Autor Wątek: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!  (Przeczytany 151076 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mysza

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #240 dnia: 23 Luty 2009, 20:33:33 »
Witam wszystkich!
Ja mam takie pytanie:
Otóż wydaję mi się, że po zainstalowaniu SP v1.3 zmieniło mi to wymaganie określonej ilości doświadczenia na poziom, bo w normalnym G2:NK bez żadnych modów czy patchów potrzebowałem 500ptk doświadczenia na drugi poziom a teraz potrzebuję aż 1500ptk doświadczenia....
Czy można przywrócić stary system poziomowy? Czy wystarczy tylko pozmieniać coś w danym pliku czy trzeba mieszać w kodzie?
Proszę o pomoc!
Z góry dziękuję!

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #241 dnia: 23 Luty 2009, 21:38:49 »
Po pierwsze, prace wznowię, jak będę miał czas. Obecnie piszę felieton, obmyślam nową odsłonę strony wraz z Isentorem i tak dalej. Po drugie, co do Myszy - coś ci się poknociło. O ile dobrze pamiętam, startujemy z poziomem zerowym i do zdobycia pierwszego poziomu potrzebujemy 500 punktów doświadczenia, a do zdobycia drugiego 1500. Nie wiem, gdzie ty tu widzisz błąd. Na pewno w wersji podstawowej nie było inaczej, gdyż skryptów odpowiadających za takie rzeczy nawet nie ruszałem. Mam dużo na głowie i jako, że mam robić to wszystko sam, zwyczajnie mi się nie chce. Są granice, dlatego wydam to wtedy, jak będzie mi się chciało. O ile dobrze pamiętam, zostały tylko duperele, które zgłaszał Szkodnik (zapisy w dzienniku) i tyle. Wszystkie zgłoszone niemieckie teksty zostały przetłumaczone na polskie (a było ich tyle, że prawie nic).
« Ostatnia zmiana: 23 Luty 2009, 21:45:47 wysłana przez Respev »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #241 dnia: 23 Luty 2009, 21:38:49 »

Offline Mysza

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #242 dnia: 23 Luty 2009, 22:30:14 »
Oh, bardzo przepraszam Cię Respev i zwracam honor. :D
Pomyliło mi się z inną grą, bo w Gothicu zaczyna się z 0 lvl, a w tą grę co grałem z 1 lvl.
Dzięki wielkie i powodzenia z SP 1.4! A także z nowszymi wersjami!

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #243 dnia: 08 Marzec 2009, 16:10:38 »
Dzisiaj wznowiłem prace. Nowe SP będzie wprowadzało jedną, całkiem przydatną opcję dla posiadaczy systemu Vista. Otóż dzięki SP 1.4 posiadacze Visty w końcu będą słyszeć muzykę w grze podczas rozgrywki.
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2009, 18:24:44 wysłana przez Respev »

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #244 dnia: 08 Marzec 2009, 17:44:35 »
Fajnie to słyszeć:); z tą muzyką w systemie Vista(a raczej jej brakiem) to był problem, fakt. Przemyślałeś sprawę błędów wymagających obsługi Spacera(np. niepotrzebny kamień przy Czarnym Trolu)? Pytałeś kogoś w związku z tym na forum theModders?

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #245 dnia: 08 Marzec 2009, 18:24:00 »
Cytuj
Pytałeś kogoś w związku z tym na forum theModders?
Nie pytałem, bo nie będę się na razie tym zajmować. Nadmienię jeszcze, że kamieni nie usuwa się Spacerem, a programem 3Ds Max (przynajmniej te większe, jak np. półka skalna).
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2009, 18:28:15 wysłana przez Respev »

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #246 dnia: 08 Marzec 2009, 19:40:12 »
Twój SP, twoja wola. Aha pamiętaj żeby zmienić numer wersji Service Packa w instalatorze(przy SP 1.3 zapomniałeś) jak i w Readme oraz popraw go(na samym dole w wersji 1.0 powtarzają się dwa wpisy, pisałem już do ciebie na ten temat).
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2009, 19:42:14 wysłana przez Szkodnik_66 »

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack 1.x dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #247 dnia: 08 Marzec 2009, 22:17:08 »
Nowa wersja. Szczegóły na samym początku tematu, w pierwszym poście.

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #248 dnia: 10 Marzec 2009, 08:20:07 »
Wielkie dzięki Respev za tego SP. Ale mam jedno pytanie. Pisałeś wcześniej, że to jest ostatnia wersja. Czy od tamtego czasu zmieniłeś zdanie czy też już więcej nie będzie żadnych SP?
PS. I czy mogę walnąć newsa o tym SP na stronie Poziomkaz?

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #249 dnia: 10 Marzec 2009, 10:29:39 »
Myślę, że to nie będzie ostatnia wersja. Szukam kogoś, kto pomógłby mi od strony Spacera. Chcę w SP v1.5 dodać niewidzialne ściany tu i ówdzie, by np. nie można było się dostać do górniczej doliny w pierwszym rozdziale, bo w tej chwili, aby do wykonać wystarczy wspiąć się na pasmo górskie obok wieży Xardasa. Chciałbym też dodać możliwość kupowania strzał do magicznej kuszy oraz magicznego i ognistego łuku (nie wiem, czy dobrze zapamiętałem nazwy, gdyż dawno nie grałem). Strzały/bełty byłyby do kupienia np. u Bospera. Powiedzmy, że 30 sztuk złota za jedną strzałę/bełt (zależy od obrażeń zadawanych przez broń). To akurat jest pomysł, który musi zostać obmyślony wraz z czytelnikami Tawerny, tak więc proszę o opinie, czy wprowadzić coś takiego w życie czy też nie. Kupcy mieliby dla nas tą specjalną amunicję do jakże zacnych artefaktów dopiero wtedy, gdy będziemy mieć któreś z nich w ekwipunku. Przykładowo: zdobędziemy magiczną kuszę i od tej chwili Bosper będzie miał na stanie amunicję do niej. Gdy kuszę sprzedamy, Bosper nie będzie w posiadaniu takowych bełtów.

Cytuj
PS. I czy mogę walnąć newsa o tym SP na stronie Poziomkaz?
Tak. Założenie jest takie, żeby o SP v1.4 dowiedziało się jak najwięcej ludzi, gdyż jest to na pewno jedna z tych pożyteczniejszych polskich modyfikacji dla "Nocy Kruka" (co prawda nie wymaga GothicStartera i jest samowystarczalny, ale to w końcu modyfikacja), a może nawet najważniejsza.
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 11:03:41 wysłana przez Respev »

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #250 dnia: 10 Marzec 2009, 11:29:34 »
Ale chyba zeszwabiłeś jeden tekst Xardasa. Na samym początku. Mówi: "Ale to nie wszystko. Niedawno doszły mnie słuchy o jeszcze innym zagrożeniu". Jak chcesz mogę ci dać screena.
A co do pomysłu z tą amunicją do tych nowych broni jest super. Nigdy ich nie używałem z racji tego, że strzał/bełtów do nich jest bardzo mało.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #251 dnia: 10 Marzec 2009, 11:35:13 »
Cytuj
Ale chyba zeszwabiłeś jeden tekst Xardasa. Na samym początku. Mówi: "Ale to nie wszystko. Niedawno doszły mnie słuchy o jeszcze innym zagrożeniu". Jak chcesz mogę ci dać screena.
Chodzi ci o to, że on to mówi po niemiecku?

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #252 dnia: 10 Marzec 2009, 11:43:57 »
Mówi po polsku, ale pisze po niemiecku.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #253 dnia: 10 Marzec 2009, 11:46:15 »
Dziwne. Nie ruszałem skryptu Xardasa od pierwszej wersji SP, a nikt do tej pory tego nie zgłosił (sam tego nie zauważyłem). Zaraz sprawdzę.

EDIT: Sprawdziłem. U mnie ten tekst wyświetla się po polsku. Nie masz czasem zainstalowanego niemieckiego GMDK?
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 11:59:58 wysłana przez Respev »

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #254 dnia: 10 Marzec 2009, 11:59:27 »
Mam tylko playerkita i moda Jaktyl PL. Może to jest przyczyna?

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #255 dnia: 10 Marzec 2009, 12:01:28 »
Masz rację, jest po niemiecku, jeśli nie wybierzemy najpierw opcji "O jakim innym zagrożeniu mówisz.". Wina Lorda Michała. Poprawię i wydam nową wersję. Dziwi mnie, dlaczego nikt przez 7 miesięcy działalności SP nie poinformował mnie o tym błędzie. Jest też drugi babol przy dialogach z Xardasem (i nie mowa tutaj o tekście w języku niemieckim), właśnie go poprawiłem.

Powtarzam: SP powstał na "polskich" skryptach Lorda Michała, które to po polsku są w rzeczywistości w 70%. 30% skryptów musiałem sam tłumaczyć lub poprawiać w kwestii językowej, ale zawsze może mi coś umknąć.

EDIT: Pracuję teraz nad tymi bełtami do magicznej kuszy i tak dalej. Bardzo prosty warunek i działa. Muszę tylko zwiększyć cenę magicznych bełtów.

Cytuj
if (Npc_HasItems(other,ItRw_Addon_MagicCrossbow) //Jeśli mamy magiczną kuszę...
   && (Bosper_Amunicja_do_magicznej_kuszy == FALSE))
   {
      CreateInvItems (slf, ItRw_Addon_MagicBolt, 150); //Pojawia się 150 bełtów na sprzedaż u Bospera.
      
      Bosper_Amunicja_do_magicznej_kuszy = TRUE;
   };
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 12:50:48 wysłana przez Respev »

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #256 dnia: 10 Marzec 2009, 16:36:52 »
Pomysł z magicznymi bełtami do magicznej kuszy oraz strzałami do ognistego łuku wydaje mi się w porządku. Pamiętasz taki zamknięty teren w Jarkendarze koło któregoś z budowniczych. Z tego co pamiętam z tego terenu mogłoby się wydostać jedynie na kodach(chodź mogę się mylić). Może jak znalazłbyś kogoś od Spacera to dodałbyś jaką wystającą skałę, dzięki której można by wrócić lub coś innego. Aha pamiętam, że były jeszcze błędy z Constantinem, czy o nich zapomniałeś?

Offline Bruce

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 3
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #257 dnia: 10 Marzec 2009, 17:02:57 »
A te bełty i strzały będą się odnawiały co rozdział tak jak zwykłe czy też jak się raz kupi to już tyle będzie do końca gry? A z tym zamkniętym obszarem, to jeszcze bym proponował jakoś zamknąć klasztor Magów Ognia. Da się tam wejść wdrapując się na skałę obok po prawej stronie. Stamtąd można już łatwo wskoczyć na dach klasztoru i zejść bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. Ponadto zauważyłem błąd, który nie występował w zwykłym NK, w SP już miałem go 3 razy. Mianowicie jak się "pogania" dialogi, to one po prostu znikają i nic nie słychać, a postacie stoją tak jakby gadały ze sobą. Tutaj działa tylko kombinacja Shift+Esc i wyjście z gry. Wczytanie sejwa ani nowa gra nie pomaga. Dodam, że wtedy nie miałem playerkita ani żadnego moda.
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2009, 17:15:49 wysłana przez Bruce »

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #258 dnia: 10 Marzec 2009, 17:31:10 »
Pamiętasz taki zamknięty teren w Jarkendarze koło któregoś z budowniczych. Z tego co pamiętam z tego terenu mogłoby się wydostać jedynie na kodach(chodź mogę się mylić). Może jak znalazłbyś kogoś od Spacera to dodałbyś jaką wystającą skałę, dzięki której można by wrócić lub coś innego.
Nie ma sensu zmieniać niczego w otoczeniu, ponieważ da się stamtąd wydostać w "normalny" sposób. Choćby dzięki wyuczonej akrobatyce.
Tutaj jest nawet o tym cały temat.
Nie schodząc bardziej z tematu i wypowiadając się na temat samego Service Pack'a, dzisiaj odpaliłem po raz kolejny Noc Kruka (z zainstalowaną już wersją 1.4) z nadzieją, że łatka naprawdę mi się przyda.

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #259 dnia: 10 Marzec 2009, 17:47:57 »
Cytuj
Może jak znalazłbyś kogoś od Spacera to dodałbyś jaką wystającą skałę
Takich rzeczy nie robi się w Spacerze.

Cytuj
Aha pamiętam, że były jeszcze błędy z Constantinem, czy o nich zapomniałeś?
Nie będę tego poprawiał chyba, że ktoś mi da zapis gry z tym dialogiem.

Cytuj
A te bełty i strzały będą się odnawiały co rozdział tak jak zwykłe czy też jak się raz kupi to już tyle będzie do końca gry?
Będzie tylko około 200 bełtów do końca gry. Nie będą się odnawiać w asortymencie Bospera. Po prostu będą jednorazowe. Tak samo ze strzałami (tzn. tymi magicznymi).

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #259 dnia: 10 Marzec 2009, 17:47:57 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top