Rahtar przyszedł rozdrażniony do karczmy, czując jak złość w nim wzrasta. Trzydzieści procent jego fortuny miało pójść na takie męty jak ten przed nim! - pomyślał o żebraku siedzącym na ziemi i błagającym o darek. Rahtar wszedł do karczmy ignorując żebraka i zobaczył krasnoluda i człowieka rozmawiającego o browarach. Rzekł do nich:
-
Krasnal i Człowiek? - rzekł z niedowierzaniem, po czym spojrzał na nich znowu i rzekł:
-
Dobra ruszcie tyłek i chodźcie - po czym podszedł do lichwiarza i powiedział:
-
Witaj, jakie są szczegóły naszego - tu spojrzał na krasnoluda i człowieka -
zadania?
1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2. Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
41x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6
3. brak
4. brak
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.
Umiejętności:
- Walka brońmi miotanymi
- Walka brońmi jednoręcznymi
Specjalizacje:
- Walka Kuszą IV
- Walka mieczem III
Ataki:
Ataki brońmi miotanymi:
-Strzał 2 pociskami
-Potężny strzał
Zaklęcia:
brak
Atrybuty Wyuczane:
+ Pozyskiwanie pazurów
+ Pozyskiwanie kłów
+ Pozyskiwanie skór
+ Hard ciała
+ Zakładanie pułapek
+ Szczęście
+ Wytrzymałość na ból
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Kondycja
Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
Pas:
2 x Mocne Piwo
100 szt. złota