Forum dyskusyjne > O grach, programach i sprzęcie
Overlocking do Intel core 2 duo E6650?
Tidus:
--- Cytat: mt17 ---Nie mój brat nie umie podkręcać. Ale za to chłopak mojej siostry umie i on mi to zrobi.
--- Koniec cytatu ---
Skoro ktoś Ci to zrobi, to wytrzymasz parę dni że zwykłym zegarem... na razie i tak nie jest to potrzebne.
--- Cytat: mt17 ---Nie znam się
--- Koniec cytatu ---
To nie polecam brania się za podkręcanie. Skoro nie znasz podstaw bios'u ( właśnie widzę że umiesz... ), to zamiast zwiększyć wartość szyny FSB ( 333MHz )możesz zwiększyć wartość taktowanie szyny systemowej ( 1333MHz )... to by się źle skończyło. Angielskiego też chyba nie znasz, co utrudni Ci diametralnie poruszanie się po biosie.
W zakładce 'frequency settings/control' będzie zmiana szyny ( Front side bus ) , z teori zostałeś oświecony. Szukaj, albo daj zrobić to koledze swojego brata
PLShayloPL:
--- Cytat: Dies Irae Vae Victis ---To nie polecam brania się za podkręcanie. Skoro nie znasz podstaw bios'u ( właśnie widzę że umiesz... ), to zamiast zwiększyć wartość szyny FSB ( 333MHz )możesz zwiększyć wartość taktowanie szyny systemowej ( 1333MHz )... to by się źle skończyło. Angielskiego też chyba nie znasz, co utrudni Ci diametralnie poruszanie się po biosie.
--- Koniec cytatu ---
Przecież pisze że się nie znam, więc chłopak mojej siostry to zrobi bo podkręcał procki nie jeden raz.
Tidus:
A chcesz podkręcać, głupi pomysł... żeby bawić się w OC wypadało by znać wszystkie ( większość? ) zagadnienia i opcje
DOWN@
To ty masz problem z czytaniem, bo na początku Ci to proponowano. Nie jestem w stanie pojąć po co zabierać się za coś, czego się nie umie... bo jeszcze jak nie chodzi o kasę, to można próbować, ale zabawa z restartowaniem, przywracaniem nie należy do najprzyjemniejszych, a dla niedoświadczonej osoby w OC możliwość zrypania czegoś jest olbrzymia
PLShayloPL: