Autor Wątek: Sammel-Mod V0.1 - mod do G3  (Przeczytany 6680 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adanos7

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 198
  • Reputacja: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złote Wrota Team
Sammel-Mod V0.1 - mod do G3
« dnia: 30 Czerwiec 2008, 09:06:40 »

Chciałbym niniejszym zaprezentować wam mod "Zbieranina" do Gothica 3, ... jak można wywnioskować z tytułu tematu jest to wersja 0.1.
Wraz z Bratem Xardasa skończyliśmy tłumaczenie tego moda do G3.
Temat:
angielski: http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=399778
niemiecki: http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=399772

Granie, instalacja i savegames powinno się zacząć nową grę, większość modów może działać właściwie, ale nie wszystkie.

Instalacja:
ÂŚciągnij moda, wypakuj całą zawartość do katalogu głównego gry, np. C:\Program Files\Gothic III\Data.
Jeśli Windows zapyta się, czy nadpisywać plik, odpowiadamy, że nie. Sprawdzamy, który plik ma zostać nadpisany i zmieniamy jego nazwę. Np. jeśli okaże się, że plik Strings.p01 ma zostać nadpisany, to zmieniamy jego nazwę na Strings.p02. Analogicznie robimy tak z każdym plikiem, który może zostać nadpisany. Jeśli okaże się, że nie widać wszystkich zmian sprawdzamy czy nie ma jakiś "przerw" między plikami. Np. jeśli okaże się, że po wypakowaniu są pliki gui.p00 i gui.p02, to musimy zamienić nazwę ostatniego dodanego pliku (w tym przypadku pliku gui.p02) na gui.p01.

Wymagania: G3 spatchowany do wersji 1.6.

Download:
wersja niemiecka i angielska:
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...amp;file_id=331
Wersja polska:
http://rapidshare.com/files/125594429/ReloadedV01PL.rar.html
http://www.sendspace.com/file/7nbx10


Uwaga: po włączeniu wersji niemieckiej i/lub angielskiej nie ma żadnych napisów! Jest co prawda możliwość włączenia wersji niemieckiej, ale wiążę się to z wypakowaniem folderu Strings.p01 i zamianą dwóch linijek, a następnie spakowaniem pliku.
Zawartość:
Od innych modderów:
(Nazwa modu - Modder)

OldSound Mod! - xalitus
Lens Flare (no sun at all)! - Lazor
In-game-Maps - mistress_larisa & Maroder
Iks' Gesichts-texturen - iks
Demonium's Texturen - Demonium
Alternative Paladin Armor - spiros_kreta
Creature/NPC Alternative Skins - Negative
Wassermagier Robe - Jakhendar Gardist
Dark Rhobar - Lord Stark
Diego RĂźstung V2.0 - Dain93 / Ice-dragon / Shak-otay
Flaming Robe - Jakhendar Gardist / Ynmar
TemplerRßstungsMod (AngarMod) - Ruinenwächter

Od WernerTWC:
Tekstury:
G3_Monster_Bloodfly_Body_Diffuse_S1.ximg
G3_Monster_Deer_Body_Diffuse_S1.ximg
G3_Monster_Goblin_Body_Diffuse_S1.ximg

GUI-Tweak:
Brak kompasu, 3 małe paski, brak tła (w dialogach)

Story-Helper-Mod
Scavanger slow down mod
Magic mod
Jednoręczna pałka
Kilka zadań (naprawdę nie więcej, nie oczekujcie zbyt dużo, proszę!)
Brak muzyki podczas wczytywania
Kilka opisów w oddali ( łóżko, krzesło, tron)
Jednoręczny miecz z rudy
Parę Screenshots:

Tekstury twarzy by Iks:
http://forum.jowood.com/showpost.php?p=222...amp;postcount=1

Tekstury by Demonium: przed/po
 

Alternatywna zbroja paladyna:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...tachmentid=7659

Zmieniony wygląd potworów/NPC-ów:
http://img402.imageshack.us/img402/8215/demonbackfq8.jpg
http://img103.imageshack.us/img103/2180/orcbossbfrntss4.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/5352/orcshamanbackxt7.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6158/undeadpribackcq7.jpg

Szata Maga Ognia:
http://upload.worldofplayers.de/files/firemages.jpg

Szata Maga Wody:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...achmentid=11049

Diego:
http://upload.worldofplayers.de/files/vyadiego.jpg

Angar:
http://upload.worldofplayers.de/files/angar.jpg

Jednoręczna pałka:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...achmentid=13487

Jednoręczny magiczny miecz z rudy i jednoręczny topór:
http://upload.worldofplayers.de/files/onehander.jpg

Mroczny Rhobar:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...achmentid=14707


Nowe kody:
Spoiler
Kody, na "rzeczy" (Templates), których nie można otrzymać w normalny sposób:

Dwuręczny miecz z rudy jako broń jednoręczna: It_1H_Sword_Ore_01

Jednoręczna pałka z kolcami: It_Axe_NailedClub_02

Zbroja ÂŚwiątynna: Body_OldTempler

Brat Xardasa (Test-NPC, bez większego znaczenia): Xarda2

Mr. Help's Brother (pomocnik, który może nam pomóc w trudnej sytuacji...): s2

Kody, na "rzeczy" (Templates), które można otrzymać w normalny sposób:

Topór sprawiedliwości (Topór bitewny jako broń jednoręczna): It_Axe_BattleAx2_01

Młot Jacka (przedmiot potrzebny do misji): Jacks___Hammer

Talerz zmarłej żony Jacka (przedmiot potrzebny do misji): It_Plate_Silver__Jack

List rekocholeracyjny (przedmiot potrzebny do misji): It_Judge____Letter

Nowe zadania i dialogi u:

Hamlar, Jens, Jack, Gorn, Farmon, Lares, Rhobar, Sędzia, Szkielet u Xardasa.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2008, 14:54:20 wysłana przez Adanos7 »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipiec 2008, 18:59:42 »
Moda nie instalowałem. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że link do zdjęć jest nieprawidłowy i pewnie wielu po kliknięciu, nic się nie pojawiło, prócz błędu (nie ufajmy BBCode ;P). Wystarczy jedynie skopiować całą nazwę (nie odnośnik) i wkleić adres do wyszukania. Działa to tak z tymi screenami:

Cytuj
Zmieniony wygląd potworów/NPC-ów:
http://img402.imageshack.us/img402/8215/demonbackfq8.jpg
http://img103.imageshack.us/img103/2180/orcbossbfrntss4.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/5352/orcshamanbackxt7.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6158/undeadpribackcq7.jpg

Szata Maga Ognia:
http://upload.worldofplayers.de/files/firemages.jpg

Diego:
http://upload.worldofplayers.de/files/vyadiego.jpg

Angar:
http://upload.worldofplayers.de/files/angar.jpg

Jednoręczna pałka:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...achmentid=13487

Jednoręczny magiczny miecz z rudy i jednoręczny topór:
http://upload.worldofplayers.de/files/onehander.jpg

W reszcie, po kliknięciu, należy usunąć "dziwną część" tp. "http.com//. Strona się wtedy wczytuje, jednak screenów wtedy i tka nie dojrzałem ^^.

Mam noobowskie pytania, gdyż nie znam się na tym w ogóle. Czy po zainstalowaniu moda, mogą wystąpić jakieś większe problemy (tp wywalanie, zawieszanie się przy jakiś lokacjach, większe wymagania)? Czy gra poprawia coś, prócz tekstur, paru rzeczy i misji? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipiec 2008, 18:59:42 »

Offline Adanos7

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 198
  • Reputacja: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złote Wrota Team
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Lipiec 2008, 19:19:05 »
Moda nie instalowałem. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że link do zdjęć jest nieprawidłowy i pewnie wielu po kliknięciu, nic się nie pojawiło, prócz błędu (nie ufajmy BBCode ;P). Wystarczy jedynie skopiować całą nazwę (nie odnośnik) i wkleić adres do wyszukania. Działa to tak z tymi screenami:

Cytuj
Zmieniony wygląd potworów/NPC-ów:
http://img402.imageshack.us/img402/8215/demonbackfq8.jpg
http://img103.imageshack.us/img103/2180/orcbossbfrntss4.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/5352/orcshamanbackxt7.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6158/undeadpribackcq7.jpg

Szata Maga Ognia:
http://upload.worldofplayers.de/files/firemages.jpg

Diego:
http://upload.worldofplayers.de/files/vyadiego.jpg

Angar:
http://upload.worldofplayers.de/files/angar.jpg

Jednoręczna pałka:
http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...achmentid=13487

Jednoręczny magiczny miecz z rudy i jednoręczny topór:
http://upload.worldofplayers.de/files/onehander.jpg

W reszcie, po kliknięciu, należy usunąć "dziwną część" tp. "http.com//. Strona się wtedy wczytuje, jednak screenów wtedy i tka nie dojrzałem ^^.

Mam noobowskie pytania, gdyż nie znam się na tym w ogóle. Czy po zainstalowaniu moda, mogą wystąpić jakieś większe problemy (tp wywalanie, zawieszanie się przy jakiś lokacjach, większe wymagania)? Czy gra poprawia coś, prócz tekstur, paru rzeczy i misji? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dzięki za wiadomość. Poprawiłem chyba wszystkie, choć chyba do niektórych wygasły linki. Jakieś większe problemy? Raczej nie. Większych wymagań też nie ma. Jeśli chodzi ci czy poprawia bugi, to raczej nie. Nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy w płynności gry.
« Ostatnia zmiana: 01 Lipiec 2008, 19:19:36 wysłana przez Adanos7 »

Offline TheDarkCristal

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Lipiec 2008, 14:42:25 »
Mam pytanie: Gdzie jest sędzia o którym mówi nam Jack i skąd wziąśc jego topór?
I jeszcze jedno czy w modzie dodana jest żona Bezimiennego?
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2008, 14:44:23 wysłana przez TheDarkCristal »

Offline Adanos7

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 198
  • Reputacja: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złote Wrota Team
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Lipiec 2008, 13:12:54 »
Mam pytanie: Gdzie jest sędzia o którym mówi nam Jack i skąd wziąśc jego topór?
SPOILER (aby zobaczyć podświetl linijkę niżej)
Jest w Okarze.
KONIEC SPOILERA
I jeszcze jedno czy w modzie dodana jest żona Bezimiennego?
Nie.

Offline k00ba

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Lipiec 2008, 12:28:08 »
Niestety, ale musiałeś się pomylić, po wklejeniu tego pliku do folderu data w g3, uruchomieniu gothica i wpisaniu w konsoli kodu give Body_OldTempler, nie otrzymuję tej zbroi. dla bezpieczeństwa wpisałem idkfa i też jej nie znalazłem. Pik ten natomiast zmienił tekstury zbroi herszta, miltena, itd...
Jak będziesz wiedział, któy plik po wpisaniu kodu give Body_OldTempler da mi zbroję strażnika świątynnego w ekwipunku to daj znać :)

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Offline Adanos7

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 198
  • Reputacja: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złote Wrota Team
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Lipiec 2008, 15:44:37 »
Niestety, ale musiałeś się pomylić, po wklejeniu tego pliku do folderu data w g3, uruchomieniu gothica i wpisaniu w konsoli kodu give Body_OldTempler, nie otrzymuję tej zbroi. dla bezpieczeństwa wpisałem idkfa i też jej nie znalazłem. Pik ten natomiast zmienił tekstury zbroi herszta, miltena, itd...
Jak będziesz wiedział, któy plik po wpisaniu kodu give Body_OldTempler da mi zbroję strażnika świątynnego w ekwipunku to daj znać :)

Z góry dzięki i pozdrawiam.
Oprócz pliku _compiledImage.p02 musisz wkleić jeszcze: Templates.p02 i Strings.p01. Teraz musi działać, bo tym razem sprawdzałem.

Offline k00ba

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Lipiec 2008, 16:49:56 »
dzięki serdeczne! Btw, czy plik Strings.p01 nie odpowiada czasem za dialogi? :o
I takie jeszcze mam pytanie, zauważyłem plik Project_compiledimage02. jest on podobny nazwą do tego pierwszego... czy on tez jest wymagany? czy ma związek z tym plikiem?

Pozdrawiam.

Offline Adanos7

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 198
  • Reputacja: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złote Wrota Team
Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Lipiec 2008, 19:12:53 »
W pliku Strings.p01 są wszystkie teksty. Pomijając ten plik, nie miałbyś nazwy zbroi i jej opisu (były by puste pola). Za dialogi odpowiada plik Infos.p0x, a za zadania Quests.p0x (za "x" można wpisać odpowiednią liczbę).
Cytuj
I takie jeszcze mam pytanie, zauważyłem plik Project_compiledimage02. jest on podobny nazwą do tego pierwszego... czy on tez jest wymagany? czy ma związek z tym plikiem?
Jak widać nie. Rozpakowałem ten plik i w tym pliku, znajdowały się pliki, które miały w nazwach NPC.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Sammel-Mod V0.1 - mod go G3
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Lipiec 2008, 19:12:53 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top