Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

Wasza grafika

<< < (8/28) > >>

rdr.:

--- Cytat: Chudy ---Jestem grafikiem, i mogę dla Was zrobić [jeśli ktoś chce i poda materiały] sygnaturę...

--- Koniec cytatu ---
Słowo grafik jest słowem bardzo mało trafnym dla projektantów sygnatur. Sygnatury to nie prawdziwa grafika.   No, chyba że masz coś jeszcze poza sygnaturami w zakresie swego "fachu".
Moja ostatnia praca: Klik!
Jak na razie, lepiej wykonuję rendery, niż je obrabiam.

Chudy:

--- Cytat: rdr. ---Słowo grafik jest słowem bardzo mało trafnym dla projektantów sygnatur. Sygnatury to nie prawdziwa grafika.   No, chyba że masz coś jeszcze poza sygnaturami w zakresie swego "fachu".
Moja ostatnia praca: Klik!
Jak na razie, lepiej wykonuję rendery, niż je obrabiam.

--- Koniec cytatu ---

No jeżeli Cię to ciekawi to robie loga, avki, layouty, zajmuje się też digital painting'iem, trochę się podszkoliłem w HTML'u i XHTML'u, itp... dużo by wymieniać...

Apropo sygnatur, może ktoś oceni moje?

Lucas Paladin:
A oto kilka moich pracek:
Pracka 1
Pracka 2
Pracka 3
Pracka 4
Pracka 5
Pracka 6
EDIT: Nowa pracka dzisiaj zrobiona, chyba niepotrzebnie zmieniałem ustawienia warstwy, ale cóż...

Arthas:
Nie jestem ekspertem w dziedzinie grafiki, ale postaram się ocenić obiektywnie zaprezentowane prace.

Ogólnie rzecz ujmując, są one dość dobre i pokazują, że znasz się na tworzeniu sygnatur, avatarów i innych prac graficznych. Oczywiście, prace nie są boskie, brakuje mi w nich nieco większej ilości efektów, które mogłyby poprawić w dużym stopniu ich wizerunek. Wśród wszystkich projektów, nie mam konkretnego faworyta, raczej żadna z grafik nie wybija się poza inne. Czekam na kolejne...

Bovver:
No to moja kolej, przykładowy oczywiście layout. Thoro jak możesz to podeślij mi przykładowy text, ten łaciński. z góry thx a to layout :
[img]http://images20.fotosik.pl/114/d023fdab0a1f1579m.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
i jak sie podoba ??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości