Witajcie! Chciałbym przedstawić Wam projekt moda pt. "Złote Wrota". Modyfikację tworzymy do gry Gothic 2 - Noc Kruka. Ma ona opowiadać o dalszych losach Bezimiennego Bohatera, który po przywróceniu ładu w Myrtanie (Gothic 3) postanawia powrócić na wyspę Khorinis. Tu dowiaduje się, iż do Jarkendaru została wysłana ekpedycja paladynów, której celem jest rozprawienie się z piratami oraz z tajemniczą i nasilającą się plagą Beliara. Oczywiście także postanawia wyruszyć w ślad za paladynami.
Celem naszej grupy (czyli Złote Wrota Team) jest stworzenie gry, która będzie bardzo ciekawa pod względem fabuły, a także wprowadzi wiele nowych elementów (m. in. możliwość noszenia tarczy, nowe animacje orków, nowe efekty, pancerze, bronie itp.)
Trochę więcej o fabuleJharkendar - niegdyś zupełnie dziewiczy i zapomniany zakątek wyspy Khorinis, teraz aż roi się od osadników. Kraina ta od czasów śmierci Kruka przestała być nikomu nie znaną, stała się wręcz słynna.
Oprócz istniejących obozów bandytów i piratów, w kotlinie powstał bardzo silny obóz orków, a także pod przewodnictwem Saturasa przybyli tu Magowie Wody, którzy tym razem chcą zbadać wnętrze świątyni Adanosa.
Tymczasem piraci mają nowego, okrutnego wodza Hannibala. W krótkim czasie stał się postrachem całej okolicy, nawet ośmielił się zaatakować Khorinis i spalić miasto portowe. Aby rozprawić się z nimi, do Jharkndaru przybywa specjalna ekspedycja paladynów pod dowództwem Lorda Hagena.
Jednak w tym wszystkim najgorsze jest to, że do tej krainy, od wieków należącej do Adanosa, zaczynają napływać coraz to liczniejsze hordy Beliara. Nikt nie wie co jest tego przyczyną, nawet Magowie Wody są zupełnie bezradni... Sytuacja jest tym bardziej zagadkowa, gdyż plaga istot Beliara zaczęła napływać, gdy jeden z okolicznych wieśniaków odnalazł tabliczkę z pradawnymi inskrypcjami. Zbadana przez jednego z Magów Wody okazała się bezcennym reliktem opowiadającym o ukrytej krypcie pełnej skarbów i bogactw. Ta krypta nosiła nazwę Złote Wrota. Niestety, na drugi dzień tabliczka w tajemniczych okolicznościach zaginęła...
Bezimienny bohater, po powrocie z Myrtany, gdzie wreszcie wojna ustała i zapanował pokój, zapragnął wrócić na Khorinis. Chciał przypomnieć sobie stare, dobre czasy dawnych przygód. Gdy przybywa do miasta Khorinis dowiaduje się o całej zaistniałej sytuacji. Oczywiście postanawia wyruszyć do Jharkendaru....
Do którego obozu się przyłączyć?
Komu pomóc?
Co kryje się za plagą Beliara?
Jak dotrzeć do tajemniczej krypty?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź grając w ZÂŁOTE WROTA.
Co zaoferuje nam modyfikacja?- 10-20 godzin gry, 4 rozdziały, 100 questów
- zupełnie nowa fabuła z możliwością spotkania starych przyjaciół
- zmieniony Jarkendar, trzy nowe lokacje
- 3 gildie do wyboru (paladyn, mag wody, najemnik orków), 4 poziomy trudności
- innowacyjne questy, nowe umiejętności
- poprawiona grafika gry, wiele nowych tekstur, modeli 3D oraz nowe animacje
- kompletne udźwiękowienie dialogów
- filmiki podczas gry
- easter eggi
Więcej szczegółów, a także screeny znajdziecie na naszej stronie:
http://www.zlotewrota.org/