Strefa dyskusji > Dyskusja o grach studia Piranha Bytes

Kupić czy nie ?

(1/3) > >>

przemo04053:
Witam jestem nowy na forum wiec wypadało by się przedstawic nazywam się Przemek, i jestem zielony jeśli chodzi o komputery fakt grałem w gothicka 1, 2, Noc Kruka ale mój komputer juz trzeciej częsci nie pociągnoł.
Teraz nie dawno kupiułem komputer tzn tydzien temu i wzwiąsku z tym mam pytanie, czytalem na różnych forach ze gothic jest jednym wielkim bugiem i zastanawiam się czy go kupić bo moze byc tak ja go kupie i opkaza się ze nie bedzie płynnie chodził. Moje pytanie dotyczy tego jak będzie chodził gothic 3 na takiej konfiguracji.

Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 4x2,4 GHZ Cztero rdzeniowy
Płyta główna: Płyta Główna GIGABYTE GA-P35-DS3L - socket 775, chipset Intel P35
Pamięć ram: 4 GB ddr2 800 mhz Patriot
Karta graficzna: Karta Graficzna 8800 GT 1024 MB DDR3
Dysk Twardy: 400 GB SATA - Samsung/Seagate/WD

Prosze wymiencie swoje opinie czy będzie hulał na maxsymalnych ustawieniach

Mantos:
Mam podobnego kompa, pójdzie ci na 100% na full płynnie, mi tylko przy teleportacji się przycina :P

teken_f:
kto mowi ze Gothic 3 jest bugiem i jest zly, ten jest albo glupi albo mowi tak bo nie gral bo mu nie pojdzie...^^ Gothic 3 jest wspanialy, fakt bugi są (małe) ale w zadnym wypadku nie przeszkadzaja w grze :) Kocham cala sage, niedawno kupilem Gothic 3, choc przeszedlem ją juz 2 razy (na piracie, z prostego powodu - brak kasy) i wlasnie gram 3 raz i zapewne jeszcze będę gral xxx razy w cala sage :) Pytasz czy pojdzie ci na takim sprzecie ? omg :D ja gram na Radeonie 9550 128/128, AMD Sempron 2800+, 1 GB ramu i gram z dosyc duzymi scieciami na srednich detalach (tzn tni mi się w myrtanie, wiadomo lasy, duzo roslinnosci itp. Natomiast w Nordmarze i Varancie chodzi dosyc plynnie) xD moze chcesz się zamienic ? ^^