Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

Wasza grafika

<< < (24/28) > >>

thr:
co do twojej sygnaturki Altair - moze i jest bardzo minimalistyczna, jedynie co widze to jakas laske i obok niej widoczne pofalowania, czcionka lezy calkowicie - do wymiany, ustaw bardziej swiatlo na srodek sygnaturki i powinno byc ok.

pozdrawiam

Kirgo32:

Chciałem się pochwalić sygną, która mam już od jakiegoś czasu ustawiona na profilu. Wiem, że nie jest ona za dobra. Pobazgrałem trochę brushami, dopasowałem kolory, wkleiłem render, i tyle, więc nie ma się co dziwić. Piszcie co o niej myślicie.

Walentin:
Jestem dopiero początkująca, ale chyba aż tak źle mi nie idzie xD ?!

Vertex:
Wybaczcie, że się wcinam w środek tak fascynującego tematu ale prawde mówiąc dziwie się dlaczego ten temat nazywa się "wasza grafika" zamiast "wasze sygnatury". Bez obrazy dla tutejszych grafików ale czy wasze prace ograniczają się tylko i wyłącznie do sygnatur/avatarów etc. ?  Nie sądzicie, że znacznie więcej możnaby się nauczyć robiąc przykładowo tekstury? nie mówie tutaj oczywiście wylącznie o gothicu ale np. teksturowaniu modelów/modeli (nie wiem jak to się pisze  :rolleyes:). Co prawda znacznie więcej z tym pracy ale efekt jest znacznie bardziej zadowalający, osobiście bardzo mnie cieszy to gdy skończe teksturować swoje dzieło i zobacze je na renderze :) . Nikomu oczywiście tego nie narzucam ale uważam, jak już wyżej powiedziałem o wiele więcej dałoby się nauczyć i sama satysfakcja wykonania tekstury nad którą męczyło się conajmniej godzine jest wielka. Pozatym gdy już się trochę w tym wyćwiczy można dołączyć do teamu moddującego jakąś gre (np. gothica). Liczę, że mój post nie pozostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiam.

Czaroxxx: