Forum dyskusyjne > O grach, programach i sprzęcie

Odtwarzacz MP3

(1/2) > >>

Trivet:
To może i ja się poradze. Ostatnio ojciec pytał się mnie co chce dostać w ramach gwiazdkowego prezentu. Każdy pewnie rozumie jak czasami na przerwach może się nudzić. Wtedy niezawodny jest odtwarzacz MP3 z uwielbianą muzyką. Zastanawiam się, więc nad zakupem takiego sprzętu. Poszukuje produktu o pojemności 1-2GB. Nie znam się jednak na tym i nie mam pojęcia, który mógłby być dla mnie zadowalający. Mógłby ktoś zasugerować odtwarzacz w rozsądnej cenie o takowej pojemności?

EDIT: Z poniższych sugesti n/t mp3 najbardizej spodobała mi się opcja z odtwarzaczem Creative'a i to chyba na niego padnie mój wybór. Dzięki dla wszytskich, którzy starali się pomóc mi w tej kwesti.  

Daedagor:
Ja mam odtwaracz MP3 Thomsona który kupiłem za 250zł-
troche drogo a ma tylko 256mega pamięci ale jestem z niego
zadowolony.W pudełku jeszcze znalazłem kabel USB, sterowniki,
taki pokrowiec gdzie można zaczepić na ramie.Ale i tak jestem
z niego zadowolony

Halina Kiepska:

--- Cytuj ---Ja mam odtwaracz MP3 Thomsona który kupiłem za 250zł-
troche drogo a ma tylko 256mega pamięci ale jestem z niego
zadowolony.
--- Koniec cytatu ---

LOL... Gratuluję dobrego zakupu  .

A wracając do tematu, polecam zdecydowanie produkty Creative'a. Ceny odtwarzaczy mp3 zaczynają ostatnio spadać, ze względu na wprowadzenie ipodów i innych wynalazków. Dotyczy to również tej firmy.
Dobry "sprzęt" można kupić już za 300, w porywach do 350 zł. Mam tutaj na myśli oczywiście 1 GB, w najlepszej wersji. Modele bez radia i innych dodatków można kupić za mniejszą cenę, ale chyba warto myśleć przyszłościowo.
Co do zalet tych odtwarzaczy, wymienić należy przede wszystkim jakość dźwięku. Nie spotkałem się do tej pory z lepszą. Dalej - wygląd. Odtwarzacze Creative'a są niezwykle poręczne i dobrze prezentują się pod względem wizualnym. Możliwości... istnieją modele, m.in. z radiem. Całkiem przydatne.