Wykonujący: Forneas, Elrond, Mantos, Przeklęty
MG - IsentoR
Opis - Próba zniszczenia meteorytu skończyła się fiaskiem. Odłamki z meteorytu, który nadal kieruje się w kierunku ziemi spadły na Marant i okoliczne wody. Teraz trzeba odnaleść kratery i zobaczyć co się stało...
Arcymag, o umówionej porze, czekał na resztę swoich ludzi przed bramą Zakonu...
-------------------------
Ekwipunek:
Lutnia
Używana Zbroja: Blask Eloenaru
Nazwa: Blask Eloenaru
Rodzaj: Mithrilowo - Srebrna
Typ: Całościowa
Poziom: III ( w obu)
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowe: Błogosławiona, Mistrzowska
Opis: Jest to najlepszy pancerz jaki zaistniał na tym świecie.
Uprzednio zrobiony z mithrilu, teraz wzmocniony srebrem
jest najznakomitszą ochroną właściciela. Mithril jako najlżejszy,
a zarazem najtwardszy i najlepszy metal daje znakomitą ochronę
dla zwinnego elfa, dla którego niezwykła lekkość ów pancerza jest
bardzo ważna. Na przedniej jego stronie został wygarbowany biały
smok z rozpostartymi skrzydłami. Od całego pancerza bije
jakaś tajemnicza wspaniała aura.
Używany ÂŁuk: Tchnienie Zimy
Nazwa: Tchnienie Zimy
Typ: Długi
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: V
Opis: Srebrna poświata które emanuje ów łuk,
mówi o tym że mamy do czynienia z nie lada wyrobem;
każda strzała wystrzelona z tej broni jest jak pocałunek mrozu,
który zamraża wszystko na swej drodze; jedynie prawowity
właściciel jest zdolny posługiwać się tą bronią, na drzewcu
wyryty jest, elfickimi znakami, wyraz "Elrond"; po pobłogosławieniu i
podniesieniu poziomu wyrobu, ten łuk stał się niezwykle śmiercionośną bronią.
Teraz nic nie stoi świetnemu łucznikowi na przeszkodzie żeby uśmiercić ofiarę.
Dodatkowo: Mistrzowski, Błogosławiony
+259 szt. strzał
Używany Miecz: Anais Elethea Noia
Nazwa Broni: Anais Elethea Noia
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: II
Umiejętności:
Bojowe:
* Walka w zwarciu
o Walka bronią jednoręczną p. I
o Walka bronią jednoręczną p. II
* Walka na dystans
o Posługiwanie się łukiem p. I
o Posługiwanie się łukiem p. II
o Posługiwanie się łukiem p. III
o Posługiwanie się łukiem p. IV
o Posługiwanie się łukiem p. V
o "Potężny strzał"
o "Grad strzał"
o "Podwójny strzał"
Magiczne:
* Czary:
Amarangol
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
- Leśna ochrona
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójcze pnącza
- Stworzenie Drzewca
- Zmniejszenie Potwora
- Obudzenie Enta
Lindangol
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
Naurangol
- Ognista Strzała
- Ognista Aura
- Lekkie Leczenie
- ÂŚrednie Leczenie
Urangol
- Przemiana w Kruka
- Wyostrzenie zmysłów
* Warzenie mikstur
- mikstura energii magicznej (0.3l)
* Inne magiczne:
o Lewitacja
o Koncentracja
o Zielarstwo
Złodziejskie:
o Skradanie Się I (Chód)
o Skradanie Się II (Bieg)
Myśliwskie:
o Obdzieranie ze skóry
o Pozyskiwanie kłów
o Pozyskiwanie pazurów
o Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
o Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Inne
o Akrobatyka
o Wytrzymałość na ból
o Jazda Konna p. I
o Gra na lutni