.
Można tam spotkać bezimiennego Paladyna, oraz bodajże handlarza imieniem Arthur.
Czas jednak robi swoje, Cape Dun nie można już nazwać 'dziurą zabitą dechami'.

Galeria Zdjęć:


Widok na Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/30uq0di.png
Kuźnia w Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/29w20zq.png
Arena w Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/65x168.png

Troll w Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/2dv4e9x.png
Stary magazyn w Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/2qjw3ef.png
Paladyni regenaci w wieży.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/14e287d.png

Paladyni Renegaci przed Cape Dun.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/11vim1s.png
Widok na Paladyna renegata w wieży.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/no68ao.png
Widok na Cape Dun z wieży.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/6430ok.jpg



3. Ardea

Po zwiedzeniu Cape Dun, wyruszyłem natychmiast do innej nadmorskiej wioski, noszącej nazwę Ardea.
Po drodze do wioski można spotkać małą grupę orków która osiedliła się w chatce rybackiej.
Ardea, jako jedyna wioska na wybrzeżu, dalej pozostała we władaniu ludzi.



Niestety w strukturze budowlanej wioski nie zaszły praktycznie żadne zmiany.
Wioskę Ardea zasiedlają głównie buntownicy oraz handlarze.
Poza obszarem wioski można spotkać również rozmawiające z sobą kobiety.
W miejscu gdzie niegdyś siedziały "Szczury Okrętowe", dziś siedzą tam przy ognisku Handlarze.
Znajdująca się na skraju urwiska latarnia morska, nie jest już w władaniu Jack'a.
Obecnie osiedlili się w niej strażnicy.
Niestety, Ardea jako jedyna z niewielu wiosek/miast w Gothicu, nie uległa zmianom pod wpływem czasu, więc nie ma co w niej więcej opisywać.
Tymczasem zapraszam do Galerii Zdjęć.


Galeria Zdjęć:


Orkowie w drodze do wioski.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/wipqq8.png
Rozmawiające przed wioską kobiety.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/b8ssnt.png
Chram Innosa.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/b6oytk.png

Stara wieża Jack'a.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/5f3z37.png
Pusty dom zarządcy wioski.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2dl7yad.png
Handlarze w pobliżu starej wieży Jacka.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/30hoeo1.png

Wejscie do wioski.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/ztaxw5.jpg
Wejście od strony starej wieży Jack'a.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/2epoewi.png
Widok na wioskę z wieży.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/8znpmp.png



4. Vengard

Po zwiedzeniu wybrzeża postanowiłem wyruszyć do stolicy Myrtany, Vengardu.
Pamiętacie? Twórcy wspominali o nowym wpółświadomym gatunku, który będzie występował w dodatku.
Miałem przyjemność go spotkać w drodze do stolicy.
Wielki, garbaty, zielony stwór przypominający posturą Orka. Ich stada nie zachowują się agresywnie w obecności ludzi. Twórcy w tym elemencie za bardzo się nie postarali.
Zwierzę, bo chyba tak to można nazwać, stoi jak wryte w ziemie.
Słychać jedynie jak oddycha. Dopiero po zaatakowaniu go, poruszy się z miejsca.
Niestety ów osobnik nie posiada nazwy.



W drodze do stolicy spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka.
W kamiennym kręgu, gdzie niegdyś przesiadywał Goniec Leśny, Chris, dziś znajdują się tam worki z pszenicą oraz skrzynia. Właśnie w tej skrzyni znajdowała się Korona Władcy Myrtany oraz zbroja arystokraty/władcy Myrtany.
Przejdźmy już jednak do opisu miasta.
Już przy samym wejściu widać, że znikła magiczna bariera, otaczająca stolice.
Odbudowano praktycznie całe miasto. Mury fortyfikacyjne, drogi, wierze, budynki, wszystko nowe, lub odremontowane.
W mieście góruje główne jedna frakcja, Myrtańczycy.
Jednakże można spotkać również Druidów, Koczowników, a nawet Sprzedawce Asasyna. Oczywiście nie zabrakło też kobiet oraz Paladynów.
Niestety, jak w pozostałych miastach ilość NPC jest niewielka.
Lee, który został generałem armii królewskiej jest strzeżony przez swoich podwładnych, więc nie ma możliwości dostania się tak łatwo, jak było w przypadku króla.
Trzeba zdobyć odpowiednią reputację.
Król Rhobar II nie żyje, a stolica odzyskuje dawną świetność.


Galeria Zdjęć:


Dziwne zwierze (Od przodu).
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/epiyk0.jpg
Dziwne zwierze (Od tyłu).
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/1042e4l.png
Widok na górną dzielnice.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/2vulhy1.png

Wejście na dziedziniec.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/13yp8hg.png
Widok od strony Ardei.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/64l84l.png
Widok od strony Faring.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/312wdna.png

Widok na Vengard ze skarpy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/97496v.png
Mieszkańcy stolicy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/i3c2er.png
ÂŚwiątynia Innosa.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/2dvr76e.png



5. Faring

Punktem kulminacyjnym wycieczki po wybrzeżu był Vengard.
Postanowiłem wybrać się do krain centralnych.
Pierwszym odwiedzonym przeze mnie miastem w tym rejonie było Faring.
Jak zapewne pamiętacie Faring zawsze słynęło z przełęczy do Nordmaru.
Otóż twórcy postanowili zablokować przełęcz umieszczając na niej stertę kamieni oraz niewidzialną magiczną barierę.



Niestety tak jak w wiosce Ardea, również w Faring niewiele się zmieniło.
W dolnej dzielnicy, zajmowanej głównie przez myśliwych, nic się praktycznie nie zmieniło.
Osiedliło się tam kilka kobiet, są one głównie żonami ważniejszych osób w Faring.
Arena w dolnej części miasta została opuszczona.
Górna dzielnica również została niemal że bez zmian.
Tak samo jak w dolnej części miasta, również i w górnej zniknęła arena.
Górna dzielnica w Faring jest teraz niestrzeżona, można się tam dostać bez problemów.
Zajmują ją głównie handlarze, oraz rezyduje tam władca miasta, oczywiście żeby się do niego dostać trzeba zdobyć odpowiednio dużą ilość reputacji.
Na dziedziniec zamkowy również można dostać się bez problemów.
Znajduję się tam, obecnie w budowie, świątynie Innosa.
Dostrzec również można skarbiec.
W domach rezydują również wyższej rangi buntownicy, wraz z małżonkami.
Faring, w rękach ludzi odzyskuje dawną świetność.


Galeria Zdjęć:


Przełęcz do Nordmaru.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/8xko4z.png
Dom myśliwego z Faring.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/11bpybt.png
Karczma w Faring.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/xqhvkh.png

Mąż i żona przy stole.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2ynnd4z.png
Rezydencja władcy miasta.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/rwhugj.png
ÂŚwiątynia Innosa w Faring.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/2rfr5s0.png

Trolle w pobliżu Faring.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/2vmwrgm.png
Wejście do górnej dzielnicy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/2iw9cn.png
Widok na górną dzielnice.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/10crg4y.png




6. Gotha

Po przygodzie w Faring biegiem postanowiłem dotrzeć do Gotha.
Pewnie zastanawiacie się czemu biegem? Już wam obiaśniam.
Przyczyną było nierozmyślne ulokowanie przez twórców, zwierząt.
Jak zapewne pamiętacie w Gothic 3 wraz z Gornem wyzwalaliśmy Gotha spod klątwy.
Minęły dwa lata, a Gorn został władcą Gotha.



Najwięcej zmian zaszło przed samą twierdzą.
Osiedlili się tam rebelianci, którzy prowadzą regularną wojne z orkami w pobliżu Montery.
Wojownicy Innosa rozbili tam namioty oraz postawili palisadę ogradzającą teren Gotha.
Na pierwszy rzut oka widać, iż w twierdzy osiedlili się ludzie.
W samym mieście niezaszły praktycznie żadne zmiany w strukturze budowlanej.
Poprawiono mury fortyfikacyjne Gotha oraz zburzono posąg Beliara.
Domy oczyszczono, oraz osiedlili się w nich ludzie.
Można spotkać tam Druida, Maga Wody, Nordmarczyków oraz zwykłych mieszkańców Myrtany.
Podobno Gorn w Gotha zbiera armie do walki z orkami.
Tymczasem zapraszam państwa do przeglądania powiększonej wersji galerii. Zawiera ona aż 15 zdjęć.

Galeria Zdjęć:


Widok na Gotha.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/dh38eg.png
Widok na rozbudowana część.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/149cin9.png
Widok na dolną dzielnice.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/357gjdg.png

Gorn.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/15n7ehz.png
Schody.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/5buvbt.png
Widok wewnątrz Gotha.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/5buvbt.jpg

Mieszkańcy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/29ussa9.png
Nordmarczycy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/2njvgqb.png
Rezydencja Gorna.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2hs92py.png

Palisada.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/bfhydz.png
Obóz rebeliantów.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2unudyg.png
Namioty rebeliantów.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/21bw1zm.png

Widok na obóz rebeliantów.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/2586lv6.png
Rebelianci przy ognisku.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/oass20.png
Rebeliant śpiący na drodze.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2iswra9.png



7. Montera

Po odwiedzeniu naszego starego przyjaciela Gorna, postanowiłem wyruszyć do Montery.
Opuszczając mury Gotha, natrafiłem na obozowisko orków w pobliżu miasta.
ÂŚmiem przypuszczać iż przygotowują się oni do walki z rebeliantami osiedlonymi w pobliżu Gotha.
Rozbili oni 3 mniejsze obozowiska, składające się z Szamanów, Przywódców, Zwiadowców oraz Wojowników.



Farmy w pobliżu Montery został opuszczone.
Na jednej z orkowie rozbili swoje obozowisko, które opisywałem wyżej.
Już w drodze do miasta, można zorientować się, iż jest okupywane przez orków.
Ciała martwych paladynów dalej wiszą na palach.
W Monterze rezydują głownie orkowie, jednak że można spotkać nieliczne zastępy ich najemników.
Rezyduje tam również Kan, przywódca oraz generał orkowej armii, do którego można dostać się bez problemu.
Zapewne pamiętacie zburzone mury miasta.
Na ich miejscu wybudowano ogromne mury fortyfikacyjne.
Również zlikwidowano tzw. dzielnice niewolniczą, w jej miejscu rezydują Generałowie Najemników.
Arena również uległa drobnym zmianom, a mianowicie zniknęła chata Ashton'a.
Jednak że jedno mnie najbardziej zadziwia.
W mieście budowana jest ÂŚwiątynia Innosa, czyżby orkowie odwrócili się od Beliara.?


Galeria Zdjęć:


Obozowisko orków. (Screen nr.1)
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/168hc79.png
Obozowisko orków. (Screen nr.2)
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/6p6f01.jpg
Obozowisko orków. (Screen nr.3)
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/k30mcp.png

Obozowisko orków. (Screen nr.4)
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/168hc79.jpg
Arena.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/2mi3gjp.png
Dolna dzielnica.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/eg37es.png

Górna dzielnica.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/2wqfomq.png
Mury fortyfikacyjne.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/24ot72v.png
Widok na Montere ze wzgórza.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/28v3meq.png

Kan.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/8zfpqv.png
Niewolnicy na budowie.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/zk1stl.png
ÂŚwiątynia Innosa.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/14d2bsl.png

Stara dzielnica niewolnicza.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/287kvvp.png
Opuszczona farma w pobliżu Montery.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i35.tinypic.com/2uqg8qv.png
Wejście do miasta.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/5y809c.png



8. Geldern

Po odwiedzeniu Montery czekała mnie długa podróż przez Okare oraz Silden do Geldern.
Miasto po wojnie wróciło we władanie ludzi.
Włada nim Inog, nasz stary przyjaciel z Silden oraz brat Anoga.
W pobliżu Geldern można spotkać paru orków oraz rebeliantów.
Jednakże przejdźmy już do opisu miasta.



Geldern, ahh Geldern, co by tu opisywać, jak nie ma co...
W mieście praktycznie niezaszły żadne zmiany.
Arena uległa lekkim zmianom, a mianowicie usunięto dom zarządcy w pobliżu niej.
Zlikwidowano również dzielnice niewolniczą.
W miejscu gdzie niegdyś rezydowali Szamani Orków, aktualnie przesiadują handlarze.
Można również spotkać tam Hamlar'a, byłego zarządce wioski Ardea.
W mieście pojawili się Druidzi-Handlarze.
Niestety Lares, nasz stary przyjaciel, nie rezyduje już w Geldern.
Geldern, jako jedynie miasto, nie ma niedoboru NPC, a wręcz jest ich za dużo.


Galeria Zdjęć:


Widok z rezydencji Inoga.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/335axc5.png
Arena.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i34.tinypic.com/sxc21k.png
Hamlar.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/21d4nxl.png

Inog.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/2hwfypw.png
Komnata Inoga.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/350mkhx.png
Stara dzielnica niewolnicza.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i38.tinypic.com/2448euf.png

Orkowie w pobliżu Geldern.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i36.tinypic.com/t6zg61.png
Północne wejście do miasta.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i33.tinypic.com/rw75z6.png
Siedziba handlarzy.
Link do screena w pełnych rozmiarach:
http://i37.tinypic.com/2lxxq51.png




9. Trelis

Ostatnim odwiedzonym przeze mnie miastem było Trelis.
Droga pomiędzy Geldern, a Trelis nie znacznie się zmieniła
Miasto jest we władaniu orków, Przywódcą ich jest Thorus, znany nam z poprzednich części.
Jednakże przejdźmy już do opisu samego miasta.



Zapewne jak pamiętacie, Trelis składało się tylko i wyłącznie z zamku.
Był on miejscem strategicznym Orków.
W czasie naszej nieobecności miasto zmieniło się diametralnie.
Trelis nie można już nazwać tylko i wyłącznie zamkiem.
Wycięto większość lasu.
Na jej miejscu powstały domy, ścieżki, arena oraz w swoim rodzaju coś przypominającego świątynie.
Aktualnie znajdują się 3 wejścia/wyjścia którymi można się posługiwać.
Kierują się one do/z Varant, Montera oraz Geldern.
Domy należą obecnie do Orków, oraz najemników na ich usługach.
Prawdopodobnie również w domu strzeżonym przez orków, rezyduje żona Thorusa.
Na arenie mamy przyjemność stoczyć walkę z 3 Orkami.
Przed areną znajduję się Ork, który apeluje o coś do swoich pobratymców.
W mieście można spotkać również Kowali-Ludzi.
Przypomnę że w takich miastach jak Montera czy Cape Dun, można spotkać jedynie Kowali-Orków.
Wejść do samego zamku strzegą Orkowie oraz najemnicy.
Pewnie zastanawiacie się czemu zrobiłem zdjęcie NPC o imieniu Osch.? Już wyjaśniam.
w Intrze końcowym jest obok Miltena, Lee oraz Gorna przedstawiona pewna postać.
ÂŚmiem przypuszczać, iż właśnie jest to wspomniany przeze mnie wcześniej, Osch.
Wróćmy jednak do Opisu.
W samym zamku niewiele się zmieniło.
Osielił się team Czarny Mag, który prawdopodobnie jest na usługach Thorusa.
W budynku, gdzie w Gothic 3 rezydował zarządca zamku, obecnie rezyduje Główny Szaman Orków, Ogit.
Jednakże najważniejszą postacią w Trelis, o ile nie w grze, jest Thorus, który usiłuje zjednoczyć Myrtane.
Jak praktycznie wszystko w mieście, również i jego strzegą orkowie z najemnikami.
Można się dostać do niego bez problemów oraz stoczyć z nim dialog.
Na początku wydaje się on zdziwiony naszą wizytą, lecz pokrótce zaczyna nas akceptować.
W Trelis, jak i w reszcie innym miast oraz wiosek znajduję się mnóstwo bezimiennych NPC.
Można się dopatrzeć zaledwie około 10 postaci noszących nazwę.
Pamiętacie wykopaliska w pobliżu Zamku.?
Nie zniknęły one z mapy, lecz dalej istnieją.
Strzegą ich orkowie, śmiem przypuszczać, że dalej coś lub ktoś znajduję się w środku.
Okoliczne farmy zostały opuszczone, po drodze do jednej z nich można spotkać grupę czterech Mumii.
Trelis, już jako miasto, najbardziej przypadło mi do gustu.
Gołym okiem widać, iż Trelis jako miasto zaczyna tętnić życiem.

Galeria Zdjęć:

Jako iż Galeria zawiera aż 26 screenów, postanowiłem że spakowane pliki umieszczę na serverze.
Zrobiłem to, ponieważ chciałem uniknąć długiego czekania na załadowanie większośći screenów.
Oto link do pobrania Galerii:

http://rapidshare.com/files/168655417/GaleriaZdjecTrelis.rar

Galeria waży 33 MB. Aby móc rozpakować pliki, potrzeby jest program winrar.
Zapraszam do przeglądania.



Podsumowanie

Przejdźmy teraz do podsumowania wszystkich opisanych przeze mnie miast.
Pozwoliłem sobie ocenić je, oraz co do poniektórych wystawić odpowiedni komentarz.


Silden: 7/10.
Cape Dun: 6,5/10.
Ardea: 4/10.
Vengard: 8,5/10.
Faring: 5,5/10.
Gotha: 9/10.
Montera: 7/10.
Geldern: 6/10.
Trelis 10/10.


Zapewne zastanawiacie się dlaczego Faring, Geldern oraz Adrea otrzymały tak niskie oceny.
Już wyjaśniam.
Te trzy mieściny pozostały praktycznie bez zmian.
Twórcy nie wysili się przy urozmaiceniu ich wyglądu.
Natomiast Gotha, Trelis, oraz Vengard dostały ode mnie najwyższe oceny.
Szczególnie w tym przypadku chciałbym podkreślić Trelis.
Widać, że Twórcy w tym przypadku podeszli profesionalnie do sprawy, tylko pogratulować.
Również mojej opini nie może umknąć Gotha oraz Vengard.
Gdy dotarłem do Vengardu, zobaczyłem to samo, co sobie wyobrażałem przed premierą.
ÂŻadnych nowości, poza tą zagrodą z krowami w środku stolicy, która znacznie mnie zniesmaczyła.
Dla tego Vengard otrzymał taką ocene, a nie inną.
Gotha była dla mnie miłym zaskoczeniem.
Po prostu czuć w niej ten buntowniczy klimat, który można było poczuć w Okarze, Reddock czy Nemorze.
Idealnie odwzorowana sceneria walki pomiędzy buntownikami, a orkami.

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim użytkownikom, za czas poświęcony przy czytaniu moich wypocin.
Pozdrawiam.
Nostress.

Opis miast wraz z galeriami będzie aktualizowany codziennie na bieżąco.
Zapraszam do komentowania.
Kopiowanie tudzież rozpowszechnianie treści oraz screenów bez zgody Autora jest surowo zabronione!
« Ostatnia zmiana: 29 Listopad 2008, 21:39:46 wysłana przez Nostress »

Offline Tensho

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Getsuga...Tensho!
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Listopad 2008, 00:11:06 »
Nieźle ale przydało by się więcej screenów np. z murami od strony rzeki i areną.
Ale tak czy inaczej fajny pomysł i wykonanie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Listopad 2008, 00:11:06 »

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Listopad 2008, 00:35:32 »
Dziękuję za uwagę, postaram się robić jak najwięcej screenów. Ruszyła również Galeria Zdjęć poszczególnych miast.

Paweł I

  • Gość
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Listopad 2008, 08:06:34 »
Podoba mi się twoja wypowiedz o miastach i fajne zdjęcia.

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Listopad 2008, 22:34:55 »
Nastąpiła aktualizacja. Dodano opis miasta Vengard, oraz galerie zdjęć. Zapraszam do lektury.
Oxinex, wyraźnie pisze na stronie głównej, że opis miast jest aktualizowany codziennie
« Ostatnia zmiana: 24 Listopad 2008, 22:42:16 wysłana przez Nostress »

Paweł I

  • Gość
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Listopad 2008, 14:11:18 »
Ciesze się że Vengard odbudowano i że są tam Paladyni,Koczownicy,Druidzi i Myrtańczycy.I spodobała mi się ta nowa rasa co dorównuje inteligencjom orków ale nie są od nich mądrzejsze i ciesze się że są do nas pokojowo nastawieni i tylko szkoda że nie mają nazwy.

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Listopad 2008, 21:16:43 »
Wszystko bardzo ładnie i dobrze zrobione ;] Gratuluję ;p Tylko jakbyś mógł to na wyższej konfiguracji... jakbyś mógł przynajmniej na średnią szczegółowość dać, no chyba że by Ci to przeszkadzało w graniu... najbardziej niepodobają mi sie tekstury ;p Ale jak na początku pisałem- kawał dobrej roboty i czekam na następne miasta ;D

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Listopad 2008, 22:50:01 »
Nastąpiła aktualizacja. Dodano opis miasta Faring, oraz galerie zdjęć. Zapraszam do lektury.
Jednocześnie chciałbym przeprosić czytelników, za dodawanie w tak późnych godzinach opisów.

Offline Oxinex

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Listopad 2008, 14:48:53 »
Nostress, jak ty takie screeny robisz?

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Listopad 2008, 15:01:31 »
O lol po prostu naciska taki pewien klawisz Print Screen na klawiaturze a potem włącza painta czy coś innego co on tam ma i wkleja screena... Ciężkie to nie jest.

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Listopad 2008, 15:03:21 »
Nostress, jak ty takie screeny robisz?

Używam frapsa. Gdybym robił tak jak napisał Rathar, zajęło by mi to wieczność.

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Listopad 2008, 15:04:10 »
Ja zazwyczaj robie Frapsem, lub Ctrl+Print Screen SysRq, jednak myślę że Nostress robie tym pierwszym sposobem, czyli programem Fraps ;]

Paweł I

  • Gość
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Listopad 2008, 15:22:14 »
Faring w rękach ludzi.Powinno byś tam więcej NPC

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Listopad 2008, 22:05:08 »
Nastąpiła aktualizacja. Dodano opis twierdzy Gotha, oraz obszerną galerie zdjęć. Zapraszam do lektury.

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Listopad 2008, 14:25:56 »
Nostress mógłbyś przybliżyć nam jak wyglądają frakcje w Forsaken gods? Tzn w podstawce byli buntownicy najemnicy i assasyni, jak to wyglada w dodatku...?

Paweł I

  • Gość
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Listopad 2008, 16:33:43 »
Fajnie że Gotha się tak zmieniła,że jest więcej NPC i się odbudowała.

Offline Sajan

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Listopad 2008, 17:06:43 »
W końcu wydaliśmy kasę w g3 na odbudowę gothy.Fajne screeny :).Pozdrawiam.
 Pisz dłuższe posty, które wnoszą więcej do tematu.

Offline Nekromanta Xardas

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Listopad 2008, 21:55:54 »
Nostress, mam pytanie.
Na jakiej konfiguracji grasz w Zmierzch Bogów?

Offline Azprime

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 669
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Listopad 2008, 22:01:44 »
Witam, dzisiejszy opis miast ukaże się nieco przed północą, za co bardzo wszystkich przepraszam.
Oczywiście zostaniecie poinformowani o aktualizacji.
Teraz odpowiem po kolei na wasze pytania.

Vigo: Frakcje w ZB się praktycznie nie zmieniły. Możemy spotkać przedstawicieli każdej z kultur.

Nekromanta Xardas: Już wcześniej pisałem w innym temacie, iż gram na najniższej konfiguracji, ze względu na szybkość poruszania się pomiędzy miastami.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopad 2008, 22:04:51 wysłana przez Nostress »

Offline Nekromanta Xardas

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Listopad 2008, 22:20:42 »
Nie na jakich DETALACH.
a na jakiej konfiguracji. Wytłumacze więc szerzej:
procesor
RAMy
karta graficzna.
;]

Podobają mi się strasznie teksty o tych miastach :) Kawał dobrej roboty.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Opis Miast w Dodatku.
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Listopad 2008, 22:20:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top