Autor Wątek: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!  (Przeczytany 151303 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #260 dnia: 10 Marzec 2009, 17:54:58 »
Cytuj
Nie będę tego poprawiał chyba, że ktoś mi da zapis gry z tym dialogiem.

To są pierwsze dialogi jakie możemy z nim zamienić, więc wystarczy, że zaczniesz grę od początku i "podskoczysz" przy użyciu kodów do Constantina i z nim pogadasz.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #261 dnia: 10 Marzec 2009, 18:04:22 »
Wyjaśnij po kolei co i jak, tj. kiedy wychodzi ten dialog o grzybach.

EDIT: Zrobiłem tak:
- Strzały do ognistego łuku (najsłabszego) sprzedaje Bosper (400 sztuk).
- Strzały do magicznego łuku sprzedaje Fisk (250 sztuk).
- Strzały do magicznej kuszy sprzedaje Cronos w Jarkendarze (180 sztuk).

Teraz tak, standardowo ognisty łuk zabiera 50 pkt. obrażeń, a magiczny łuk 100. Jak myślicie, ulepszyć ognisty łuk, tak, aby zabierał 100 pkt. obrażeń, a magiczny 150 punktów?
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 18:58:00 wysłana przez Respev »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #261 dnia: 10 Marzec 2009, 18:04:22 »

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #262 dnia: 10 Marzec 2009, 19:06:25 »
Wyjaśnij po kolei co i jak, tj. kiedy wychodzi ten dialog o grzybach.
ulepszyć ognisty łuk, tak, aby zabierał 100 pkt. obrażeń, a magiczny 150 punktów?
Ten błąd Constantina pojawia się dopiero po zostaniu jego czeladnikiem. Może dzisiaj wieczorem uda mi się ten błąd opisać. A co do tych łuków, to zależy od tego ile obrażeń zadaje magiczna kusza. Jak ok. 200, to czemu nie.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #263 dnia: 10 Marzec 2009, 19:11:38 »
Cytuj
A co do tych łuków, to zależy od tego ile obrażeń zadaje magiczna kusza. Jak ok. 200, to czemu nie.
Magiczna kusza zadaje 200 punktów obrażeń. Właśnie ustaliłem i wdrożyłem koszta magicznych strzał i bełtów:

- 1 magiczny bełt: 20 szt. zł. (za 1000 szt. zł. kupimy 50 bełtów).
- 1 magiczna strzała: 15 szt. zł.
- 1 ognista strzała: 10 sztk. zł.

Ponadto dodam opisy dla tej amunicji (na razie widnieje tylko cena), a także dla broni, które ją wykorzystują.

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #264 dnia: 10 Marzec 2009, 19:24:27 »
Cytuj
Teraz tak, standardowo ognisty łuk zabiera 50 pkt. obrażeń, a magiczny łuk 100. Jak myślicie, ulepszyć ognisty łuk, tak, aby zabierał 100 pkt. obrażeń, a magiczny 150 punktów?
Uważam, że to niezbyt dobry pomysł, gdyż mija się z pierwej ustalonym przeznaczeniem SP.
Jeżeli chcecie już robić te kombinacje z obrażeniami i magicznymi pociskami u kupców, to dobrze by było, gdyby gracze mieli wybór na naszym portalu, czy wolą SP tylko pozbawionego bugów i z poprawionymi dialogami, czy też wolą SP z ingerencją w te pociski. (Jak dotąd nowa wersja SP eliminowała starszą, dlatego sądzę, że SP4.xx powinien być tak samo dostępny jak SP5).

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #265 dnia: 10 Marzec 2009, 19:32:55 »
Boba, to są artefakty i powinny zadawać trochę obrażeń, a w rzeczywistości prawie każdy zwykły łuk jest lepszy od łuku ognistego.

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #266 dnia: 10 Marzec 2009, 20:04:02 »
Respev, z tym Constantinem to dopiero jutro. Miałem fajne sejwy, ale szlag mi je trafił i będę musiał grać od początku.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #267 dnia: 10 Marzec 2009, 20:16:07 »
OK, nie ma sprawy. I tak chcę wydać nową wersję dopiero jak zrobię niewidzialne ściany w spacerze w niektórych miejscach.

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #269 dnia: 10 Marzec 2009, 21:46:22 »
Mógłbyś podesłać zapis gry? Błąd naprawiłem, ale chcę zobaczyć jak to wygląda w grze.
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 21:52:46 wysłana przez Respev »

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #270 dnia: 10 Marzec 2009, 21:51:35 »
Proszę cię bardzo. Oto save. Tylko ten save jest z czystej NK (bez żadnego SP).
PS. A ten wysoki level to jest wynik kolejnego buga :lol: Wystarczy być w miarę silnym i BARDZO cierpliwym.
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 21:55:25 wysłana przez Bruce »

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #271 dnia: 10 Marzec 2009, 21:53:24 »
Mam więc rozumieć, że ten błąd był już w normalnym, niespatchowanym Gothicu?

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #272 dnia: 10 Marzec 2009, 21:54:49 »
Dokładnie tak. Czyli ten błąd się walał już od 7 miechów.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #273 dnia: 11 Marzec 2009, 01:41:47 »
Tak jak pisałem - błąd z Constantino usunąłem. Przed chwilą po 30 minutach główkowania definitywnie naprawiłem błąd z Miką i niekończącym się doświadczeniem. Teraz czeka mnie błąd z martwym Sengrathem, gdzie możemy wyciągnąć z niego wszystkie rzeczy, które mu sprzedaliśmy. Myślę, że nad tym chwilę posiedzę. Jutro (tj. dzisiaj ;)) pokombinuję z niewidzialnymi ścianami w Spacerze, żeby np. nie można było wejść na statek już w pierwszym rozdziale czy np. wejść po skałach do Górniczej doliny.

EDIT: Poprawiłem błąd związany z Sengrathem. Teraz nie wyciągniemy z jego zwłok rzeczy, które sprzedaliśmy mu przed jego zgonem.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2009, 01:56:31 wysłana przez Respev »

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #274 dnia: 11 Marzec 2009, 08:00:22 »
nie można było wejść na statek już w pierwszym rozdziale czy np. wejść po skałach do Górniczej doliny.
Nie zapomnij o klasztorze Magów Ognia.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #275 dnia: 11 Marzec 2009, 13:11:25 »
Tego jest znacznie więcej, ale podałem tylko przykłady...

EDIT: Za chwilę zostanie zmienione tło zapisu gry. Przedtem pochodziło ono z Gothic 2, gdyż twórcy nawet nie postarali się o wykonanie nowej grafiki dla tej czynności.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2009, 16:11:20 wysłana przez Respev »

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #276 dnia: 11 Marzec 2009, 17:01:32 »
Jakiś czas temu zgłaszałem błąd dot. wpisów w dziale "Nauka w Khorinis" - m.in. niepotrzebne wpisy itp. Przetestowałem to i zobaczyłem jedno niedociągnięcie. Myślę, że w przypadku Ignaza trzeba zrobić tak jak w przypadku Meldora i Kardifa czyli jak otrzymaliśmy wpis o nauce od Kardifa to nie otrzymamy go od Ignaza i na odwrót. Screen - http://ifotos.pl/uploaded/74363.JPG

W przypadku Constantina jest jeszcze jeden problem(już o tym pisałem) "Kiedy pierwszy raz spotykamy Constantina widnieje u niego dialog "Zechcesz nabyć nieco ziół", lecz gdy użyjemy tego dialogu Bezi nic mu nie daje a dialog znika; kiedy unikamy tego dialogu rozmawiając np. na temat bycie u niego czeladnikiem to on również znika. Może to pojawia się tylko wtedy gdy strażników przekupiliśmy ziółkami? Nie myślałeś żeby dialog o leczeniu u Constantina zrobić wielorazowy? Znika on po pierwszym dialogu na ten temat. Wydaje mi się, że lepiej jak można by było się leczyć u niego przez cały czas, ale to już twoja decyzja.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #277 dnia: 11 Marzec 2009, 17:31:44 »
Cytuj
Wydaje mi się, że lepiej jak można by było się leczyć u niego przez cały czas, ale to już twoja decyzja.
Jezus Maryja... po jakiego szatana? Po co zrobić ten dialog wielorazowy, skoro Constantino nas nie leczy, tylko mówi:
Cytuj
func void DIA_Constantino_Heilung_Info()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Constantino_Heilung_15_00");   //Potrzebuję leczenia.
   AI_Output(self,other,"DIA_Constantino_Heilung_10_01");   //Co, jesteś ranny?
   Info_ClearChoices(DIA_Constantino_Heilung);
   Info_AddChoice(DIA_Constantino_Heilung,"Nie.",DIA_Constantino_Heilung_Nein);
   Info_AddChoice(DIA_Constantino_Heilung,"Tak.",DIA_Constantino_Heilung_Ja);
};

func void DIA_Constantino_Heilung_Ja()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Constantino_Heilung_Ja_15_00");   //Tak.
   if(other.attribute[ATR_HITPOINTS] < other.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
   {
      AI_Output(self,other,"DIA_Constantino_Heilung_Ja_10_01");   //Idź więc do Vatrasa, on cię pozbiera do kupy. I przestań krwawić na moją podłogę!
   }
   else
   {
      AI_Output(self,other,"DIA_Constantino_Heilung_Ja_10_02");   //To ledwie draśnięcie, a ja mam ważniejsze rzeczy do roboty niż rozmowa z tobą.
   };
   AI_StopProcessInfos(self);
};

func void DIA_Constantino_Heilung_Nein()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Constantino_Heilung_Nein_15_00");   //Nie.
   AI_Output(self,other,"DIA_Constantino_Heilung_Nein_10_01");   //Wynoś się więc, bo zaraz BÊDZIESZ ranny.
   AI_StopProcessInfos(self);
};

Cytuj
W przypadku Constantina jest jeszcze jeden problem(już o tym pisałem) "Kiedy pierwszy raz spotykamy Constantina widnieje u niego dialog "Zechcesz nabyć nieco ziół"
A ja się o sejw oczywiście pół roku doprosić nie mogę... Co do Ignaza, u mnie nie ma podwójnego wpisu. Na pewno wgrałeś patch na czystego Gothica?

BTW:
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2009, 18:04:12 wysłana przez Respev »

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #278 dnia: 11 Marzec 2009, 18:24:06 »
Cytuj
Kiedy pierwszy raz spotykamy Constantina widnieje u niego dialog "Zechcesz nabyć nieco ziół", lecz gdy użyjemy tego dialogu Bezi nic mu nie daje a dialog znika; kiedy unikamy tego dialogu rozmawiając np. na temat bycie u niego czeladnikiem to on również znika. Może to pojawia się tylko wtedy gdy strażników przekupiliśmy ziółkami?
Ja tu nie widzę żadnego błędu. Kiedy powiemy Constantinowi Zechcesz nabyć nieco ziół, to wtedy on odpowie Jeśli masz jakieś na sprzedaż, a my dostaniemy za to doświadczenie. Tak więc ziół nie powinniśmy mu dawać, więc nie jest to błąd.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #279 dnia: 11 Marzec 2009, 18:29:19 »
Właśnie, Robben ma rację. Dzisiaj wykombinowałem wraz z zarządem "Złotych Wrót" niewidzialne ściany. Jeśli wszystko pójdzie po myśli, jutro zacznę wdrażać te niewidzialne ściany do świata. Mam nawet taką koncepcję. Jak wiecie, albo i nie, jest taki nienaprawialny błąd w Gothicu, dzięki któremu możemy przejść obok strażników. Chodzi konkretnie o chodzenie bokiem (tzw. WSADem) koło straży. Mam taki pomysł, aby za wszystkimi strażnikami w grze (np. tymi pilnującymi wejścia do górnego miasta) wsadzić niewidzialną ścianę. Jeśli ktoś będzie próbował przejść obok strażników WSADem, to mu się nie uda, gdyż ściana ta zniknie dopiero wtedy, gdy będziemy mieć uprawnienia do wejścia do górnego miasta i tak dalej.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2009, 18:37:43 wysłana przez Respev »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #279 dnia: 11 Marzec 2009, 18:29:19 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top