Autor Wątek: Pochodnia i save  (Przeczytany 3118 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Demola

  • Gość
Pochodnia i save
« dnia: 11 Lipiec 2008, 14:47:38 »
Gram w Gothic II PL 1.3 bez dodatku, oryginal. Robie save z pochodnia w rece, gdy pozniej go wczytuje, okazuje sie ze nie trzymam juz pochodni. Macie na to jakas recepte? Moim zdaniem jest to ogromne niedociagniecie. Jest na to jakis patch?

Offline Tidus

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 825
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Per Aspera Ad Astra...
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec 2008, 15:08:57 »
A czy naprawdę nie możesz zapalić jej ponownie? Z tego co się orientuję jedynym Patch'em jaki wyszedł po 1.3 do zwykłego, jest 2.6 do G2nK, tak więc jeżeli masz samo G2 to nic na to nie poradzisz, chociaż pytałem kumpla przed chwilą, gdyż ten także nie ma dodatku i u niego o dziwo taka sytuacja nie ma miejsca. Nie jest to jednak karygodny błąd bez którego nie możesz grać, więc zawsze możesz używać zaklęcia światła albo gasić pochodnię przed zapisem i zapalić po wznowieniu gry.
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec 2008, 15:10:25 wysłana przez Tidus »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec 2008, 15:08:57 »

Demola

  • Gość
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Lipiec 2008, 18:11:56 »
Przechodze Gothica drugi raz, gram od poczatku. Gdy zrobie load, pochodnia ktora trzymalem po prostu znika. Musze odpalac NOWÂĄ. Nie chce tracic 15 pochodni na jednym, nocnym polowaniu. Mozesz sie dowiedziec jaka wersje gry ma ten kolega, czy PL, oryginal, pirat?

Przy okazji: czy mozliwe jest trzymanie w jednym reku pochodni, a w drugiej miecza jednorecznego? Moja postac automatycznie upuszcza zapalona pochodnie gdy wyciagam miecz.

Respev

  • Gość
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Lipiec 2008, 18:14:38 »
Cytuj
Mozesz sie dowiedziec jaka wersje gry ma ten kolega, czy PL, oryginal, pirat?
Muszę coś dopowiedzieć, bo wręcz nienawidzę tego typu pytań. Oryginalna gra od nielegalnej kopii nie różni się niczym (no, poza złamanymi zabezpieczeniami przed kopiowaniem)! W tej i tej wersji są identyczne skrypty, więc jest to nad wyraz głupie pytanie.

Offline Tidus

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 825
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Per Aspera Ad Astra...
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Lipiec 2008, 18:40:00 »
Pan kolega ma nieoficjalną kopię w wersji 1.3.

Jeżeli pojawia się taki problem, to nic z tym już nie zrobisz. Możesz spróbować korzystać z zaklęć światła i sprawdzać, czy z nimi będzie tak samo.

Cytuj
Przy okazji: czy mozliwe jest trzymanie w jednym reku pochodni, a w drugiej miecza jednorecznego? Moja postac automatycznie upuszcza zapalona pochodnie gdy wyciagam miecz.
W G2 nie o ile mnie pamięć nie myli.

Demola

  • Gość
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Lipiec 2008, 01:38:35 »
Ok dzieki

Cytuj
Mozesz sie dowiedziec jaka wersje gry ma ten kolega, czy PL, oryginal, pirat?
Muszę coś dopowiedzieć, bo wręcz nienawidzę tego typu pytań. Oryginalna gra od nielegalnej kopii nie różni się niczym

Plyty kopiowane maja czasami tendencje to wykazywania bledow aplikacji. To znaczy ze w pirackiej grze mozna spotkac bugi, ktore nie wystepuja w oryginalnym odpowiedniku. Podsumowujac: nad wyraz glupia, to byla twoja odpowiedz.

Offline Gerid

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: -2
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Lipiec 2008, 07:45:36 »
mam rozwiazanie na twoj problem :P
idz spac do rana a potem idz polowac mniej kasy uzyjesz na pochodznie, zwoje

Respev

  • Gość
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Lipiec 2008, 09:22:30 »
Cytuj
Plyty kopiowane maja czasami tendencje to wykazywania bledow aplikacji. To znaczy ze w pirackiej grze mozna spotkac bugi, ktore nie wystepuja w oryginalnym odpowiedniku
Przykład? Są to kopie 1:1 (gdyby nie liczyć zabezpieczeń). Jakie błędy? W grze? Np. znikający troll? IMO, większego kretynizmu w życiu nie słyszałem. Błędy w stylu błędów systemowych występują już nie z winy kopii (no, chyba, że płyta źle wypalona, albo nagrana, ale wtedy gra nie dała by się nawet zainstalować), a jedynie z pliku wykonywalnego, który został źle, nazwijmy to, odwrócony przez programistę w assemblerze w celu usunięcia/wykiwania zabezpieczeń. Nawet jakbyś stanął do góry nogami, gra skopiowana po instalacji oferuje dokładnie to samo co wersja oryginalna. Instalator sprawdza sumę kontrolną md5 plików, które wchodzą w skład instalacji (w przypadku InstallShielda, skrypty Inno Setup to co innego), gdyby coś było nie tak (chociażby jakiś plik różnił się wagowo o jeden bajt), instalacja nie powiedzie się! Proszę nie wprowadzać użytkownika w błąd, gdyż jedyne znaczenie w tym, jaka jest wersja gry, którą posiada dana osoba, przechowywane jest w mózgu takiego delikwenta, a nazywa się moralność.
« Ostatnia zmiana: 12 Lipiec 2008, 09:33:17 wysłana przez Respev »

Offline Nordale

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 202
  • Reputacja: 9
  • Płeć: Mężczyzna
  • bu
Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Lipiec 2008, 11:07:56 »
Ja też tak mam, ale mi to nie przeszkadza :P. Rozwiązanie? Na polowania chodź w dzień, a nie w nocy :P

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pochodnia i save
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Lipiec 2008, 11:07:56 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top