Ciekawa teoria panie Dzid
Król potrzebował magów, więc dlaczego im nie dał run?
Myślę, że powodem mogła być kradzież tych run, przez zbójów, ale Magowie powinni mieć runy teleportacyjne!
Magowie Wody zrobili pewnie sobie runy/kamienie teleportacyjne na Myrthanę, w Jarkendarze.
Runa prowadziła by pewnie do klasztoru magów ognia znanego z Gothic 2 więc daleko skazaniec by nie zaszedł. Poza tym prędzej czy później magowie podjeli by te ryzyko i prze teleportowali się wszyscy do Klasztoru. Pewnie szansa przeżycia wynosiła by 50%.
Nie rozumiem tego postu, głównie z tą "szansą przeżycia" tyle że czego? Ochotnika?
Pierwsze co zrobiłby ten ochotnik to powiedział że magowie z kolonii go przysyłają, ale...
...przecież runa teleportacyjna, zostaję wraz z posiadaczem, więc magowie by nie odzyskali runy